Sprzedający na OTOMOTO od 2016
Godziny otwarcia
Czynne od 08:00 do 18:00
expand_more
expand_less
- poniedziałek 08:00-18:00
- wtorek 08:00-18:00
- środa 08:00-18:00
- czwartek 08:00-18:00
- piątek 08:00-18:00
- sobota 08:00-15:00
- niedziela Zamknięte
Szczegóły
Opis
DANE PODSTAWOWE POJAZDU
Kategoria pojazdu: Wywrot + HDS
Marka: VOLVO
Model: FE 250 4x2
Data pierwszej rejestracji: Fabrycznie nowy 2022/2023
Przebieg: 50km
SILNIK
Pojemność silnika: 7,7 l
Norma emisji spalin: Euro 6
Moc silnika: 250 KM
Rodzaj paliwa: Olej napędowy
GŁÓWNE ELEMENTY POJAZDU
DMC: 18000 kg
Rozstaw osi: 4500 mm
Rodzaj zawieszenia: Przód resor/ tył pneumatyczne
Konfiguracja osi: 4x2
Rodzaj skrzyni biegów: Zautomatyzowana
Blokada mechanizmu różnicowego: Tak
Typ kabiny: Dzienna
Rozmiar opon: 315/80R22,5
WYPOSAŻENIE
Klimatyzacja
Elektrycznie sterowane szyby
Centralny zamek
ABS/EBS
Radio
Belka ostrzegawcza LED
Oświetlenie robocze LED
DANE TECHNICZNE URZĄDZENIA HAKOWEGO
Rodzaj zabudowy: Wywrot
Producent: SKIBICKI
Typ: 3WL
Rok produkcji: 2023
Długość przy podłodze ok. 4600 mm
Szerokość gabarytowa: 2550 mm
Masa wywrotki ok 1700 kg
Wysokość burt: 600 mm
Podłoga materiał S700 gr. 5 mm
Burty boczne otwierane góra-dołu 600MC gr. 2,5 mm
Tylna burta otwierana góra-dół 600MC gr. 2,5 mm
Zbiornik oleju
Pompa hydrauliczna renomowanego producenta
Sterowanie w kabinie pneumatyczne
Nadkola z tworzywa sztucznego z chlapaczami
Siłownik renomowanego producenta
Plandeka okrywająca zwijana do przodu w kolorze zabudowy
Konstrukcja śrutowana, malowana farbą podkładową oraz nawierzchniowo w kol. RAL.
DANE TECHNICZNE ŻURAWIA HYVA HC 131
ELEMENTY KONSTRUKCYJNE / STANDARD WYKONANIA:
Żuraw zaprojektowany i wykonany na bazie Metody Elementów Skończonych,
Konstrukcję żurawia wykonane na bazie najwyższej jakości szwedzkiej stali,
Żuraw wykonany wg najnowszych, obowiązujących standardów EN12999, grupa HC1-HD4,
Najnowocześniejsze systemy bezpieczeństwa zgodne z EN12999-A3,
WYSIĘG ORAZ PODSTAWA ŻURAWIA:
3 ramiona wysuwane hydraulicznie (zaznaczone szarym kolorem),
Przeprost ramienia głównego 13⁰,
System przegubów ósemkowych, zapewniający pionowe charakterystyki udźwigu,
Kąt obrotu 425 stopni (obrót realizowany przez listwę zębatą),
Scentralizowany układ smarowania podstawy (punkty smarne podstawy na jednej listwie),
Hak obrotowy na końcu wysięgnika
UDŹWIG
4,71m – 2465kg
6,66m – 1650kg
8,61m – 1230kg
10,66m – 975kg
STEROWANIE ŻURAWIEM:
Sterowanie radiowe – wielofunkcyjny pilot wyświetlaczem,
Panel sterowniczy wyposażony w wyświetlacz zamontowany po jednej stronie pojazdu,
System automatycznego rozkładania/składania żurawia
NOGI PODPOROWE:
Belki nóg podporowych wysuwane ręcznie,
Węże nóg podporowych prowadzone wewnątrz belek,
Nogi podporowe wysuwane hydraulicznie,
Nogi podporowe obracane ręcznie, ze wspomaganiem pneumatycznym,
Wahliwe talerzyki nóg podporowych,
Niezależne sterowanie nogami podporowymi po obu stronach,
System informujący o złożeniu nóg podporowych do pozycji transportowej,
UKŁAD HYDRAULICZNY:
Proporcjonalny rozdzielacz główny,
Węże hydrauliczne prowadzone wewnątrz kolumny żurawia,
Kompozytowy, dwuwarstwowy zbiornik oleju hydraulicznego ze wskaźnikiem temperatury oleju hydraulicznego,
System EES - specjalne zawory pozwalające na zwiększenie prędkości ruchu wysięgników,
System SDS – zapewniający płynne ruchy żurawia,
System H3XL – zapewniający stateczność żurawia
TCU – centralna jednostka sterująca, monitorująca pracę i obciążenie żurawia,
MALOWANIE / KOLOR:
Elementy narażone na zwiększone zużycie malowane kataforetycznie
Kolor RAL3002
ROK PRODUKCJI:
2018/ Nieużywany
Termin realizacji: Od ręki
Dokumentacja: Komplet dokumentacji do rejestracji oraz UDT
Niniejsza informacja nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego. Prezentowane na zdjęciach modele, dane techniczne, wyposażenie, opcje i kolory mają charakter informacyjny i mogą zmienić się w każdej chwili.
Kategoria pojazdu: Wywrot + HDS
Marka: VOLVO
Model: FE 250 4x2
Data pierwszej rejestracji: Fabrycznie nowy 2022/2023
Przebieg: 50km
SILNIK
Pojemność silnika: 7,7 l
Norma emisji spalin: Euro 6
Moc silnika: 250 KM
Rodzaj paliwa: Olej napędowy
GŁÓWNE ELEMENTY POJAZDU
DMC: 18000 kg
Rozstaw osi: 4500 mm
Rodzaj zawieszenia: Przód resor/ tył pneumatyczne
Konfiguracja osi: 4x2
Rodzaj skrzyni biegów: Zautomatyzowana
Blokada mechanizmu różnicowego: Tak
Typ kabiny: Dzienna
Rozmiar opon: 315/80R22,5
WYPOSAŻENIE
Klimatyzacja
Elektrycznie sterowane szyby
Centralny zamek
ABS/EBS
Radio
Belka ostrzegawcza LED
Oświetlenie robocze LED
DANE TECHNICZNE URZĄDZENIA HAKOWEGO
Rodzaj zabudowy: Wywrot
Producent: SKIBICKI
Typ: 3WL
Rok produkcji: 2023
Długość przy podłodze ok. 4600 mm
Szerokość gabarytowa: 2550 mm
Masa wywrotki ok 1700 kg
Wysokość burt: 600 mm
Podłoga materiał S700 gr. 5 mm
Burty boczne otwierane góra-dołu 600MC gr. 2,5 mm
Tylna burta otwierana góra-dół 600MC gr. 2,5 mm
Zbiornik oleju
Pompa hydrauliczna renomowanego producenta
Sterowanie w kabinie pneumatyczne
Nadkola z tworzywa sztucznego z chlapaczami
Siłownik renomowanego producenta
Plandeka okrywająca zwijana do przodu w kolorze zabudowy
Konstrukcja śrutowana, malowana farbą podkładową oraz nawierzchniowo w kol. RAL.
DANE TECHNICZNE ŻURAWIA HYVA HC 131
ELEMENTY KONSTRUKCYJNE / STANDARD WYKONANIA:
Żuraw zaprojektowany i wykonany na bazie Metody Elementów Skończonych,
Konstrukcję żurawia wykonane na bazie najwyższej jakości szwedzkiej stali,
Żuraw wykonany wg najnowszych, obowiązujących standardów EN12999, grupa HC1-HD4,
Najnowocześniejsze systemy bezpieczeństwa zgodne z EN12999-A3,
WYSIĘG ORAZ PODSTAWA ŻURAWIA:
3 ramiona wysuwane hydraulicznie (zaznaczone szarym kolorem),
Przeprost ramienia głównego 13⁰,
System przegubów ósemkowych, zapewniający pionowe charakterystyki udźwigu,
Kąt obrotu 425 stopni (obrót realizowany przez listwę zębatą),
Scentralizowany układ smarowania podstawy (punkty smarne podstawy na jednej listwie),
Hak obrotowy na końcu wysięgnika
UDŹWIG
4,71m – 2465kg
6,66m – 1650kg
8,61m – 1230kg
10,66m – 975kg
STEROWANIE ŻURAWIEM:
Sterowanie radiowe – wielofunkcyjny pilot wyświetlaczem,
Panel sterowniczy wyposażony w wyświetlacz zamontowany po jednej stronie pojazdu,
System automatycznego rozkładania/składania żurawia
NOGI PODPOROWE:
Belki nóg podporowych wysuwane ręcznie,
Węże nóg podporowych prowadzone wewnątrz belek,
Nogi podporowe wysuwane hydraulicznie,
Nogi podporowe obracane ręcznie, ze wspomaganiem pneumatycznym,
Wahliwe talerzyki nóg podporowych,
Niezależne sterowanie nogami podporowymi po obu stronach,
System informujący o złożeniu nóg podporowych do pozycji transportowej,
UKŁAD HYDRAULICZNY:
Proporcjonalny rozdzielacz główny,
Węże hydrauliczne prowadzone wewnątrz kolumny żurawia,
Kompozytowy, dwuwarstwowy zbiornik oleju hydraulicznego ze wskaźnikiem temperatury oleju hydraulicznego,
System EES - specjalne zawory pozwalające na zwiększenie prędkości ruchu wysięgników,
System SDS – zapewniający płynne ruchy żurawia,
System H3XL – zapewniający stateczność żurawia
TCU – centralna jednostka sterująca, monitorująca pracę i obciążenie żurawia,
MALOWANIE / KOLOR:
Elementy narażone na zwiększone zużycie malowane kataforetycznie
Kolor RAL3002
ROK PRODUKCJI:
2018/ Nieużywany
Termin realizacji: Od ręki
Dokumentacja: Komplet dokumentacji do rejestracji oraz UDT
Niniejsza informacja nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego. Prezentowane na zdjęciach modele, dane techniczne, wyposażenie, opcje i kolory mają charakter informacyjny i mogą zmienić się w każdej chwili.