LadneFelgi.pl - Czujnik ciśnienia w oponach - TPMS - Metalowy Silver 315+433, programowany Autel - 2
LadneFelgi.pl - Czujnik ciśnienia w oponach - TPMS - Metalowy Silver 315+433, programowany Autel - 3
LadneFelgi.pl - Czujnik ciśnienia w oponach - TPMS - Metalowy Silver 315+433, programowany Autel - 4

1 / 4

video
LadneFelgi.pl - Czujnik ciśnienia w oponach - TPMS - Metalowy Silver 315+433, programowany Autel - 2
LadneFelgi.pl - Czujnik ciśnienia w oponach - TPMS - Metalowy Silver 315+433, programowany Autel - 3
LadneFelgi.pl - Czujnik ciśnienia w oponach - TPMS - Metalowy Silver 315+433, programowany Autel - 4

Opis

Oferujemy nowy czujnik TPMS, który w cenie przedmiotu zostanie zaprogramowany pod Twoje auto!


  • Żywotność baterii szacowana na 5 - 7 lat lub przejechanie dystansu 150 - 160 tys. km.
  • Możliwość przeprogramowania czujnika do 100 000 razy.
  • Urządzenie może pracować z częstotliwością 433MHz (Europa) lub 315MHz (USA).
  • Możliwa jest wymiana samego zaworu, bez potrzeby wymiany całego czujnika ciśnienia (np. po uszkodzeniu samego wentyla).
  • Zawory czujników zabezpieczone są metodą anodowania.


Więcej informacji:
https://www.ladnefelgi.pl/product-pol-81314-Czujnik-cisnienia-w-oponach-TPMS-Metalowy-Silver-315-433-programowany-Autel.html


UWAGA: Podczas zakupu koniecznie podaj dane swojego AUTA

Przy składaniu zamówienia na czujniki TPMS, prosimy o podanie w sekcji uwag następujących informacji dotyczących pojazdu: marka, model, rok oraz miesiąc produkcji, a także rynek docelowy (dla rynku USA, należy również podać częstotliwość, gdyż nie wszystkie pojazdy przeznaczone na rynek amerykański operują na częstotliwości 315 MHz). Brak tych danych skutkować będzie wysłaniem czujników niezaprogramowanych. Wówczas konieczne będzie samodzielne zaprogramowanie sensorów przy użyciu urządzenia diagnostycznego marki AUTEL.
Należy zwrócić uwagę, że w przypadku niektórych modeli pojazdów wyprodukowanych w tym samym okresie, możliwe jest istnienie dwóch różnych protokołów programowania TPMS. Bez fizycznej obecności pojazdu nie jesteśmy w stanie ustalić właściwego protokołu. W takich sytuacjach niezbędny jest numer seryjny/OE części lub wykonanie klonowania czujników.

Usługa programowania czujników jest świadczona bezpłatnie i nie stanowi podstawy do wniesienia roszczeń lub reklamacji. W przypadku załadowania nieodpowiedniego protokołu, konieczne będzie przeprogramowanie TPMS na własną odpowiedzialność, korzystając z urządzeń marki AUTEL.


Metody programowania czujników TPMS
1. Nadawanie nowych numerów ID (Tworzenie zamienników)
W tej opcji do czujników wgrywane są nowe numery identyfikacyjne (ID). Aby auto rozpoznało nowy sensor, komputer pokładowy (ECU) musi posiadać opcję automatycznej nauki czujników (auto samoczynnie lub poprzez opcję dostępną w menu, rozpoczyna wykrywanie nowych numerów). Taką opcję posiada około 39% aut na rynku. Jeżeli pojazd nie posiada opcji automatycznej nauki, numery należy wgrać ręcznie podpinając się do auta komputerem serwisowym poprzez łącze OBD II (np. w warsztacie samochodowym lub serwisie ASO).

2. Kopiowanie oryginalnych numerów ID (Klonowanie)

Do czujników wgrywane są numery identyfikacyjne aktualnie zamontowanych sensorów TPMS. Ponieważ auto w tym momencie nie widzi różnicy między nowymi a starymi czujnikami, auto nie wymaga ręcznego przyuczania. Numery ID do klonowania można uzyskać na trzy sposoby:


  • Skanując bezprzewodowo koła urządzeniem do diagnozy czujników TPMS (urządzenie do diagnozy posiada aktualnie każda szanująca się wulkanizacja)
  • Odczytując z komputera pokładowego poprzez podpięcie się do auta komputerem serwisowym (np. w warsztacie samochodowym lub serwisie ASO).
  • Odczytując bezpośrednio z czujnika, ale tylko gdy zdemontowany czujnik był oryginalny. Czujniki zamienne ze względu na możliwość wielokrotnego programowania nie mają nadrukowanych numerów ID.

Uzyskane numery należy podać w uwagach do sprzedającego lub po zakupie wysyłając wiadomość e-mail. Każdy czujnik posiada unikatowy numer ID, dlatego w przypadku zakupu pojedynczego czujnika należy przesłać ID konkretnego czujnika. Uwaga: Jeżeli klient nie prześle nam numerów ID, domyślnie tworzymy zamienniki, czyli wgrywamy nowe numery. W tym przypadku auta, które nie posiadają opcji automatycznej nauki, będą wymagały ręcznego wgrania numerów do ECU.


Po dokonaniu zakupu zalecamy kontakt celem doboru najwygodniejszej metody programowania czujników TPMS.

Certyfikaty potwierdzające specyfikację RED i FCC

Czujniki posiadają certyfikaty spełniające wymaganie europejskiej dyrektywy RED (Radio Equipment Directive) oraz regulacje amerykańskiej komisji FCC (Federal Communications Commission). W obu przypadkach, czujniki przeszły rygorystyczne testy dotyczące bezpieczeństwa i zdrowia, kompatybilności elektromagnetycznej oraz efektywnego wykorzystania widma radiowego.

 

15 września 2025 12:37

Szczegóły

Podstawowe

Tytuł

LadneFelgi.pl - Czujnik ciśnienia w oponach - TPMS - Metalowy Silver 315+433, programowany Autel

Dostawa

Tak

Producent części

LadneFelgi.pl

Numer referencyjny producenta

81314

Stan

Nowy

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Informacje o sprzedającym

TYLKO WYSYŁKA! - LadneFelgi.pl Warszawa

TYLKO WYSYŁKA! - LadneFelgi.pl Warszawa
  • Sprzedawca premium

    Sprzedawca premium

  • Sprzedawcy premium mają zweryfikowany profil, są ekspertami w branży części i współpracują ściśle z Otomoto.

  • Firma

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu