Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 1
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 2
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 3
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 4
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 5
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 6
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 7
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 8
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 9
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 10
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 11
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 12
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 13
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 14
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 15
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 16
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 17
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 18
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 19
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 20
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 21
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 22
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 23
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 24
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 25
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 26
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 27
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 28
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 29
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 30
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 31
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 32
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 33
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 34
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 35
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 36
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 37
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 38
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 39
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 40

1 / 40

Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 1
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 2
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 3
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 4
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 5
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 6
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 7
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 8
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 9
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 10
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 11
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 12
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 13
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 14
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 15
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 16
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 17
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 18
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 19
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 20
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 21
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 22
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 23
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 24
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 25
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 26
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 27
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 28
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 29
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 30
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 31
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 32
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 33
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 34
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 35
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 36
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 37
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 38
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 39
Joskin Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T - 40

Opis

Do naszej oferty trafia


Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T wóz asenizacyjny


Od 2021 roku wykonano następujące naprawy i modyfikacje: - Remont pompy próżniowej - Wymiana akceleratora ssania - Wymiana klocków hamulcowych - Wymiana opon.


23 t dopuszczalnej masy całkowitej, wersja 40 km/h, przyłącza tylne z zaworami suwakowymi (2) NW 150, napęd hydrauliczny, prędkość jazdy 540 obr./min, tylne światła robocze, drabinka dostępowa z przodu po lewej stronie, opony 750/60R30.5 (głębokość bieżnika 40%), układ hamulcowy pneumatyczny z regulatorem siły hamowania ALB, wskaźnik poziomu napełnienia, pompa dźwigniowa ręczna do regulacji ciśnienia, hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego z manometrem i pozycjami postojowymi dla rury ssącej z lewej i prawej strony, stalowe kołpaki, przyłącze ssące z przodu po lewej stronie NW 150, hydraulicznie napędzany przyspieszacz ssania, tłumik, przegrody w zbiorniku (3), zbiornik stalowy o pojemności 18 000 litrów, mechaniczna noga podporowa z dwoma prędkościami, jednostka tandemowa ze sprężynami parabolicznymi BPW, zaczep dolny z zaczepem kulowym K80, zabezpieczenie przeciw najazdowe z oświetleniem, hydrauliczny napęd sprężarki próżniowej


Bęben ssący implodował podczas zasysania wody ze zbiornika. Korozja i uszkodzenia spowodowane podciśnieniem znajdują się na stalowym zbiorniku i rozciągają się od bocznych osłon kół i drabinki do przedniego urządzenia holowniczego.  Wewnętrzne przegrody (3) są poważnie skorodowane, odkształcone, wygięte i rozdarte na krawędziach. Spoiny mocowań bocznych przegród zostały zerwane z powodu korozji. Grubość materiału przegród została znacznie zmniejszona z powodu korozji, a boczne wsporniki zostały zerwane w spoinach. Górne rozpórki stalowego zbiornika zostały zerwane z powodu korozji, a osady osadzają się na dnie zbiornika. Grubość materiału stalowego zbiornika została niedopuszczalnie zmniejszona z powodu poważnej korozji, a płyty rusztu oderwały się z powodu odkształceń. Podłużnica pękła na poziomie dolnego lewego połączenia dyszla (obecnie pęknięcie wymuszone). Dyszel jest poważnie zdeformowany i skręcony wzdłuż swoich profili podłużnych. Na górnych rozpórkach dyszla widoczne są łuszczenia cynku spowodowane deformacją. 


Błotniki noszą ślady pęknięć eksploatacyjnych w obszarze krawędzi. Stalowy zbiornik przecieka z powodu korozji w miejscu przejścia do podłużnicy (z tyłu po lewej). Śruby zaworu bezpieczeństwa nadciśnieniowego znajdujące się powyżej są poważnie zdeformowane. Rury podłużne i wsporniki dyszla są wgniecione i porysowane w wyniku zużycia eksploatacyjnego. Napęd hydrauliczny i pompa próżniowa wykazują drobne nieszczelności.

Kilka pęknięć w stalowym zbiorniku (w miejscu przejścia do podłużnicy/w narożach) zostało naprawionych poprzez spawanie.


Cena Brutto z VAT 


Wrocław tel.


Niemieckie dokumenty

 

17 lipca 2025 15:36

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Joskin

Model pojazdu

Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T

Rok produkcji

2006

Kraj pochodzenia

Niemcy

Stan

Używany

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

48000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Informacje o sprzedającym

Premium Auto

  • Firma

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    08:00 - 18:00

  • wtorek

    08:00 - 18:00

  • środa

    08:00 - 18:00

  • czwartek

    08:00 - 18:00

  • piątek

    08:00 - 18:00

  • sobota

    08:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store