1 / 40
Opis
Do naszej oferty trafia
Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T wóz asenizacyjny
Od 2021 roku wykonano następujące naprawy i modyfikacje: - Remont pompy próżniowej - Wymiana akceleratora ssania - Wymiana klocków hamulcowych - Wymiana opon.
23 t dopuszczalnej masy całkowitej, wersja 40 km/h, przyłącza tylne z zaworami suwakowymi (2) NW 150, napęd hydrauliczny, prędkość jazdy 540 obr./min, tylne światła robocze, drabinka dostępowa z przodu po lewej stronie, opony 750/60R30.5 (głębokość bieżnika 40%), układ hamulcowy pneumatyczny z regulatorem siły hamowania ALB, wskaźnik poziomu napełnienia, pompa dźwigniowa ręczna do regulacji ciśnienia, hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego z manometrem i pozycjami postojowymi dla rury ssącej z lewej i prawej strony, stalowe kołpaki, przyłącze ssące z przodu po lewej stronie NW 150, hydraulicznie napędzany przyspieszacz ssania, tłumik, przegrody w zbiorniku (3), zbiornik stalowy o pojemności 18 000 litrów, mechaniczna noga podporowa z dwoma prędkościami, jednostka tandemowa ze sprężynami parabolicznymi BPW, zaczep dolny z zaczepem kulowym K80, zabezpieczenie przeciw najazdowe z oświetleniem, hydrauliczny napęd sprężarki próżniowej
Bęben ssący implodował podczas zasysania wody ze zbiornika. Korozja i uszkodzenia spowodowane podciśnieniem znajdują się na stalowym zbiorniku i rozciągają się od bocznych osłon kół i drabinki do przedniego urządzenia holowniczego. Wewnętrzne przegrody (3) są poważnie skorodowane, odkształcone, wygięte i rozdarte na krawędziach. Spoiny mocowań bocznych przegród zostały zerwane z powodu korozji. Grubość materiału przegród została znacznie zmniejszona z powodu korozji, a boczne wsporniki zostały zerwane w spoinach. Górne rozpórki stalowego zbiornika zostały zerwane z powodu korozji, a osady osadzają się na dnie zbiornika. Grubość materiału stalowego zbiornika została niedopuszczalnie zmniejszona z powodu poważnej korozji, a płyty rusztu oderwały się z powodu odkształceń. Podłużnica pękła na poziomie dolnego lewego połączenia dyszla (obecnie pęknięcie wymuszone). Dyszel jest poważnie zdeformowany i skręcony wzdłuż swoich profili podłużnych. Na górnych rozpórkach dyszla widoczne są łuszczenia cynku spowodowane deformacją.
Błotniki noszą ślady pęknięć eksploatacyjnych w obszarze krawędzi. Stalowy zbiornik przecieka z powodu korozji w miejscu przejścia do podłużnicy (z tyłu po lewej). Śruby zaworu bezpieczeństwa nadciśnieniowego znajdujące się powyżej są poważnie zdeformowane. Rury podłużne i wsporniki dyszla są wgniecione i porysowane w wyniku zużycia eksploatacyjnego. Napęd hydrauliczny i pompa próżniowa wykazują drobne nieszczelności.
Kilka pęknięć w stalowym zbiorniku (w miejscu przejścia do podłużnicy/w narożach) zostało naprawionych poprzez spawanie.
Cena Brutto z VAT
Wrocław tel.
Niemieckie dokumenty
17 lipca 2025 15:36
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Joskin
Model pojazdu
Meyer-Lohne Rekodia VW-18.000-T
Rok produkcji
2006
Kraj pochodzenia
Niemcy
Stan
Używany
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Informacje o sprzedającym
Premium Auto
Firma
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2024
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
08:00 - 18:00
wtorek
08:00 - 18:00
środa
08:00 - 18:00
czwartek
08:00 - 18:00
piątek
08:00 - 18:00
sobota
08:00 - 14:00
niedziela
Zamknięte
Znajdź na mapie