1 / 7
Opis
Przyczepa ciężarowa rolnicza PRONAR T701 idealnie sprawdza się w transporcie kruszyw, gruzu, kamieni, żwiru i innych materiałów sypkich wykorzystywanych przy robotach drogowych i budowlanych. To solidna konstrukcja przystosowana do intensywnej pracy w trudnych warunkach.
Przyczepa posiada hydrauliczny wywrot do tyłu oraz mocną, skorupową skrzynię ładunkową o wzmocnionej budowie, która zapewnia trwałość i niezawodność przez wiele lat eksploatacji. Model ten został zaprojektowany z myślą o firmach drogowych i budowlanych doskonale nadaje się do transportu asfaltu, gruzu czy materiałów podbudowy.
Zastosowane zawieszenie tandemowe na resorach parabolicznych gwarantuje stabilność nawet przy maksymalnym obciążeniu, a obrotowy zaczep i pneumatyczny układ hamulcowy umożliwiają bezpieczne użytkowanie w zestawie z ciężkimi pojazdami.
Przyczepa jest w pełni sprawna technicznie, zarejestrowana i ubezpieczona (OC ważne do 03.2026). Gotowa do pracy.
Dane techniczne:
Technicznie dopuszczalna masa całkowita 24000 kg
Dopuszczalna masa całkowita 21000 kg
Ładowność 14840 kg
Masa własna 6160 kg
Pojemność ładunkowa 10,6 m3
Powierzchnia ładunkowa 13,5 m3
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz (góra/dół) 5600 mm
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz 2410 mm
Wymiary gabarytowe dł. 7360/szer. 2550/wys. 2330 mm
Wysokość ścian skrzyni 800 mm
Grubość blachy podłogi/ściany 10/8 mm
Wysokość platformy od podłoża 1475 mm
Rozstaw kół 2060 mm
Zawieszenie resory paraboliczne
Obciążenie oka dyszla 3000 kg
Prędkość konstrukcyjna 40 km/h
System wywrotu 2 cylindry, wywrót jednostronny
Cylinder teleskopowy skok 1980 mm/zapotrzebowanie oleju 36l/ciśnienie 200 bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 124,8/91,7 KM/kW
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej do tyłu 60 stopni
Hydrauliczna klapa tylna o wysokości 370mm uchylana do tyłu
Bardzo mocna skrzynia ładunkowa o budowie skorupowej, typu kamieniarka, z pionowymi żebrami wzmacniającymi na ścianach
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych,z wahaczami wyrównawczymi z rozstawem osi 1500mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø400×120 mm
Uniwersalny dyszel sztywny, z regulacją wysokości, do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika, ze stopniem i podestem
Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Składane tylne zabezpieczenie z homologacją wg dyrektywy 70/221/EWG (zgodnie z 2006/20/WE)
Błotniki plastikowe osłaniające tylne i przednie koła
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Instalacja elektryczna z bocznymi światłami obrysowymi i wyjściem na tył
Instalacja hydrauliczna wywrotu automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywrót, z grubymi linami zabezpieczającymi
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Siłownik teleskopowy wywrotu na zawiesiu przegubowym
Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
Składana drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania ścian żółty RAL1007
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
31 października 2025 14:53
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Pronar
Model pojazdu
T701
Rok produkcji
2012
Kraj pochodzenia
Polska
Stan
Używany
Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Pierwszy właściciel (od nowości)
Tak
Bezwypadkowy
Tak
Oblicz
Informacje o sprzedającym
Zakład Drogowy Sp z o o
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2024
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie