1 / 9
Najważniejsze
Przebieg
1 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Turystyczny
Pojemność skokowa
700 cm3
Moc
70 KM
Opis
Benelli to jedna z najstarszych marek motocyklowych założona w 1911 roku.
Początkowo był to warsztat samochodowy, ale bracia Benelli mierzyli wyżej i w 1919 roku stworzyli swój pierwszy silnik spalinowy.
W grudniu 1921 roku wprowadzili na rynek pierwszy prawdziwy motocykl, „Velomotore” o pojemności 147 cm3, który przyniósł im sukcesy wyścigowe i sławę.
W 1926 roku Giuseppe Benelli zaprojektował czterosuwowy motocykl o pojemności 175 cm³, który zwyciężył mistrzostwa Włoch w latach 1927, 1928, 1930 i 1931.
W 1940 roku Benelli wprowadził na rynek motocykl z silnikiem o pojemności 500 cm³ oraz motocykl wyścigowy z silnikiem czterocylindrowym.
Jednym z najbardziej znanych motocykl produkowanych w latach 70 był Benelli Sei 900, pierwszy na świecie seryjnie produkowany motocykl sześciocylindrowy.
Na początku XXI wieku wkroczył na scenę Benelli Tornado Novecento, redefiniując osiągi i styl superbike'ów.
Napędzany trzycylindrowym silnikiem rzędowym o pojemności 900 cm3, Tornado Novecento zapewniał imponującą moc, moment obrotowy oferując ekscytującą jazdę.
Z ponad stuletnią tradycją, Benelli pozostaje punktem odniesienia w dziedzinie zaawansowanego wzornictwa i technologii, przenosząc włoską pasję do motocykli w każdy zakątek świata.
W 2005 roku Benelli zostało przejęte przez chińskiego producenta motocykli firmę Qianjiang.
Qianjiang realizuje produkcję a Centro Stile Benelli w Pesaro we Włoszech zapewniania, że wszystkie modele pozostają wierne dziedzictwu Benelli.
To rozwiązanie umożliwiło szybką globalną ekspansję i powrót marki Benelli na rynek europejski.
Specyfikacja techniczna
SILNIK
Typ
2-cylindryczny/4-suw/8V
Pojemność skokowa (cm3)
698
Średnica x Skok (mm)
ø83×64,5
Moc
51,5 kW (70KM) przy 8000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
70 Nm przy 6000 obr/min
Stopień kompresji
11.6:1
Układ paliwowy
EFI
Układ zaworów
DOHC
Rozrusznik
Elektryczny
Układ smarowania
Smarowanie ciśnieniowe
Układ chłodzenia
Chłodzony cieczą
Zapłon
T.C.I.
NAPĘD
Skrzynia biegów
6-biegowa
Przeniesienie napędu
Łańcuch
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe
PODWOZIE
Ramy
Stalowa rama kratownicowa
Przednie koło
Szprychowane
Skok zawieszenia przedniego (mm)
140
Opona przednia
Gwint 110/80 R19
Hamulec przedni
Dwie tarcze
Średnica przedniego hamulca (mm)
320
Koło tylne
Szprychowane
Zawieszenie tylne
Pojedynczy amortyzator
Skok zawieszenia tylnego (mm)
33
Tylna opona
Silnik 150/70 R17
Hamulec tylny
Tarcza
Średnica hamulca tylnego (mm)
260
WYMIARY I WAGI
Waga sucha (kg)
222
Wysokość siedziska (mm)
830
Długość całkowita (mm)
2220
Szerokość całkowita (mm)
925
Wysokość całkowita (mm)
1420
Prześwit (mm)
210
Rozstaw osi (mm)
1505
Pojemność zbiornika paliwa (L)
20
Prędkość maksymalna (km/h)
180
Maksymalne obciążenie (kg)
197
28 października 2025 12:07
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Benelli
Model pojazdu
TRK 702X
Kolor
Inny kolor
Rok produkcji
2024
Oblicz
Główne usługi sprzedającego
, aby dowiedzieć się więcej o tych usługach
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
ABS
Immobilizer
Podgrzewane manetki
Kufer
Informacje o sprzedającym
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
10:00 - 18:00
wtorek
10:00 - 18:00
środa
10:00 - 18:00
czwartek
10:00 - 18:00
piątek
10:00 - 18:00
sobota
Zamknięte
niedziela
Zamknięte
Oferowane usługi
