Szczegóły
- Oferta od
- Kategoria
- Marka pojazdu
- Model pojazdu
-
Rok produkcji
2022
-
Przebieg
350 km
-
Pojemność skokowa
937 cm3
-
Moc
110 KM
- Rodzaj napędu
- Typ Silnika
- Rodzaj paliwa
- Skrzynia biegów
- Typ nadwozia
- Kolor
- VAT marża
- Możliwość finansowania
- Rodzaj koloru
-
Gwarancja dealerska (w cenie)
48 miesięcy
- Kraj pochodzenia
- Zarejestrowany w Polsce
- Pierwszy właściciel (od nowości)
- Bezwypadkowy
- Serwisowany w ASO
- Stan
Wyposażenie
- ABS
- Immobilizer
Opis
Ducati Desert X
Zakupiony jako nowy w naszym salonie
Przebieg zaledwie 350km
Stan fabryczny
Cena roku produkcji 2023: od 80 900 zł
Nasz egzemplarz: 74900zł
Sprzedaż na podstawie faktury vat-marża
Przygoda bez ograniczeń
Eksploracja. Zabawa. Wydajność. Tożsamość tego motocykla nie pozostawia wątpliwości - samo spojrzenie na niego wprowadza w atmosferę wyścigów Dakar.
Wyposażony w 21-calowe koło przednie i 18-calowe tylne, nowy DesertX został zaprojektowany, aby sprostać najbardziej wymagającym nawierzchniom..
Sercem nowego modelu DesertX jest chłodzony cieczą silnik Testastretta 11° z rozrządem desmodromicznym, o pojemności 937 cm3. Jednostka charakteryzująca się niezawodnością i spełniająca normę Euro 5 dostarcza 110 KM przy 9250 obr./min i maksymalny moment obrotowy 92 Nm przy 6500 obr./min. Silnik otrzymał wszystkie usprawnienia, które pojawiły się już w modelach Monster i Multistrada V2, w tym lekkie i kompaktowe sprzęgło 8-tarczowe. Redukcja masy dwucylindrowego motoru to aż 1,7 kg w porównaniu z poprzednią wersją.
Każdy tryb jazdy (Enduro, Rally, Sport, Touring, Urabn i Wet) może zostać dowolnie skonfigurowany, aby poszczególne systemy elektroniczne oparte na inercyjnej platformie Bosch IMU interweniowały na różnych poziomach: Engine Brake Control (EBC), Ducati Traction Control (DTC), Ducati Wheelie Control (DWC), Ducati Quick Shift (DQS) Up & Down oraz Cornering ABS. W trybach jazdy dedykowanych do jazdy terenowej (Enduro i Rally), ABS można również całkowicie dezaktywować dedykowanym przyciskiem.
Kolorowy, 5-calowy wyświetlacz TFT o wysokiej rozdzielczości został zamontowany wertykalnie i ustawiony w taki sposób, aby zapewnić przejrzysty odczyt informacji również podczas jazdy na stojąco. Oprzyrządowanie jest predysponowane do zintegrowania opcjonalnego systemu multimedialnego Ducati, który umożliwia kierowcy podłączenie telefonu, aktywując w ten sposób nowe funkcje, takie jak muzyka, połączenia przychodzące i wychodzące, a także nawigacja, która wyświetla wskazówki zakręt po zakręcie.
Kierowca ma możliwość wyboru pomiędzy dwoma trybami informacyjnymi wyświetlacza: Standard i Rally. Opcja Standard prezentuje wszystkie informacje drogowe: wyraźny obrotomierz i prędkościomierz, wskaźnik włączonego biegu i poziomu paliwa, a także inne przydatne informacje dotyczące podróży. Funkcja Trip Master jest elementem trybu Rally. Symuluje ona działanie metromierza stosowanego w motocyklach rajdowych i pozwala na korekcję wskazania licznika za pomocą przycisków.
Najwyższe cechy technologiczne reprezentuje również system oświetleniowy. Podwójny przedni reflektor LED ze światłami do jazdy dziennej (DRL) został zaprojektowany, aby zapewnić doskonałą widoczność, co jest szczególnie ważne w przypadku motocykla zdolnego do jazdy w każdych warunkach. Tylne światło jest wyposażone w Ducati Brake Light, czyli specjalny system, który w przypadku nagłego hamowania automatycznie aktywuje miganie tylnego światła, aby ostrzec pojazdy jadące z tyłu.
Opiekun marki Ducati:
Krzysztof Małek: 533 - wyświetl numer -
email: krzysztof.malek(at)motomio.pl
Zapraszamy do Moto Mio Concept Store.
DUCATI KRAKÓW
ul. Zakopiańska 171A
30-435 Kraków
tel. 533 - wyświetl numer -
email: krzysztof.malek(at)motomio.pl
Zakupiony jako nowy w naszym salonie
Przebieg zaledwie 350km
Stan fabryczny
Cena roku produkcji 2023: od 80 900 zł
Nasz egzemplarz: 74900zł
Sprzedaż na podstawie faktury vat-marża
Przygoda bez ograniczeń
Eksploracja. Zabawa. Wydajność. Tożsamość tego motocykla nie pozostawia wątpliwości - samo spojrzenie na niego wprowadza w atmosferę wyścigów Dakar.
Wyposażony w 21-calowe koło przednie i 18-calowe tylne, nowy DesertX został zaprojektowany, aby sprostać najbardziej wymagającym nawierzchniom..
Sercem nowego modelu DesertX jest chłodzony cieczą silnik Testastretta 11° z rozrządem desmodromicznym, o pojemności 937 cm3. Jednostka charakteryzująca się niezawodnością i spełniająca normę Euro 5 dostarcza 110 KM przy 9250 obr./min i maksymalny moment obrotowy 92 Nm przy 6500 obr./min. Silnik otrzymał wszystkie usprawnienia, które pojawiły się już w modelach Monster i Multistrada V2, w tym lekkie i kompaktowe sprzęgło 8-tarczowe. Redukcja masy dwucylindrowego motoru to aż 1,7 kg w porównaniu z poprzednią wersją.
Każdy tryb jazdy (Enduro, Rally, Sport, Touring, Urabn i Wet) może zostać dowolnie skonfigurowany, aby poszczególne systemy elektroniczne oparte na inercyjnej platformie Bosch IMU interweniowały na różnych poziomach: Engine Brake Control (EBC), Ducati Traction Control (DTC), Ducati Wheelie Control (DWC), Ducati Quick Shift (DQS) Up & Down oraz Cornering ABS. W trybach jazdy dedykowanych do jazdy terenowej (Enduro i Rally), ABS można również całkowicie dezaktywować dedykowanym przyciskiem.
Kolorowy, 5-calowy wyświetlacz TFT o wysokiej rozdzielczości został zamontowany wertykalnie i ustawiony w taki sposób, aby zapewnić przejrzysty odczyt informacji również podczas jazdy na stojąco. Oprzyrządowanie jest predysponowane do zintegrowania opcjonalnego systemu multimedialnego Ducati, który umożliwia kierowcy podłączenie telefonu, aktywując w ten sposób nowe funkcje, takie jak muzyka, połączenia przychodzące i wychodzące, a także nawigacja, która wyświetla wskazówki zakręt po zakręcie.
Kierowca ma możliwość wyboru pomiędzy dwoma trybami informacyjnymi wyświetlacza: Standard i Rally. Opcja Standard prezentuje wszystkie informacje drogowe: wyraźny obrotomierz i prędkościomierz, wskaźnik włączonego biegu i poziomu paliwa, a także inne przydatne informacje dotyczące podróży. Funkcja Trip Master jest elementem trybu Rally. Symuluje ona działanie metromierza stosowanego w motocyklach rajdowych i pozwala na korekcję wskazania licznika za pomocą przycisków.
Najwyższe cechy technologiczne reprezentuje również system oświetleniowy. Podwójny przedni reflektor LED ze światłami do jazdy dziennej (DRL) został zaprojektowany, aby zapewnić doskonałą widoczność, co jest szczególnie ważne w przypadku motocykla zdolnego do jazdy w każdych warunkach. Tylne światło jest wyposażone w Ducati Brake Light, czyli specjalny system, który w przypadku nagłego hamowania automatycznie aktywuje miganie tylnego światła, aby ostrzec pojazdy jadące z tyłu.
Opiekun marki Ducati:
Krzysztof Małek: 533 - wyświetl numer -
email: krzysztof.malek(at)motomio.pl
Zapraszamy do Moto Mio Concept Store.
DUCATI KRAKÓW
ul. Zakopiańska 171A
30-435 Kraków
tel. 533 - wyświetl numer -
email: krzysztof.malek(at)motomio.pl