1 / 13
Najważniejsze
Przebieg
1 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Enduro
Pojemność skokowa
937 cm3
Moc
110 KM
Opis
Salon Liberty Motors Ducati Piaseczno prezentuje:
Ducati DesertX Rally 2024 - ostanie dostępne sztuki na magazynie!
Silnik
- Testatretta 11°, V2 - 90°, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzenie cieczą
Pojemność skokowa 937 cm3
Moc 110 KM przy 9250 obr./min
Max. moment obrotowy 92 Nm przy 6500 obr./min
Rama Stalowa, kratownicowa
Zawieszenie z przodu
- Widelec upside-down Kayaba o średnicy 48 mm pokryty powłoką Kashima, skok 250 mm, amortyzator w pełni regulowany
Opona z przodu
- Pirelli Scorpion Rally STR 90/90 - 21 M/C 54V M+S TL (A)
Zawieszenie z przodu
- Widelec upside-down Kayaba o średnicy 48 mm pokryty powłoką Kashima, skok 250 mm, amortyzator w pełni regulowany
Opona z przodu
- Pirelli Scorpion Rally STR 90/90 - 21 M/C 54V M+S TL (A)
Zawieszenie z tyłu
- W pełni regulowany monoshock Kayaba z tłokiem o średnicy 46 mm, skok 240 mm, aluminiowy wahacz dwustronny
Tylna opona
- Pirelli Scorpion Rally STR 150/70 R18 M/C 70V M+S TL
Przedni hamulec
- 2x półpływająca tarcza o średnicy 320 mm, 4-tłoczkowe zaciski Brembo, Bosch Cornering ABS
Tylny hamulec
- Tarcza o średnicy 265 mm, 2-tłoczkowy zacisk Brembo, Bosch Cornering ABS
DesertX Rally został opracowany i testowany na torach. Należy wspomnieć, że był bohaterem wyścigu Iron Road Prolog na Erzbergrodeo 2023 z Antoine Meo za kierownicą, który jest wielokrotnym Mistrzem Świata Enduro i Mistrzem Europy w Supercrossie. Duet ten stanął na najwyższym stopniu podium w kategorii motocykli dwucylindrowych, co jest fantastycznym, a zarazem historycznym wynikiem dla Ducati.
DesertX Rally jest wyposażony w dwucylindrowy silnik Ducati Testastretta 11° o pojemności 937 cm3 z rozrządem desmodromicznym. Maksymalna moc wynosi 110 KM przy 9 250 obr./min, a maksymalny moment obrotowy 92 Nm przy 6 500 obr./min. Jednostka charakteryzuje się stopniową i liniową charakterystyką dostarczania mocy, aby poradzić sobie z jazdą w każdych warunkach. Dodatkowo został zoptymalizowany pod kątem jazdy terenowej dzięki zmianie przełożeń oraz zmienionej kalibracji systemów elektronicznych.
Zawieszenie DesertX Rally zostało zaprojektowane tak, aby radzić sobie nawet z najtrudniejszymi przeszkodami, poprawiając dodatkowo i tak już mocne zdolności terenowe bazowego modelu. Zarówno przedni widelec, jak i tylny amortyzator, charakteryzują się najbardziej zaawansowanymi technologiami, które stosowane są w profesjonalnych motocyklach crossowych i enduro. Przedni widelec posiada specjalne rozwiązanie, które polega na zwiększeniu ciśnienia oleju wewnątrz wkładów, aby uniknąć kawitacji, a tym samym zagwarantować jednorodne i spójne prowadzenie motocykla.
Widelec pokryty jest powłoką Kashima, która gwarantuje jeszcze płynniejszą pracę i poprawia żywotność. Skok zawieszenia zwiększył się o 20 mm (do 250 mm z przodu i do 240 mm z tyłu). Aluminiowy wahacz ma inny punkt mocowania niż ten w standardowym DesertX. W celu poprawienia prowadzenia w najbardziej wymagającym terenie, DesertX Rally jest wyposażony w regulowany amortyzator skrętu Öhlins. Nowy układ zawieszenia pozwolił na zwiększenie prześwitu do 280 mm (o 30 mm więcej niż w DesertX).
Z myślą o poprawie zdolności terenowych, DesertX Rally jest również wyposażony w koła charakteryzujące się specjalnymi wymiarami do jazdy w terenie, które są bardziej wytrzymałe i lżejsze dzięki piastom wykonanym z litej stali węglowej i wysoko wytrzymałym obręczom Takasago Excel.
Wszechstronność DesertX Rally, podobnie jak w przypadku DesertX, przejawia się w potrójnej homologacji dla ogumienia. Pirelli Scorpion Rally STR są bazowym modelem, natomiast możliwe jest też zamontowanie opon Scorpion Rally, poprawiających dzielność terenową, a także Scorpion Trail II, dedykowanych do jazdy po asfalcie. Dzięki zastosowaniu wysokiej klasy komponentów, DesertX Rally waży bez płynów 203 kg, czyli zaledwie o jeden kilogram więcej niż standardowy model, pomimo zmian wprowadzonych w zawieszeniu.
DesertX Rally posiada sześć trybów jazdy (Sport, Touring, Urban, Wet, Enduro, Rally), a także systemy elektroniczne (Cornering ABS, Ducati Traction Control i Ducati Wheelie Control), których praca została ponownie skalibrowana zgodnie z nowym podwoziem i przygotowana do bardziej wymagających zastosowań terenowych.
KUPUJĄC U NAS ZYSKUJESZ
- atrakcyjne warunki finansowania
- wyjątkowy, dealerski pakiet ubezpieczeń AC, OC i NNW,
- rabat na usługi serwisowe
- specjalne warunki zakupu odzieży i akcesoriów DUCATI
- wyjątkową ofertę transportu motocykla w dowolne miejsce kraju
- gwarancję najlepszej obsługi
POMOŻEMY SPRZEDAĆ TWÓJ MOTOCYKL
- chciałbyś szybko i wygodnie zamienić motocykl ? Możliwość zostawienia motocykla w rozliczeniu;
- szybka i bezpłatna wycena w naszym salonie. O szczegóły zapytaj naszego doradcę.
FORMA ZAKUPU
- FV 23% VAT
Kontakt:
Konrad Filipowski
Specjalista ds. sprzedaży Ducati
Paweł Misterski
Specjalista ds. sprzedaży Ducati
Liberty Motorcycles
ul. Puławska 44D
05-500 Piaseczno
15 kwietnia 2025 17:55
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Ducati
Model pojazdu
DesertX
Kolor
Biały
Rok produkcji
2024
Typ Silnika
Czterosuwowy
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Główne usługi sprzedającego
, aby dowiedzieć się więcej o tych usługach
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
ABS
Immobilizer
Podgrzewane manetki
Informacje o sprzedającym
LIBERTY MOTORS Piaseczno - Dealer: BMW DUCATI KTM YAMAHA APRILIA MOTO GUZZI VESPA PIAGGIO
Autoryzowany Dealer
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2008
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
10:00 - 18:00
wtorek
10:00 - 18:00
środa
10:00 - 18:00
czwartek
10:00 - 18:00
piątek
10:00 - 18:00
sobota
10:00 - 15:00
niedziela
Zamknięte
Znajdź na mapie
Oferowane usługi