Ducati Desmo - 2
Ducati Desmo - 3
Ducati Desmo - 4
Ducati Desmo - 5
Ducati Desmo - 6
Ducati Desmo - 7
Ducati Desmo - 8
Ducati Desmo - 9
Ducati Desmo - 10

1 / 10

video
Ducati Desmo - 2
Ducati Desmo - 3
Ducati Desmo - 4
Ducati Desmo - 5
Ducati Desmo - 6
Ducati Desmo - 7
Ducati Desmo - 8
Ducati Desmo - 9
Ducati Desmo - 10

Najważniejsze

Przebieg

1 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Krosowy

Pojemność skokowa

450 cm3

Moc

63 KM

Opis

Ducati prezentuje Desmo450 MX, pierwszą w swojej historii maszynę motocrossową. Motocykl powstał zgodnie z filozofią, która zawsze przyświecała Ducati – eksperymentowanie i testowanie rozwiązań w wyścigach, a następnie wprowadzanie ich do modeli produkcyjnych. W tym przypadku marka czerpała wiedzę także z doświadczeń zdobytych przez Ducati Corse w MotoGP i serii Superbike.


Dzięki takiemu podejściu, starannej analizie segmentu, konkurencji oraz przepisów technicznych FIM i AMA, Ducati stworzyło lekką i niezawodną maszynę. Wyposażono ją w wydajny silnik z rozrządem desmodromicznym oraz elektronikę stanowiącą punkt odniesienia w tej kategorii. Desmo450 MX wzmacnia umiejętności jazdy zarówno profesjonalistów, jak i amatorów, oferując pewność siebie pozwalającą przesuwać własne granice. Dzięki doskonałej charakterystyce silnika, podwoziu i innowacyjnej elektronice, motocykl zapewnia wysokie osiągi przy zmniejszonym wysiłku fizycznym.


Desmo450 MX to pierwszy model w nowej gamie motocykli terenowych Ducati, który otwiera przed firmą z Borgo Panigale nowe możliwości, przyciąga nowych motocyklistów i rozszerza społeczność Ducatisti. Aby przygotować się na przyjęcie przyszłych fanów motocykli terenowych, Ducati przeszkoliło wybranych dealerów, zapewniając najwyższy poziom profesjonalizmu i kompetencji w zupełnie nowym segmencie.


Projekt Desmo450 MX rozpoczął się od silnika o pojemności 449,6 cm³ z rozrządem desmodromicznym – systemem stosowanym we wszystkich wyścigowych motocyklach Ducati, w tym również w MotoGP. Dzięki niemu jednostka może osiągać bardzo wysokie obroty, co przekłada się na lepszy start.


Desmo450 MX oferuje również wysoki moment obrotowy przy niskich i średnich obrotach, zapewniając mocne przyspieszenie na wyjściu z zakrętów oraz liniową, płynną charakterystykę w wyższej partii. Już przy 4200 obr./min dostępne jest 70% maksymalnego momentu obrotowego, co sprawia, że motocykl jest mniej wymagający fizycznie i mniej męczący niż tradycyjne modele o pojemności silnika 450 cm³.


Dzięki średnicy tłoka 96 mm możliwe było zastosowanie innowacyjnych zaworów: ssących o średnicy 40 mm oraz wydechowych o średnicy 33 mm. Zawory posiadają tytanowe grzybki oraz stalowe, wydrążone i wypełnione sodem trzonki dla lepszego odprowadzenia ciepła. Szczególną uwagę poświęcono układowi chłodzenia, w którym zastosowano chłodnice w kształcie romboidalnym. Uzyskano tym samym zwiększenie powierzchni chłodzenia o 6,5% w porównaniu z tradycyjnymi rozwiązaniami, zachowując kompaktowe rozmiary dla zapewnienia swobody ruchu kierowcy. Maksymalna moc silnika Desmo450 wynosi 63,5 KM przy 9 400 obr./min, a maksymalny moment obrotowy to 53,5 Nm przy 7 500 obr./min. Ogranicznik obrotów ustawiono na 11 900 obr./min, co również stanowi nowy punkt odniesienia w tym segmencie.


Desmo450 MX oparto na aluminiowej ramie ważącej 8,96 kg. Maksymalnie zredukowano liczbę punktów spawania, rama składa się z zaledwie 11 elementów, co stanowi około połowę tego, co występuje w ramach konkurencji. Rama zapewnia sztywność, lekkość i wytrzymałość, a jej budowa ułatwia konserwację motocykla. Zawieszenie dostarczyła Showa, firma z olbrzymim doświadczeniem w rywalizacji wyścigowej. Przedni widelec upside-down o średnicy 49 mm i skoku 310 mm posiada powłokę Kashima. Tylny amortyzator o skoku 301 mm, również w pełni regulowany, współpracuje z aluminiowym wahaczem i układem progresywnego zawieszenia. Za hamowanie odpowiada układ Brembo. Z przodu pracuje dwutłoczkowy zacisk w połączeniu z tarczą o średnicy 260 mm, a z tyłu jednotłoczkowy zacisk z tarczą 240 mm.


Dzięki doświadczeniom Ducati w MotoGP i Superbike, Desmo450 MX jest pierwszym motocyklem motocrossowym wyposażonym w system kontroli trakcji Ducati Traction Control (DTC), który precyzyjnie mierzy poślizg tylnego koła. System automatycznie wyłącza się podczas skoków, aby nie ograniczać osiągów, a kierowca może go chwilowo dezaktywować lekkim naciśnięciem sprzęgła. Motocykl posiada także systemy Launch Control oraz Engine Brake Control, które można dostosować do potrzeb toru poprzez aplikację X-Link. Na liście wyposażenia znajduje się również quickshifter.



KONTAKT:

DUCATI KATOWICE:

Ul. Bocheńskiego 99

40-847 Katowice


Opiekunowie marki DUCATI:

Wojciech Trzeciak

Tel:

wojciech.trzeciak@eurorider.pl


Kacper Pniewski

Tel:

kacper.pniewski@eurorider.pl


ZAPRASZAMY!

 

17 grudnia 2025 15:46

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ducati

Model pojazdu

Desmo

Kolor

Czerwony

Rok produkcji

2025

Typ Silnika

Czterosuwowy

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

59900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Główne usługi sprzedającego

, aby dowiedzieć się więcej o tych usługach

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Informacje o sprzedającym

EURORIDER Katowice Sp. z o.o.

EURORIDER Katowice Sp. z o.o.
  • Firma

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2011

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    10:00 - 18:00

  • wtorek

    10:00 - 18:00

  • środa

    10:00 - 18:00

  • czwartek

    10:00 - 18:00

  • piątek

    10:00 - 18:00

  • sobota

    10:00 - 15:00

  • niedziela

    Zamknięte

Oferowane usługi