1 / 10
Najważniejsze
Przebieg
1 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Naked
Pojemność skokowa
890 cm3
Moc
120 KM
Opis
Lżejszy, ostrzejszy, bardziej wyrafinowany i mocniejszy niż kiedykolwiek wcześniej: nowy Hypermotard redefiniuje koncepcję adrenaliny na dwóch kołach.
Nowy Hypermotard V2, zainspirowany prototypem z 2005 roku, reinterpretuje jego charakterystyczne cechy, nadając mu współczesny i radykalny charakter. Opływowy przód, kształt zbiornika paliwa i podwójny wydech pod ogonem to stylistyczne nawiązania do pierwszego modelu 1100, dzięki czemu V2 jest natychmiast rozpoznawalny jako Hypermotard.
Przód nowego Hypermotarda V2 jest robotyczny i nowocześnie zaprojektowany, zgodnie ze stylem dążącym do ekstremalnej prostoty: światła do jazdy dziennej wkomponowane zostały w reflektor, który stanowi główny element przodu. Czysta, minimalistyczna stylistyka uzupełnia lekką konstrukcję mechaniczną, tworząc niezwykle kompaktowy motocykl.
Nowy silnik Ducati V2 o pojemności 890 cm³ idealnie pasuje do Hypermotarda. To najlżejszy dwucylindrowy silnik, jaki kiedykolwiek wyprodukowało Ducati (54,4 kg, czyli o 6,42 kg mniej niż poprzednia jednostka napędowa Testastretta 11°), a dzięki unikalnemu w tym segmencie systemowi zmiennych faz rozrządu IVT zapewnia dużą moc w całym zakresie obrotów i szybką reakcję na każde otwarcie przepustnicy, co jest cechą niezbędną w Hypermotardzie.
Z mocą 120 KM jest to najmocniejszy silnik, jaki kiedykolwiek zamontowano w Hypermotardzie. Osiąga obroty powyżej 11 000 obr./min, ale co ważniejsze, oferuje maksymalny moment obrotowy 94 Nm, z którego 70% jest dostępne już przy 3000 obr./min, co zapewnia imponujące przyspieszenie na wyjściach z zakrętów. Co więcej, krótsze przełożenia i wyższy moment obrotowy na każdym biegu sprawiają, że Hypermotard V2 jest szybszy i bardziej responsywny niż poprzedni model. Wiodące w swojej klasie interwały przeglądowe (kontrola luzu zaworowego co 45 000 km) gwarantują, że zabawa nigdy się nie kończy. Dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2 dostępna jest wersja z mocą ograniczoną do 35 kW.
Unikalna w tym segmencie rama monocoque, opracowana specjalnie dla Hypermotarda, integruje silnik jako element konstrukcyjny, zapewniając maksymalną lekkość i kompaktowość. Stalowa tylna rama pomocnicza nawiązuje do pierwszego Hypermotarda, a aluminiowy, dwustronny wahacz, inspirowany wahaczem Ducati Hollow Symmetrical Swing z Panigale V4, zapewnia sztywność i charakterystyczny design.
Nowe podwozie sprawia, że motocykl jest intuicyjny i precyzyjny. Hypermotard V2 jest wyposażony w regulowane zawieszenie Kayaba, amortyzator skrętu Sachs, kompletny układ hamulcowy Brembo z dwiema przednimi tarczami o średnicy 320 mm i zaciskami M4.32 z radialną pompą hamulcową PR18/19, a także odlewane felgi aluminiowe z oponami Pirelli Diablo Rosso IV 120/70 i 190/55.
Nowy Ducati Hypermotard V2 jest wyposażony w najnowszej generacji pakiet elektroniki oparty na 6-osiowej platformie pomiarowej, która wykrywa przechyły boczne, pochylenia i odchylenia w czasie rzeczywistym, umożliwiając szybką, precyzyjną i skalibrowaną interwencję wszystkich systemów asystujących, takich jak Cornering ABS, Ducati Traction Control (DTC), Ducati Wheelie Control (DWC) i Engine Brake Control (EBC). Każdy z tych elementów można regulować na wielu poziomach, aby lepiej dostosować motocykl do każdej sytuacji, poprawiając osiągi podczas jazdy sportowej lub stabilność i bezpieczeństwo na nawierzchniach o niskiej przyczepności.
Cztery zdefiniowane tryby jazdy (Race, Sport, Road i Wet) modyfikują zachowanie motocykla w zależności od sytuacji. Kierowcy mogą modyfikować te tryby, aby dostosować każdy z nich do swojego indywidualnego stylu jazdy.
Wszystkie informacje wyświetlane są na nowym, 5-calowym wyświetlaczu TFT o rozdzielczości 800x480 pikseli. Oferuje on trzy tryby informacyjne, wybierane za pomocą nowego joysticka: Road, Road Pro i Track, każdy z automatycznym przełączaniem między widokiem dziennym i nocnym. Każdy z tych trybów prezentuje najistotniejsze informacje, aby zmaksymalizować czytelność. W trybach Road i Road Pro na ekranie pokazane są najważniejsze informacje dotyczące jazdy po drogach, natomiast w trybie Track wyświetlacz koncentruje się na najważniejszych informacjach dotyczących jazdy torowej i pokazuje w czasie rzeczywistym poziom ingerencji poszczególnych systemów, podobnie jak w modelu Panigale V4.
Hypermotard V2 oferuje cztery poziomy Cornering ABS. Poziomy 1 i 2 przeznaczone są do jazdy po torze, a poziom 2 integruje funkcję Slide by Brake, pozwalając kierowcom nauczyć się panować nad wchodzeniem w zakręty jak profesjonalni zawodnicy supermoto. Poziomy 3 i 4 są zoptymalizowane pod kątem jazdy po drogach, oferując maksymalne bezpieczeństwo.
Dzięki tej zaawansowanej elektronice, uzupełnionej o nowy system Ducati Quick Shift 2.0, który sprawia, że zmiana biegów jest bardziej bezpośrednia i precyzyjna, Hypermotard V2 zapewnia przyjemność i bezpieczeństwo na drodze, a także dobrze sprawdza się na torze, gdzie znacznie przewyższa poprzedni model 950.
KONTAKT:
DUCATI KATOWICE:
Ul. Bocheńskiego 99
40-847 Katowice
Opiekunowie marki DUCATI:
Wojciech Trzeciak
Tel:
wojciech.trzeciak@eurorider.pl
Kacper Pniewski
Tel:
kacper.pniewski@eurorider.pl
ZAPRASZAMY!
16 grudnia 2025 16:57
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Ducati
Model pojazdu
Hypermotard
Kolor
Czerwony
Rok produkcji
2026
Typ Silnika
Czterosuwowy
Oblicz
Główne usługi sprzedającego
, aby dowiedzieć się więcej o tych usługach
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
ABS
Immobilizer
Informacje o sprzedającym
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
10:00 - 18:00
wtorek
10:00 - 18:00
środa
10:00 - 18:00
czwartek
10:00 - 18:00
piątek
10:00 - 18:00
sobota
10:00 - 15:00
niedziela
Zamknięte
Oferowane usługi
