Ducati Hypermotard - 2
Ducati Hypermotard - 3
Ducati Hypermotard - 4
Ducati Hypermotard - 5
Ducati Hypermotard - 6
Ducati Hypermotard - 7
Ducati Hypermotard - 8
Ducati Hypermotard - 9
Ducati Hypermotard - 10

1 / 10

video
Ducati Hypermotard - 2
Ducati Hypermotard - 3
Ducati Hypermotard - 4
Ducati Hypermotard - 5
Ducati Hypermotard - 6
Ducati Hypermotard - 7
Ducati Hypermotard - 8
Ducati Hypermotard - 9
Ducati Hypermotard - 10

Najważniejsze

Przebieg

1 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Naked

Pojemność skokowa

890 cm3

Moc

120 KM

Opis

Nowy Hypermotard V2, zainspirowany prototypem z 2005 roku, reinterpretuje jego charakterystyczne cechy, nadając mu współczesny i radykalny charakter. Opływowy przód, kształt zbiornika paliwa i podwójny wydech pod ogonem to stylistyczne nawiązania do pierwszego modelu 1100, dzięki czemu V2 jest natychmiast rozpoznawalny jako Hypermotard.


Przód nowego Hypermotarda V2 jest robotyczny i nowocześnie zaprojektowany, zgodnie ze stylem dążącym do ekstremalnej prostoty: światła do jazdy dziennej wkomponowane zostały w reflektor, który stanowi główny element przodu. Czysta, minimalistyczna stylistyka uzupełnia lekką konstrukcję mechaniczną, tworząc niezwykle kompaktowy motocykl.


Wersja SP jest jeszcze bardziej wyrazista dzięki złotemu zawieszeniu Öhlins, zaciskom Brembo M50, białym kutym kołom i elementom karbonowym. Oprócz dedykowanego malowania, nawiązującego do 20 lat od powstania pierwszego prototypu, Hypermotard V2 SP wyróżnia się również rozwiązaniami technicznymi, które jeszcze bardziej podkreślają jego charakter.


Nowy silnik Ducati V2 o pojemności 890 cm³ idealnie pasuje do Hypermotarda. To najlżejszy dwucylindrowy silnik, jaki kiedykolwiek wyprodukowało Ducati (54,4 kg, czyli o 6,42 kg mniej niż poprzednia jednostka napędowa Testastretta 11°), a dzięki unikalnemu w tym segmencie systemowi zmiennych faz rozrządu IVT zapewnia dużą moc w całym zakresie obrotów i szybką reakcję na każde otwarcie przepustnicy, co jest cechą niezbędną w Hypermotardzie.


Z mocą 120 KM jest to najmocniejszy silnik, jaki kiedykolwiek zamontowano w Hypermotardzie. Osiąga obroty powyżej 11 000 obr./min, ale co ważniejsze, oferuje maksymalny moment obrotowy 94 Nm, z którego 70% jest dostępne już przy 3000 obr./min, co zapewnia imponujące przyspieszenie na wyjściach z zakrętów. Co więcej, krótsze przełożenia i wyższy moment obrotowy na każdym biegu sprawiają, że Hypermotard V2 jest szybszy i bardziej responsywny niż poprzedni model. Wiodące w swojej klasie interwały przeglądowe (kontrola luzu zaworowego co 45 000 km) gwarantują, że zabawa nigdy się nie kończy. Dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2 dostępna jest wersja z mocą ograniczoną do 35 kW.


Unikalna w tym segmencie rama monocoque, opracowana specjalnie dla Hypermotarda, integruje silnik jako element konstrukcyjny, zapewniając maksymalną lekkość i kompaktowość. Stalowa tylna rama pomocnicza nawiązuje do pierwszego Hypermotarda, a aluminiowy, dwustronny wahacz, inspirowany wahaczem Ducati Hollow Symmetrical Swing z Panigale V4, zapewnia sztywność i charakterystyczny design.


Nowe podwozie sprawia, że motocykl jest intuicyjny i precyzyjny. Hypermotard V2 SP jest wyposażony w regulowane zawieszenie Öhlins (widelec NIX30 z goleniami o średnicy 48 mm i amortyzator STX 46) zapewniające bardziej wyrafinowane, wyścigowe prowadzenie, dzięki lepszej zdolności do niwelowania mikronierówności nawierzchni, zapewniając jednocześnie niezbędne wsparcie podczas hamowania. Ponadto na wyposażeniu znajduje się amortyzator skrętu Sachs, kompletny układ hamulcowy Brembo z dwiema przednimi tarczami o średnicy 320 mm i zaciskami M50 z radialną pompą hamulcową PR16/21, a także kute felgi aluminiowe (ważące aż o 1,56 kg mniej), które poprawiają zwinność i precyzję prowadzenia. Są one obute w opony Pirelli Diablo Rosso IV Corsa, a do jazdy po torze można zastosować opony typu slick.


Nowy Ducati Hypermotard V2 jest wyposażony w najnowszej generacji pakiet elektroniki oparty na 6-osiowej platformie pomiarowej, która wykrywa przechyły boczne, pochylenia i odchylenia w czasie rzeczywistym, umożliwiając szybką, precyzyjną i skalibrowaną interwencję wszystkich systemów asystujących, takich jak Cornering ABS, Ducati Traction Control (DTC), Ducati Wheelie Control (DWC) i Engine Brake Control (EBC). Każdy z tych elementów można regulować na wielu poziomach, aby lepiej dostosować motocykl do każdej sytuacji, poprawiając osiągi podczas jazdy sportowej lub stabilność i bezpieczeństwo na nawierzchniach o niskiej przyczepności.


Cztery zdefiniowane tryby jazdy (Race, Sport, Road i Wet) modyfikują zachowanie motocykla w zależności od sytuacji. Kierowcy mogą modyfikować te tryby, aby dostosować każdy z nich do swojego indywidualnego stylu jazdy.


Wszystkie informacje wyświetlane są na nowym, 5-calowym wyświetlaczu TFT o rozdzielczości 800x480 pikseli. Oferuje on trzy tryby informacyjne, wybierane za pomocą nowego joysticka: Road, Road Pro i Track, każdy z automatycznym przełączaniem między widokiem dziennym i nocnym. Każdy z tych trybów prezentuje najistotniejsze informacje, aby zmaksymalizować czytelność. W trybach Road i Road Pro na ekranie pokazane są najważniejsze informacje dotyczące jazdy po drogach, natomiast w trybie Track wyświetlacz koncentruje się na najważniejszych informacjach dotyczących jazdy torowej i pokazuje w czasie rzeczywistym poziom ingerencji poszczególnych systemów, podobnie jak w modelu Panigale V4.


Hypermotard V2 oferuje cztery poziomy Cornering ABS. Poziomy 1 i 2 przeznaczone są do jazdy po torze, a poziom 2 integruje funkcję Slide by Brake, pozwalając kierowcom nauczyć się panować nad wchodzeniem w zakręty jak profesjonalni zawodnicy supermoto. Poziomy 3 i 4 są zoptymalizowane pod kątem jazdy po drogach, oferując maksymalne bezpieczeństwo.


Dzięki tej zaawansowanej elektronice, uzupełnionej o nowy system Ducati Quick Shift 2.0, który sprawia, że zmiana biegów jest bardziej bezpośrednia i precyzyjna, Hypermotard V2 zapewnia przyjemność i bezpieczeństwo na drodze, a także dobrze sprawdza się na torze, gdzie znacznie przewyższa poprzedni model 950. Hypermotard V2 SP będzie również oferował funkcje Ducati Power Launch i Pit Limiter.


KONTAKT:

DUCATI KATOWICE:

Ul. Bocheńskiego 99

40-847 Katowice


Opiekunowie marki DUCATI:

Wojciech Trzeciak

Tel:

wojciech.trzeciak@eurorider.pl


Kacper Pniewski

Tel:

kacper.pniewski@eurorider.pl


ZAPRASZAMY!

 

16 grudnia 2025 16:57

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ducati

Model pojazdu

Hypermotard

Kolor

Inny kolor

Rok produkcji

2026

Typ Silnika

Czterosuwowy

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

88500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Główne usługi sprzedającego

, aby dowiedzieć się więcej o tych usługach

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

ABS

Immobilizer

Informacje o sprzedającym

EURORIDER Katowice Sp. z o.o.

EURORIDER Katowice Sp. z o.o.
  • Firma

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2011

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    10:00 - 18:00

  • wtorek

    10:00 - 18:00

  • środa

    10:00 - 18:00

  • czwartek

    10:00 - 18:00

  • piątek

    10:00 - 18:00

  • sobota

    10:00 - 15:00

  • niedziela

    Zamknięte

Oferowane usługi