Ducati Monster - 2
Ducati Monster - 3
Ducati Monster - 4
Ducati Monster - 5
Ducati Monster - 6
Ducati Monster - 7
Ducati Monster - 8
Ducati Monster - 9
Ducati Monster - 10
Ducati Monster - 11
Ducati Monster - 12
Ducati Monster - 13
Ducati Monster - 14
Ducati Monster - 15

1 / 15

video
Ducati Monster - 2
Ducati Monster - 3
Ducati Monster - 4
Ducati Monster - 5
Ducati Monster - 6
Ducati Monster - 7
Ducati Monster - 8
Ducati Monster - 9
Ducati Monster - 10
Ducati Monster - 11
Ducati Monster - 12
Ducati Monster - 13
Ducati Monster - 14
Ducati Monster - 15

Najważniejsze

Przebieg

1 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Naked

Pojemność skokowa

890 cm3

Moc

111 KM

Opis

Motocykl dostępny w dwóch wersjach kolorystycznych, czerwony i biały.


Pierwszy Monster narodził się z genialnej w swojej prostocie formuły: „wszystko, czego potrzebujesz, nic więcej”. Z podwoziem zapożyczonym z Superbike i najlepszym silnikiem do użytku drogowego, Monster łączył w sobie charakter i osiągi, natychmiast podbijając serca motocyklistów. Od tego czasu Monster stworzył globalną społeczność entuzjastów, Monsteristi, którzy wciąż pielęgnują jego ducha i celebrują jego historię. Przez ponad trzydzieści lat Monster ewoluował, nie tracąc przy tym swojej tożsamości. Od dwuzaworowych silników 900, 600 i 750, poprzez wersje oparte na jednostkach Desmoquattro i Testastretta, każda kolejna generacja przynosiła innowacje techniczne i stylistyczne, zachowując jednocześnie swój oryginalny styl i duszę.


Wraz z modelem na rok 2026 opartym na nowym silniku V2, Ducati pisze nowy rozdział w tej wyjątkowej i niepowtarzalnej historii. Piąta generacja Monstera została całkowicie odnowiona, jest jeszcze lżejsza, jeszcze bardziej autentyczna. Jeszcze bardziej Monsterowa.


Nowy Monster został zaprojektowany od podstaw, łącząc lekkość i technologię z niepowtarzalną estetyką. Utrzymał styl pierwszego Monstera w nowoczesnym wydaniu. Bardziej opływowy, sportowy i kompaktowy, nowy Monster urzeka, przywracając cechy stylistyczne, które zawsze wyróżniały go spośród innych naked’ów: charakterystyczny reflektor, zbiornik paliwa, jednoczęściowe siedzenie i krótki, lekki tył.


Przednia lampa, która w projektach motocykli stanowi jego „twarz”, jest w pełni diodowa, o nowoczesnym wyglądzie nawiązującym do różnych elementów stylistycznych gamy Ducati. Kształt podwójnego „C” to w istocie optyczny symbol łączący motocykle typu naked Ducati, który jest tu jeszcze bardziej wyrazisty.


Nowy dwucylindrowy silnik, nowoczesny i charakteryzujący się czystą estetyką dzięki precyzyjnym rozwiązaniom technicznym, to idealna jednostka napędowa dla Monstera. Ten naked bike z Borgo Panigale od zawsze miał silnik V-twin – szlachetny silnik charakteryzujący się smukłą sylwetką, optymalnym rozkładem masy i obniżonymi wibracjami dzięki idealnemu równoważeniu sił pierwszego rzędu – jako jeden ze swoich technicznych i stylistycznych filarów.


Silnik Ducati V2 jest lżejszy (-5,9 kg w porównaniu z poprzednim modelem Testastretta Evoluzione) i charakteryzuje się wysoką wydajnością dzięki układowi rozrządu IVT (Intake Variable Timing). Niskie koszty eksploatacji wynikają z wydłużenia interwałów obsługowych: przegląd obejmujący kontrolę luzów zaworowych występuje co każde 45 000 km, stanowiąc absolutny punkt odniesienia w tej kategorii.


Układ zmiennych faz rozrządu IVT pozwala silnikowi Monstera łączyć elastyczną pracę przy niskich obrotach i moc przy wysokich (111 KM przy 9 000 obr./min), dostarczając ponad 80% maksymalnego momentu obrotowego w zakresie od 4 000 do 10 000 obr./min. Dzięki tej dynamicznej charakterystyce nowy silnik V2 zapewnia wysokie osiągi, nie będąc przy tym wymagającym dla kierowcy.


Podwozie opiera się na ramie typu „monocoque”, dwustronnym wahaczu inspirowanym wahaczem Ducati Hollow Swingarm z modelu Panigale V4 oraz kratownicowej tylnej ramie pomocniczej wykonanej z technopolimeru. Taka konstrukcja w połączeniu z silnikiem sprawia, że nowy Monster jest jeszcze lżejszy od poprzedniego modelu o 4 kilogramy (masa całkowita 175 kg z płynami, bez paliwa). Zawieszenie przednie upside-down Showa o średnicy goleni 43 mm i pojedynczy amortyzator tylny Showa zostały tak skalibrowane, aby zoptymalizować komfort w codziennym użytkowaniu i sportowy charakter w jeździe mieszanej, potwierdzając podwójną duszę motocykla. Nowy Monster jest stabilny i daje kierowcy pewność siebie, a jednocześnie pozostaje zwinny i zapewnia przyjemność z prowadzenia.


Układ hamulcowy Brembo opiera się na przednich tarczach o średnicy 320 mm i radialnych zaciskach M4.32. Aby zapewnić bardziej miękkie początkowe hamowanie w połączeniu z wysoką skutecznością zostały opracowane dedykowane klocki hamulcowe. Dzięki takiemu połączeniu Monster jest zwinny, bezpieczny i przyjemny w prowadzeniu, zwłaszcza w warunkach miejskich. Opony Diablo Rosso IV, w rozmiarach 120/70 z przodu i 180/55 z tyłu, to topowe drogowe opony Pirelli oferujące przyczepność i bezpieczeństwo w każdych warunkach.


Motocykliści docenią jeszcze niższe siedzenie (815 mm, z możliwością obniżenia do 775 mm przy zastosowaniu akcesoryjnej niskiej kanapy i zestawu obniżającego zawieszenie), które dodatkowo jest węższe niż w poprzednim modelu, co ułatwia stabilne oparcie stóp na nawierzchni. Wyższa i przesunięta do przodu kierownica zwiększa poczucie kontroli podczas sportowej jazdy, a jednocześnie zapewnia wygodną pozycję, gdy jazda staje się bardziej relaksująca. Boczne panele z powierzchnią antypoślizgową wspierają kierowcę podczas hamowania. Jednocześnie stanowią element stylistyczny upamiętniający historię Monstera.


Intuicyjny i przyjemny w prowadzeniu Monster odmienia swoje oblicze jednym naciśnięciem przycisku, poprzez wybór jednego z czterech trybów jazdy. Kierowcy o sportowym zacięciu docenią dynamikę silnika w trybie Sport, gdzie bezpieczeństwo zapewnia elektroniczny pakiet obejmujący DTC (Ducati Traction Control), DWC (Ducati Wheelie Control), EBC (Engine Brake Control) oraz Cornering ABS. Jednocześnie mniej doświadczeni kierowcy i miłośnicy jazdy po mieście łatwiej i szybciej oswoją się z nakedem Ducati dzięki trybom jazdy Road i Urban.



KONTAKT:

DUCATI KATOWICE:

Ul. Bocheńskiego 99

40-847 Katowice


Opiekunowie marki DUCATI:

Wojciech Trzeciak

Tel:

wojciech.trzeciak@eurorider.pl


Kacper Pniewski

Tel:

kacper.pniewski@eurorider.pl


ZAPRASZAMY!

 

17 grudnia 2025 10:24

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ducati

Model pojazdu

Monster

Kolor

Inny kolor

Rok produkcji

2026

Typ Silnika

Czterosuwowy

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

59900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Główne usługi sprzedającego

, aby dowiedzieć się więcej o tych usługach

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

ABS

Immobilizer

Informacje o sprzedającym

EURORIDER Katowice Sp. z o.o.

EURORIDER Katowice Sp. z o.o.
  • Firma

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2011

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    10:00 - 18:00

  • wtorek

    10:00 - 18:00

  • środa

    10:00 - 18:00

  • czwartek

    10:00 - 18:00

  • piątek

    10:00 - 18:00

  • sobota

    10:00 - 15:00

  • niedziela

    Zamknięte

Oferowane usługi