Alfa Romeo 156

9 950 PLN Cena Brutto, Do negocjacji
2005 212 900 km Diesel Kombi
Sprzedający na OTOMOTO od 2018 Osoba prywatna

Czarek

Warszawa, Mazowieckie, Praga-Południe
694 Wyświetl numer
Sprzedający na OTOMOTO od 2018 Osoba prywatna

Czarek

Warszawa, Mazowieckie, Praga-Południe
694 Wyświetl numer
08:45, 26 kwietnia 2018 ID: 6027311772
  • Liczba miejsc
    5
  • Kolor
  • Metalik
  • Kraj pochodzenia
  • Pierwsza rejestracja
    15 listopad 2005
  • Numer rejestracyjny pojazdu
    RNI19XN
  • Zarejestrowany w Polsce
  • Bezwypadkowy
  • Serwisowany w ASO
  • Tuning
  • Stan

Wyposażenie

  • ABS
  • Elektryczne szyby przednie
  • Poduszka powietrzna kierowcy
  • Wspomaganie kierownicy
  • Czujniki parkowania tylne
  • Isofix
  • Komputer pokładowy
  • Ogranicznik prędkości
  • Poduszki boczne przednie
  • Światła przeciwmgielne
  • Wielofunkcyjna kierownica
  • CD
  • Elektrycznie ustawiane lusterka
  • Poduszka powietrzna pasażera
  • Alufelgi
  • Elektryczne szyby tylne
  • Klimatyzacja automatyczna
  • Kurtyny powietrzne
  • Podgrzewane lusterka boczne
  • Poduszki boczne tylne
  • Tapicerka welurowa
  • Centralny zamek
  • Immobilizer
  • Radio fabryczne
  • ASR (kontrola trakcji)
  • ESP (stabilizacja toru jazdy)
  • Klimatyzacja dwustrefowa
  • MP3
  • Poduszka powietrzna chroniąca kolana
  • Regulowane zawieszenie
  • Tempomat

Opis

Sprzedam Alfę 156SW Distinctive wyprodukowaną pod koniec 2005r. Samochód został sprowadzony w 2013r z Francji, gdzie był serwisowany w ASO, co potwierdzają dołączone faktury. Z uwagi na kraj pochodzenia, samochód fabrycznie posiadał ograniczoną moc do 126KM. Obecnie jest wgrana fabryczna mapa 150KM odpowiednia dla tej jednostki (JTDm CF4 16V). Samochód fabrycznie bez filtra DPF i klap wirowych, skrzynia 6 biegowa. Wersja wyposażenia Sport Pack- czarne zegary, tapicerka Alfatex- czyli mieszanka alcantary i weluru. Fotele bez plam, dziur, w samochodzie nigdy nie palono.
W Polsce miał 2 właścicieli, 2 alfaholików :)

Samochód w 90% był używany do pokonywania długich tras. Diesel używany z głową, z uwagi na turbo nie obciążany na zimnym silniku, po każdej trasie dawałem mu kilka minut na schłodzenie. Starałem się nie schodzić/nie przyspieszać poniżej 2000 obrotów, żeby nie katować dwumasy. Serwisowany zawsze na częściach oryginalnych lub produkowanych przez dostawców części idących na pierwszy montaż. Garażowany w parkingu podziemnym.

Sprzedawany egzemplarz jest dość mocno doinwestowany. Olej (MOTUL 8100 X-CESS 5W40) wraz z filtrami oleju i powietrza (KNECHT/MANN) systematycznie wymieniane co 10-12k km. Zawsze przed wymianą stosowałem płukanki XADO. Ostatni serwis olejowy miał miejsce 4k km temu wraz z wymianą tylnych klocków hamulcowych TEXTAR, linek hamulca ręcznego TRW i filtra paliwa MANN. Filtr paliwa wymieniany 2 razy w roku. Raz do roku robiony przegląd klimatyzacji- uzupełnienie czynnika, czyszczenie chemiczne, ozonowanie, wymiana filtrów kabinowych węglowych. Płyn chłodniczy (BORYGO) i hamulcowy (ATE) wymieniane również co roku. Przy przedostatniej wymianie oleju silnikowego wymieniłem również olej w skrzyni biegów (TUTELA) i płyn układu wspomagania (TUTELA) wraz z profilaktycznym dodaniem ceramizerów XADO 1 Stage do wszystkich układów. Samochód tankowany zawsze na Lotosie, często stosowałem dodatki do paliwa ARCHOIL lub olej ELF 2T w celu smarowania i czyszczenia układu wtryskowego.

Najważniejsze naprawy za mojej kadencji:
- 166000km – elektroniczne usunięcie i założenie pełnej zaślepki zaworu EGR, wgranie mapy silnika 150KM, czyszczenie kolektora dolotowego z nagaru, uszczelnienie pompy CR w autoryzowanym serwisie BOSCH
- 178000km – regeneracja turbosprężarki w autoryzowanym serwisie BOSCH, wymiana zaworu overboost PIERBURG, przepływomierza BOSCH, wężyków podciśnieniowych turbosprężarki GATES
- 182000km – wymiana wszystkich przednich górnych i dolnych wahaczy TRW
- 188000km – wymiana kompletu sprzęgła VALEO, pompy sprzęgła TRW, wtryskiwacza nr 4 BOSCH
- 194000km – wymiana wszystkich 4: amortyzatorów KONI Sport z regulacją twardości, sprężyn EIBACH Pro -30mm, łączników stabilizatora TRW, poduszek/osłon/odbojów SACHS
- 197000km – wymiana kompletnego rozrządu DAYCO/SKF, pompy wody GRAF, obydwu przegubów wewnętrznych OEM, czyszczenie odmy
- 206000km – regeneracja alternatora w autoryzowanym serwisie BOSCH, czyszczenie przewodów masowych, regeneracja tylnych zacisków hamulcowych

Na wszystkie wymiany/naprawy mam faktury lub paragony. Przebieg w 100% autentyczny, co potwierdza fakt, że wymieniane sprzęgło było sprzęgłem fabrycznym. Przy okazji sprawdzono dwumas- jest w bardzo dobrym stanie.

Samochód nigdy nie uczestniczył w wypadku. Poprzedni właściciel miał przygodę parkingową- wjechał tyłem w lampę uszkadzając zderzak i klapę bagażnika. Po naprawie nie ma śladu, obyło się bez szpachli.

Alfę sprzedaję na oryginalnych alufelgach 17” z oponami letnimi Nexen w bardzo dobrym stanie. Dorzucam również komplet stalowych felg na oponach zimowych Profil i śruby zabezpieczające McGard.
Obecnie założone są na lato dywaniki welurowe, na zimę posiadam dywaniki gumowe- obydwa komplety kupione w ASO.
Dokupiłem również nowe listwy zgarniające szyb, lecz nie zdążyłem już ich założyć- dokładam w komplecie.
Do samochodu dorzucam też kabel diagnostyczny OBD i program FIAT MultiEcuScan.
Oczywiście są 2 kluczyki, karta pojazdu, karta kodowa radia.

Zainteresowanych zakupem zapraszam na oględziny i jazdę próbną.

Pozdrawiam,
Czarek

Wyślij wiadomość

Dodaj załącznik Dopuszczalne typy plików: jpg, jpeg, png, doc, pdf, gif, zip, rar, tar, html, swf, txt, xls, docx, xlsx, odt Maksymalny rozmiar pliku to 2 MB

Jesteś klientem profesjonalnym? Załóż konto firmowe
Znajdź nas na:
Facebook Youtube
Instagram