Audi A4 B5

6 800 PLN Cena Brutto, Do negocjacji
1996 344 000 km Diesel Kombi
Sprzedający na OTOMOTO od 2017 Osoba prywatna

Olgierd

Katowice, Śląskie, Śródmieście
514 Wyświetl numer
Sprzedający na OTOMOTO od 2017 Osoba prywatna

Olgierd

Katowice, Śląskie, Śródmieście
514 Wyświetl numer
19:43, 4 grudnia 2017 ID: 6019513400
  • Liczba drzwi
    5
  • Liczba miejsc
    5
  • Kolor
  • Metalik
  • Kraj pochodzenia
  • Pierwsza rejestracja
    15 październik 1996
  • Zarejestrowany w Polsce
  • Bezwypadkowy
  • Tuning
  • Stan

Wyposażenie

  • ABS
  • Elektryczne szyby przednie
  • Poduszka powietrzna kierowcy
  • Alarm
  • Hak
  • Radio niefabryczne
  • Tapicerka welurowa
  • CD
  • Elektrycznie ustawiane lusterka
  • Poduszka powietrzna pasażera
  • Alufelgi
  • Klimatyzacja automatyczna
  • Relingi dachowe
  • Centralny zamek
  • Immobilizer
  • Wspomaganie kierownicy
  • Gniazdo AUX
  • Podgrzewane lusterka boczne
  • Światła Xenonowe

Opis

Do sprzedania Audi A4 Avant z kultowym silnikiem 1.9 TDI zachipowanym na (140 KM / 320 Nm)

Kilka słów ode mnie:
Nie jestem handlarzem, nie handluję samochodami, sprzedaję samochód prywatny. Sprzedaję bo kombi już mi nie wystarcza, kupiłem dwa dni temu vana.
Samochód prowadzi się świetnie, pewnie tzryma się drogi, zawieszenie idealne bez stuków, czy puków, karoseria i lakier prawie ideał (jeden malutki wżer na tylnej klapie - jest na zdjęciu, jedno malutkie wgniecenie nad tylnym błotnikiem - jest na zdjęciu).
Akumulator bardzo dobrze trzyma parametry, auto łatwo odpala na mrozie.

Historia pojazdu:
Samochód został zakupiony w Niemczech w 1996 roku i był użytkowany przez dwóch właścicieli przez okres 10 lat. W sierpniu 2007 r. sprzedano go do Polski z przebiegiem około 176 tys. km.
W Polsce był użytkowany przez kolejnego właściciela przez 8 lat, po czym 19 października 2015 r. odsprzedano go dalej z przebiegiem około 287 tys. km.
Czwarty właściciel zainwestował w poprawę jego stanu technicznego i wizualnego, po czym zachipował pojazd zwiększając moc silnika. Pół roku później trafiła mu się okazja odkupienia w rodzinie większego Audi A6 i jego doinwestowane A4 trafiło na sprzedaż.
Kupiłem je na początku kwietnia 2016 r. z przebiegiem niecałych 300 tys. km. Dokonałem kilku zmian (mocniejsze turbo, mocniejsze hamulce, regeneracja pompy wtryskowej, wymiana zawieszenia tylnego i serwis przedniego) i nieprzerwanie eksploatuję go od półtora roku. Przejechałem nim 44 tys. km.

Odczucia z jazdy:
Samochód to istna petarda. W mieście niewiele aut może się z nim równać, ponieważ naprawdę mocno przyspiesza. Nowe modele samochodów ze średniej i wyższej półki w większości nie mają żadnych szans z tym 21-latkiem, którego już za 4 lata będzie można zarejestrować jako pojazd zabytkowy.
Na trasach staram się nie przekraczać 130 km/h. W większości jeżdżę nim w góry na trasie Katowice - Bielsko-Biała i często wożę na dachu rower, więc 100-130 km/h jest dla mnie dobrą prędkością podróżną. Regularnie dbam o terminowe wymiany oleju i filtrów, a auto odwdzięcza się cichą i bezproblemową pracą.
Spalanie średnie 7 l, co daje koszt 30 zł / 100 km.

Parametry techniczne, naprawy, modyfikacje:

Dokumenty i opłaty:
- posiadam komplet dokumentów łącznie z niemieckimi papierami i tłumaczeniami. Dokumenty zawierają dane właścicieli, umowy, daty, przebiegi, rachunki na naprawy i części itd.
- samochód posiada aktualny przegląd ważny do 2 września 2018 r.
- samochód jest ubezpieczony. Zapłacona pierwsza rata z dwóch 380 zł, ubezpieczenie jest ważne do 28 lutego 2018 r.
- w dowodzie rejestracyjnym wbity hak (używałem go raz, przez 3 godziny, by przyczepką przewieźć meble zakupione w Ikea).

Silniki i układ wydechowy:
- 1.9 TDI seryjne 110 KM,
= model AFN (najlepszy),
= przebieg oryginalny, potwierdzony dokumentami: 344 tys. km.,
= rozrząd wymieniony przy stanie 287 tys. (27.10.2015, 363 zł),
= następna wymiana oleju i filtrów przy 348 tys. km (ostatnia wymiana 26.04.2017, 119 zł).
= na bagnecie i pod korkiem widać tylko olej (żadnego masełka),
= wgrane oprogramowanie podnoszące moc silnika do 140 KM / 320 Nm (2016),
- założona przelotówka zamiast katalizatora (2016),
- wymieniony zawór N75 na nowy (2016),
- zaślepiony EGR (2016),
- wymieniony filtr paliwa (04.2016),
- uszczelniona i zregenerowana pompa wtryskowa (20.05.2016, 600 zł),
- olej i filtry zmieniane regularnie co 10.000 km:
= olej: Valvoline Maxlife Diesel 10W40 (spełniający normy VW 500 00, VW 505 00 i dedykowany do silników diesla z dużym przebiegiem),
= filtr oleju: Bosh lub Filtron zależnie od dostępności,
= filtr powietrza i kabinowy: Filtron, w zależności od stopnia zabrudzenia.

Zawieszenie:
- wymienione tylne amortyzatory i sprężyny (6.04.2016, 395 zł),
- wymieniona osłona na przegubie i jeden z elementów wahacza (2016).

... pelny opis do pobrania w pliku txt:

https://www.dropbox.com/s/jaqb5jx5d2fu89c/a4.txt?dl=0

lub pdf:

https://www.dropbox.com/s/yq2hxetc5qrw6ok/a4.pdf?dl=0

Więcej zdjęć do pobrania:

https://www.dropbox.com/sh/6vfiadt8ftt3ttd/AADlEVvdhKkbSFrR4TNnN5moa?dl=0

Wyślij wiadomość

Dodaj załącznik Dopuszczalne typy plików: jpg, jpeg, png, doc, pdf, gif, zip, rar, tar, html, swf, txt, xls, docx, xlsx, odt Maksymalny rozmiar pliku to 2 MB

Jesteś klientem profesjonalnym? Załóż konto firmowe
Znajdź nas na:
Facebook Youtube