Benelli

21 999 PLN Cena Brutto, Faktura VAT
2018 1 km Benzyna Turystyczny
Sprzedający na OTOMOTO od 2007 Dealer

MOTOSPORT Bożena Laks

Knurowska 2 zjazd na drogę 78 z A4 skrzyżowanie - 44-141 Gliwice, Bojków (Polska)
322 Wyświetl numer
604 Wyświetl numer
602 Wyświetl numer
12:23, 18 czerwca 2018 ID: 6023482835

Wyposażenie

  • ABS

Opis

Niezależnie od tego, czy jeździsz po mieście, czy w trasie, TRK jest idealnym towarzyszem podróży. Dzięki wygodnej ergonomice, niesamowitej odporności na wiatr i warunki atmosferyczne, zdolnego zawieszenia oraz skutecznego i wydajnego silnika dwucylindrowego można codziennie doświadczać innej przygody, odkrywać nowe światy, bez żadnych ograniczeń.
Opakowany w tradycyjną stalową ramę stalową Benelli jest nowym, czterosuwowym, chłodzonym cieczą silnikiem 500cc, opracowanym przez firmę Benelli w najnowszych modelach, wyposażonym w elektroniczny wtrysk, system podwójnej osi wałka rozrządu, cztery zawory na cylinder. Maksymalna moc wynosi 48 KM (35 kW) przy 8500 obr / min, a moment obrotowy wynosi 45 Nm (4,6 kgm) przy 4500 obr / min, co oznacza doskonałą reakcję we wszystkich warunkach.
Zawieszenie zapewnia maksymalny komfort dla kierowcy i pasażera, dzięki regulowanemu widelcowi przedniemu, a na tyle - wahacz z monoshock.
Skuteczność hamowania, dzięki dwóm przednim tarczom, o średnicy 320 mm i dwótłoczkowym pływającym zacisku. Tylna tarcza ma średnicę 260 mm i jest również chwytana za pomocą podwójnego zacisku tłoka.
Stabilność, bezpieczeństwo i precyzja to kluczowe słowa tego nowego Benelli TRK 502.


MOTOCYKL WYPOSAŻONY W ORYGINALNE GMOLE, DEFLEKTORY, HANDBARY, ROLKI WAHACZA ORAZ STELAŻ KUFRA CENTRALNEGO (WYSTARCZY DOKUPIĆ PŁYTĘ I KUFER).
Cena stelaża kufrów bocznych 1000,- pln.


TYPE
In line 2 cylinders, 4-stroke, liquid cooled , 4 valves for cylinder double overhead camshaft
DISPLACEMENT
499,6 c.c.
BORE X STROKE
69 x 66,8 mm
COMPRESSION RATIO
11,5:1
RATED OUTPUT
35 kW (47,6 Cv) 8500 rpm
MAX. TORQUE
45 Nm (4,6 kgm) 5000 rpm
LUBRICATION
Wet sump
FUEL SUPPLY
Electronic fuel injection with throttle body ø 37 mm
EXHAUST SYSTEM
With catalytic converter and oxygen sensors
CERTIFICATION
Euro 4
CLUTCH
Wet clutch
GEARBOX
6 speeds
FINAL DRIVE
Chain drive
IGNITION
Delphi MT05
SPARK PLUG
NGK CR8E
STARTING
Elettrico
GEAR RATIO
N/A
PRIMARY DRIVE
N/A
CHASSIS
FRAME
Trestle in steel tubes
FRONT SUSPENSION
Adjustable Upside-down forks Ø 50mm
FRONT SUSPENSION STROKE
135 mm
REAR SUSPENSION
Rear swing arm with central shock absorber spring preload adjustable
REAR SHOCK ABSORBER STROKE
45 mm
FRONT BRAKE
Twin semi floating disk ø320 mm with 4 pistons caliper and ABS
FRONT RIM TYPE
Aluminum alloy ( Optional Aluminium rim spoked )
FRONT RIM DIMENSIONS
17” x MT 3.50” DOT ( Optional 19”x3.0” )
REAR BRAKE
Single disc ø260 mm with single piston calliper and ABS
REAR RIM TYPE
Aluminum alloy (Optional Aluminium rim spoked)
REAR RIM DIMENSION
17” x MT 4.5” DOT (Optional17”x4.25” )
FRONT TYRE
120/70-ZR17 (Optional 110/80 – R19)
REAR TYRE
160/60 - ZR17 (Optional 150/70 – R17)
DIMENSIONS

LENGHT
2170 mm ( 2211 mm)
HEIGHT EXCLUDING MIRRORS
1235 mm (1495 mm)
PILOT SEAT HEIGHT
800 mm ( 825mm)
WIDHT EXCLUDING MIRRORS
912 mm
GROUND CLEARANCE
190 mm ( 240 mm)
UNLADEN WEIGHT
213 KG
ROAD READY WEIGHT
N/A
PERMITTED TOTAL WEIGHT
N/A
USABLE TANK VOLUME
20 lt
RESERVE
3 lt
WHEELBASE
1525 mm
Knurowska 2 zjazd na drogę 78 z A4 skrzyżowanie - 44-141 Gliwice, Bojków (Polska)

Wyślij wiadomość

Dodaj załącznik Dopuszczalne typy plików: jpg, jpeg, png, doc, pdf, gif, zip, rar, tar, html, swf, txt, xls, docx, xlsx, odt Maksymalny rozmiar pliku to 2 MB

Jesteś klientem profesjonalnym? Załóż konto firmowe
Znajdź nas na:
Facebook Youtube
Instagram