BMW GS

39 900 PLN Do negocjacji
2013 23 255 km Benzyna Enduro
606 Wyświetl numer
Sprzedający na OTOMOTO od 2014 Osoba prywatna

Robert

Warszawa, Mazowieckie, Wesoła
606 Wyświetl numer
Sprzedający na OTOMOTO od 2014 Osoba prywatna

Robert

Warszawa, Mazowieckie, Wesoła
606 Wyświetl numer
09:08, 21 kwietnia 2019 ID: 6051460297
  • Kolor
  • Matowy
  • Kraj pochodzenia
  • Pierwsza rejestracja
    10 kwiecień 2014
  • Zarejestrowany w Polsce
  • Pierwszy właściciel
  • Bezwypadkowy
  • Serwisowany w ASO
  • Tuning
  • Stan

Wyposażenie

  • ABS
  • Kufer
  • Alarm
  • Podgrzewane manetki
  • Immobilizer

Opis

Pełen opis - tutaj tylko 4000 znaków - na jednym ze zdjęć

BMW F800GS Adv-nie znajdziesz drugiego takiego-Gwarantuje
Rocznik: 2013, pierwsza rejestracja kwiecień 2014
Kolor: piasek pustyni + czerń
Pochodzenie: salon BMW Inchape Warszawa, pierwszy właściciel
Moc: 86KM przed tuningiem
Przebieg: 23 255 km
Stan: techniczny – IDEALNY , wizualny – BDB

Wyposażenie fabryczne:
najbogatsza wersja Adventure, kierunkowskazy LED, elektryczna regulacja zawieszenia ESA, kontrola trakcji ACS, tryby enduro/road, komputer pokładowy, dodatkowe reflektory przeciwmgielne, podgrzewane manetki, podstawka centralna, stelaż pod kufry.

Dodatkowe wyposażenie/modyfikacje motocykla (ok 20 000 PLN):
• wydech Akrapovic – 4000 PLN
• nawigacja Garmin BMW Montana liftime gwaranty + map update – 2300 PLN
• zawieszenie: przód progresy HyperPro, tył set HyperPro – 1800 PLN
• osłona amora tył przed błotem Wunderlich – 400 PLN
• mocowania chłodnicy metalowe Wunderlich – 500 PLN
• przód obręcz Excel alum C7000 + szprychy ze stopu tytanu i aluminium – 2500 PLN
• podwyższenie kierownicy Wunderlich – 500 PLN
• poszerzenie stopki Wunderlich – 300 PLN
• obniżona kanapa oryginalna BMW – 1200 PLN
• składane lusterka enduro – 100 PLN
• składane niełamalne klamki aluminiowe – 900 PLN
• uchwyt na tankbag typu T-Lock – 200 PLN
• akcesoryjna osłona silnika + filtra oleju, aluminium 4mm – 600 PLN
• składana dźwignia zmiany biegów Wunderlich – 400 PLN
• alarm oryginalny BMW – 1800 PLN
• Tuning u Adam Kwietnia w KK Kwiecień Motocykle, w szczególności dedykowane mapy zapłonów + zestrojenie ABS, dzięki czemu podniesiony jest moment obrotowy i moc (mam wydruki z hamowni) i zdecydowanie inna kultura pracy motocykla. Brak efektu drżenia przy 6000obr, lepszy start, lepsza kontrola na niskich obrotach w terenie - 2500 PLN.
• Gniazdo zapalniczki przy kierownicy – 200 PLN
• Kabel serwisowy BMW+moduł BT do czytywania i kasowania błędów „na trasie” – 800 PLN

Dodatkowe akcesoria „na zapasie” (ok 17 000 PLN):
• Nowa oryginalna szyba BMW + deflektor
• Nowy oryginalny reflektor przeciwmgielny BMW
• Nowe oryginalne handbary BMW
• Nowe oryginalne lusterka BMW - 2 komplety
• Nowy oryginalny błotnik przód BMW
• Nowa oryginalna plastikowa osłona „baku” BMW
• Oryginalna standardowa (nie obniżona) kanapa BMW
• Oryginalna obręcz koła przód + szprychy BMW
• Oryginalna osłona silnika BMW
• Oryginalne sprężyny zawieszenia BMW
• Oryginalny nowy regulator napięcia BMW
• Oryginalna nowa linka sprzęgła BMW + zestaw naprawczy
• Oryginalne klamki BMW
• Oryginalna dźwignia zmiany biegów i hamulca nożnego BMW
• Oryginalna nowa antena imobilizera BMW
• Nowe klocki tył + 2 komplety przód (każdy na około 4000km)
• Nowe łożyska kół przód+tył i łożyska główki ramy – wszystko z uszczelniaczami
• Nowe oryginalne BMW dystanse kół
• Nowy zapasowy poszerzacz stopki
• Zapasy olejów silnikowych + nowy filtr powietrza
• Dwa TankBagi Givi 15L i Kappa 9L zgodne z T-Lock + mapniki + paski „na ramię”
• Płyta mocująca + kufer centralny Kappa Garda 52L
• 3 komplety opon: poza założonymi Metzeler’ami Tourance szosowymi (przejechane jakieś 4000km, spokojnie starczą na kolejne 5000), dodatkowo komplet Haidenau Scout (przejechane 3000km) i Continental TKC80 (2000km)
• Nowe założone dętki Michelin Heavy Duty + drugie nowe na zapasie + opaska przód
• Akcesoryjne osłony kolektora
• Pełen repair manual na płycie

Serwis:
W zeszłym roku wymienione: łożyska i uszczelniacze (kół+główna ramy), klocki, tarcze przód, wszystkie płyny i filtry (włącznie z olejem w lagach), regulacja zaworów (BMW zaleca po 15000km) , akumulator, napęd–łańcuch DID525 ZVMX. Na wszystko mam dokumentacje, można sprawdzić również w serwisie.

-----
Tyle udało się tutaj wpisać, pełen opis - tutaj tylko 4000 znaków - na jednym ze zdjęć

Wyślij wiadomość

Dodaj załącznik Dopuszczalne typy plików: jpg, jpeg, png, doc, pdf, gif, txt, xls, docx, xlsx, odt Maksymalny rozmiar pliku to 2 MB

Jesteś klientem profesjonalnym? Załóż konto firmowe
Znajdź nas na:
Facebook Youtube
Instagram