Osoba prywatna
Paweł
Sprzedający na OTOMOTO od 2017
Szczegóły
- Oferta od
- Kategoria
- Marka pojazdu
- Model pojazdu
-
Rok produkcji
1999
-
Przebieg
75 400 km
-
Pojemność skokowa
1 100 cm3
-
Moc
78 KM
- Rodzaj napędu
- Typ Silnika
- Rodzaj paliwa
- Skrzynia biegów
- Typ
- Kolor
- Kraj pochodzenia
-
Pierwsza rejestracja
23/03/1999
-
Numer rejestracyjny pojazdu
LU40L
- Zarejestrowany w Polsce
- Bezwypadkowy
- Serwisowany w ASO
- Stan
Wyposażenie
- ABS
- Kufer
- Podgrzewane manetki
Opis
BMW GS 1100 z pełną historią i serwisem, jestem motocyklistą, BMW jest jednym z 5ciu moich motocykli, wersja rocznicowa na 75lecie BMW, malowanie rocznicowe czerwono-białe, motocykl 100% w oryginale, łącznie z malowaniem i kuframi. Jest to ostatni wypust modelu GS 1100 z wszystkimi poprawkami, z linii produkcyjnej zszedł w listopadzie 1998 roku, a z salonu BMW został sprzedany w lutym 1999. W Niemczech miał jednego właściciela, co potwierdza dokumentacja. Dysponuję oryginalną dokumentacją zakupu motocykla, doposażenia, serwisów, przebieg jest widoczny w kwitach. Pierwszy właściciel zamówił ten motocykl w specyfikacji indywidualnej do turystyki asfaltowej, motocykl fabrycznie ma koła szosowe i wzmocnione hamulce, nie ma tzw. kaczego dzioba czyli wysokiego błotnika przedniego, moto nie widziało terenu, jest w specyfikacji fabrycznej. Na asfalcie, przy większych prędkościach prowadzi się zdecydowanie lepiej, hamuje też dużo lepiej niż GS na dużych kołach. Ja wykorzystywałem ten motocykl do podróżowania z kobietką, jest duży centralny kufer na 2 kaski oraz oryginalne kufry boczne. Dodatkowo motocykl jest wyposażony w super wydech ZACH z homologacją, zakup zrealizowany w BMW przez niemieckiego właściciela, dla mnie super dźwięk, wydech jest z demontowalnym db killerem, dodatkowo chromowany gmol, ABS, grzane manetki, wszystko w pełni sprawne.
Dokumentacja motocykla pokazuje specyfikacje zakupową, serwisy, przebiegi. Moje motocykle są zawsze przygotowane do kolejnej wyprawy i tak jest z GSem, w momencie pojawienia się wycieku na uszczelniaczu tylnego koła, moto zostało oddane do pełnego przeglądu i został zrobiony duży serwis obejmujący napęd, sprzęgło, wymianę łożysk, serwis amortyzatora tylnego, nowe opony i wiele innych - wszystko opisane jest w dokumentacji serwisu.
Specyfika GSów jest taka, że przy przebiegach w okolicach 70-100 tysięcy km wymagają serwisu napędu, a zrobienie takiego serwisu, to parę tysięcy pln - ja ten temat załatwiłem poprzez serwis specjalizujący się w tego typu naprawach.
Jeżeli szukasz klasycznego GSa, którym chcesz jeździć bezawaryjnie przez następne lata, chcesz się wyróżniać spośród stada nowoczesnych, takich samych GSów :-) to zapraszam do zakupu, moja inwestycja w ten motocykl, to ponad 10tys/pln, moto było przygotowane na następne lata, ale kupiłem kolejny motocykl i zdecydowałem o sprzedaży mojego GSa.
W przypadku pytań proszę o kontakt telefoniczny.
Cena do rozsądnej negocjacji - jeżeli ktoś zadba o moto w przyszłości :-)
VIN WB10404C1XZC44707
data pierwszej rejestracji w Niemczech 23.03.1999.
data pierwszej rejestracji w Polsce 02.03.2016.
nr. rejestracyjny LU 405L
Paweł tel. 533 - wyświetl numer -
Dokumentacja motocykla pokazuje specyfikacje zakupową, serwisy, przebiegi. Moje motocykle są zawsze przygotowane do kolejnej wyprawy i tak jest z GSem, w momencie pojawienia się wycieku na uszczelniaczu tylnego koła, moto zostało oddane do pełnego przeglądu i został zrobiony duży serwis obejmujący napęd, sprzęgło, wymianę łożysk, serwis amortyzatora tylnego, nowe opony i wiele innych - wszystko opisane jest w dokumentacji serwisu.
Specyfika GSów jest taka, że przy przebiegach w okolicach 70-100 tysięcy km wymagają serwisu napędu, a zrobienie takiego serwisu, to parę tysięcy pln - ja ten temat załatwiłem poprzez serwis specjalizujący się w tego typu naprawach.
Jeżeli szukasz klasycznego GSa, którym chcesz jeździć bezawaryjnie przez następne lata, chcesz się wyróżniać spośród stada nowoczesnych, takich samych GSów :-) to zapraszam do zakupu, moja inwestycja w ten motocykl, to ponad 10tys/pln, moto było przygotowane na następne lata, ale kupiłem kolejny motocykl i zdecydowałem o sprzedaży mojego GSa.
W przypadku pytań proszę o kontakt telefoniczny.
Cena do rozsądnej negocjacji - jeżeli ktoś zadba o moto w przyszłości :-)
VIN WB10404C1XZC44707
data pierwszej rejestracji w Niemczech 23.03.1999.
data pierwszej rejestracji w Polsce 02.03.2016.
nr. rejestracyjny LU 405L
Paweł tel. 533 - wyświetl numer -