Osoba prywatna
Wojtek
Sprzedający na OTOMOTO od 2017
Szczegóły
- Oferta od
- Kategoria
- Marka pojazdu
- Model pojazdu
-
Rok produkcji
2013
-
Przebieg
73 000 km
-
Pojemność skokowa
1 300 cm3
-
Moc
173 KM
- Rodzaj napędu
- Rodzaj paliwa
- Skrzynia biegów
- Typ nadwozia
- Kolor
- Faktura VAT
- Rodzaj koloru
- Kraj pochodzenia
-
Pierwsza rejestracja
26/06/2013
- Zarejestrowany w Polsce
- Bezwypadkowy
- Serwisowany w ASO
- Stan
Wyposażenie
- ABS
- Podgrzewane manetki
- Alarm
- Kufer
Opis
Motocykl dla doświadczonych i rozważnych. Maszyna ma zdolność teleportowania kierowcy w inny wymiar z prędkością nadświetlną z przyspieszeniem niczym w odrzutowcu. Poczucie możliwości wyprzedzenia wszystkiego co porusza się po drodze – bezcenne.
Maszyna zakupiona w polskim salonie w 2013 roku. Od 2014 roku w moich rękach i tak do dzisiaj przejechałem na niej szczęśliwie 73 000 KM – jestem motocyklowym podróżnikiem. 80% tego przebiegu to autostrady. Motocykl w perfekcyjnym stanie, serwisowany tylko i wyłącznie w ASO, zero półśrodków – podróżując do Porto czy do Dubrovnika muszę być pewien swojej maszyny.
Z ciężkim sercem ale oddam w dobre ręce. Maszyna nie wymaga żadnych nakładów finansowy – po zeszłorocznym sezonie przeszedł serwis w ASO – wymiana oleju zawsze co 10 000 KM lub co 12 miesięcy. Tylna oponowa nowa, akumulator nowy.
Jeśli ktoś wie czego chce od motocykla i wie co potrafi ten model – to jest motocykl dla Ciebie.
Wystawiam pełną FV VAT 23% - kupujący zwolniony z PCC. Podana cena brutto.
Motocykl nie wymaga żadnego wkładu finansowego. To moje oczko w głowie - sprzedaję ponieważ przyszedł czas na zmianę koncepcji podróżowania i w garażu pojawiła się Multistrada 1260 S Touring.
Edit: motocykl właśnie przeszedł profilaktyczny serwis w ASO zgodnie z zaleceniami producenta - 100% gotowy do sezonu.
Zapraszam do kontaktu – Wojtek, tel. 604 - wyświetl numer - .
Możliwa jazda próbna tylko po potwierdzeniu uprawnień i wypłaceniu pełnej kwoty.
Dane techniczne + wyposażenie:
Silnik rzędowy
Układ i liczba cylindrów rzędowy, cylindrów: 4
Średnica cylindra 80,0 mm
Skok tłoka 64,3 mm
Pojemność skokowa 1287 cm3
2-suw/4-suw 4
Rozrząd dohc
Liczba zaworów na cylinder 4
Moc maksymalna kW 127 kW
Moc maksymalna KM 173 KM
Przy obrotach/min 9250 obr/min
Maksymalny mom obr 140,0 Nm
Przy obrotach/min 8250 obr/min
Zasilanie wtrysk
Stopień sprężania 13,0
Liczba biegów 6
Napęd tylnego koła wał
System oczyszczania spalin katalizator regulowany
Rama – budowa rama grzbietowa
Rama – materiał aluminiowa
Skoki zawieszeń przód 115 mm
Skoki zawieszeń tył 135 mm
Hamulce przód dwie tarcze
Hamulce tył jedna tarcza
ABS jest
ESP jest
Rozstaw osi 1585 mm
Kąt główki ramy 60,4 °
Wyprzedzenie 104 mm
Rozmiar opon przód (szerokość/profil-średnica) 120/70 ZR 17
Rozmiar rozmiar opon tył (szerokość/profil-średnica) 190/55 ZR 17
Wysokość siedzenia 790 mm
Pojemność zbiornika paliwa 19,0 l
Masa własna 243 kg
Masa z paliwem 252 kg
Ładowność 217 kg
Dopuszczalna masa całkowita 460 kg
Prędkość maksymalna 270 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h 2,8 s
ESA II, elektroniczna regulacja zawieszenia. Mamy trzy możliwości: sport, normal i comfort.
Do każdego trybu pracy zawieszenia można ustawić, czy na motocyklu jedzie sam kierowca, kierowca + pasażer, kierowca + bagaż i kierowca + pasażer + bagaż.
Quickshifter UP
Grzane manetki
Kompletny dedykowany wydech Akrapovic – homologowany z DB-killerem
Czujnik ciśnienia w oponach – przód, tył
Kufry boczne – oryginalne
Alarm sterowany z pilota
Dwa komplety kluczyków
Książka serwisowa – 100% udokumentowany przebieg.
Maszyna zakupiona w polskim salonie w 2013 roku. Od 2014 roku w moich rękach i tak do dzisiaj przejechałem na niej szczęśliwie 73 000 KM – jestem motocyklowym podróżnikiem. 80% tego przebiegu to autostrady. Motocykl w perfekcyjnym stanie, serwisowany tylko i wyłącznie w ASO, zero półśrodków – podróżując do Porto czy do Dubrovnika muszę być pewien swojej maszyny.
Z ciężkim sercem ale oddam w dobre ręce. Maszyna nie wymaga żadnych nakładów finansowy – po zeszłorocznym sezonie przeszedł serwis w ASO – wymiana oleju zawsze co 10 000 KM lub co 12 miesięcy. Tylna oponowa nowa, akumulator nowy.
Jeśli ktoś wie czego chce od motocykla i wie co potrafi ten model – to jest motocykl dla Ciebie.
Wystawiam pełną FV VAT 23% - kupujący zwolniony z PCC. Podana cena brutto.
Motocykl nie wymaga żadnego wkładu finansowego. To moje oczko w głowie - sprzedaję ponieważ przyszedł czas na zmianę koncepcji podróżowania i w garażu pojawiła się Multistrada 1260 S Touring.
Edit: motocykl właśnie przeszedł profilaktyczny serwis w ASO zgodnie z zaleceniami producenta - 100% gotowy do sezonu.
Zapraszam do kontaktu – Wojtek, tel. 604 - wyświetl numer - .
Możliwa jazda próbna tylko po potwierdzeniu uprawnień i wypłaceniu pełnej kwoty.
Dane techniczne + wyposażenie:
Silnik rzędowy
Układ i liczba cylindrów rzędowy, cylindrów: 4
Średnica cylindra 80,0 mm
Skok tłoka 64,3 mm
Pojemność skokowa 1287 cm3
2-suw/4-suw 4
Rozrząd dohc
Liczba zaworów na cylinder 4
Moc maksymalna kW 127 kW
Moc maksymalna KM 173 KM
Przy obrotach/min 9250 obr/min
Maksymalny mom obr 140,0 Nm
Przy obrotach/min 8250 obr/min
Zasilanie wtrysk
Stopień sprężania 13,0
Liczba biegów 6
Napęd tylnego koła wał
System oczyszczania spalin katalizator regulowany
Rama – budowa rama grzbietowa
Rama – materiał aluminiowa
Skoki zawieszeń przód 115 mm
Skoki zawieszeń tył 135 mm
Hamulce przód dwie tarcze
Hamulce tył jedna tarcza
ABS jest
ESP jest
Rozstaw osi 1585 mm
Kąt główki ramy 60,4 °
Wyprzedzenie 104 mm
Rozmiar opon przód (szerokość/profil-średnica) 120/70 ZR 17
Rozmiar rozmiar opon tył (szerokość/profil-średnica) 190/55 ZR 17
Wysokość siedzenia 790 mm
Pojemność zbiornika paliwa 19,0 l
Masa własna 243 kg
Masa z paliwem 252 kg
Ładowność 217 kg
Dopuszczalna masa całkowita 460 kg
Prędkość maksymalna 270 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h 2,8 s
ESA II, elektroniczna regulacja zawieszenia. Mamy trzy możliwości: sport, normal i comfort.
Do każdego trybu pracy zawieszenia można ustawić, czy na motocyklu jedzie sam kierowca, kierowca + pasażer, kierowca + bagaż i kierowca + pasażer + bagaż.
Quickshifter UP
Grzane manetki
Kompletny dedykowany wydech Akrapovic – homologowany z DB-killerem
Czujnik ciśnienia w oponach – przód, tył
Kufry boczne – oryginalne
Alarm sterowany z pilota
Dwa komplety kluczyków
Książka serwisowa – 100% udokumentowany przebieg.