BMW Seria 3 E46

20 900 PLN Do negocjacji
2004 293 000 km Diesel Sedan

To ogłoszenie jest nieaktualne.

Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Osobowe - Seria 3.

Osoba prywatna

Paweł

Sprzedający na OTOMOTO od 2019
Warszawa, Mazowieckie, Białołęka
21:49, 1 maja 2019 ID: 6055838798
  • Liczba drzwi
    4
  • Liczba miejsc
    5
  • Kolor
  • Metalik
  • Kraj pochodzenia
  • Pierwsza rejestracja
    4 czerwiec 2004
  • Numer rejestracyjny pojazdu
    WA84208
  • Zarejestrowany w Polsce
  • Pierwszy właściciel
  • Bezwypadkowy
  • Stan

Wyposażenie

  • ABS
  • Elektrycznie ustawiane lusterka
  • Poduszka powietrzna pasażera
  • Alarm
  • Bluetooth
  • Czujniki parkowania tylne
  • Elektrycznie ustawiane fotele
  • Isofix
  • Kurtyny powietrzne
  • Ogranicznik prędkości
  • Poduszki boczne przednie
  • Tapicerka skórzana
  • Centralny zamek
  • Immobilizer
  • Radio fabryczne
  • Alufelgi
  • Czujnik deszczu
  • Elektrochromatyczne lusterko wsteczne
  • ESP (stabilizacja toru jazdy)
  • Klimatyzacja automatyczna
  • MP3
  • Podgrzewane lusterka boczne
  • Światła przeciwmgielne
  • Tempomat
  • Elektryczne szyby przednie
  • Poduszka powietrzna kierowcy
  • Wspomaganie kierownicy
  • ASR (kontrola trakcji)
  • Czujnik zmierzchu
  • Elektryczne szyby tylne
  • Gniazdo USB
  • Komputer pokładowy
  • Nawigacja GPS
  • Podgrzewane przednie siedzenia
  • Światła Xenonowe
  • Wielofunkcyjna kierownica

Opis

Wyjątkowo zadbane BMW E46 330d po lifcie + manualna skrzynia biegów + M-Pakiet wew. (zawieszenie i kabiny) = jedno z najlepszych BMW wszechczasów

Dobrze utrzymane potrafi pokazać wiele twarzy:
-może być reprezentacyjnym sedanem o klasycznych, niestarzejących się liniach (trójki z M-Pakietem zew. wyjątkowo słabo się zestarzały i dziś wyglądają kiczowato)
-może być spokojnym samochodem na co dzień dla 4 os. rodziny (spalanie 6L/100km)
-może być autostradowym przecinakiem mknącym z dużymi prędkościami w ciszy na 6. Biegu (spalanie 7,5L/100km)
-wreszcie może być sportowym sprinterem zostawiającym w tyle wszystkie Golfy i inne Civic-ki

Jestem właścicielem tego modelu od 10 lat. Kupiłem go w 2009 r. od prywatnego człowieka i zrobiłem nim do dziś 175 tyś. km, regularnie serwisując i delikatnie ulepszając.

Samochód wyposażony jest w niezniszczalny silnik M57N (bez DPF). Przyjemności z jazdy dodaje manualna skrzynia o precyzyjnym skoku oraz sportowe zawieszenie M-Pakiet - dynamiczne i sprężyste, a jednocześnie niezbyt twarde.

Od razu po zakupie samochód przeszedł zabieg poprawy oprogramowania silnika w renomowanej i znanej każdemu, kto otarł się w Polsce o tuning diesli, firmie Master’s Tuning. Wgrany został program bezpieczny dla długotrwałej eksploatacji – 256 koni. BMW jeździ na takim programie od 10 lat i nie robi to na nim żadnego wrażenia. Koszt 2000 PLN (posiadam wykres z hamowni)

Wyposażenie można odczytać z numeru VIN WBAED91070FM75037. Wszystko w pełni sprawne, z ciekawszych:
-S226A Sportowe zawieszenie M
-S249A Sportowa, wielofunkcyjna kierownica M
-Fotele z el. regulacją odcinka lędźwiowego
-Podgrzewane siedzenia przód
-Czujniki parkowania tył
-Czujnik deszczu / automatyczne wycieraczki
-Automatyczna klimatyzacja
-Radio z nawigacją GPS
-Zestaw głośnomówiący Bluetooth
-Tapicerka skórzana
-Tempomat
-Światła Xenonowe
-Dodatkowe oświetlenie wew., w tym dodatkowe lusterko z oświetleniem dla pasażerki

Dodatkowo dołożyłem:
-alarm z czujnikiem pochylenia (na złodziei kół)
-CB-Radio President Johny III
-blokadę skrzyni biegów
-oryginalny uchwyt BMW na dwa napoje

Opony Michelin Pilot Sport PS2. Świetnie trzymają na suchym, na mokrym są wprost rewelacyjne. Konsekwentnie stosuję je od 6 lat. Opony świeże, bieżnik 7 mm przód, 5 mm tył.

W marcu br. samochód przeszedł gruntowny serwis, tak abyś nie musiał się niczym martwić przez lata. Zdecydowaną większość serwisów, jak i ten ostatni, wykonywał mechanik w rodzinie. Wiem dokładnie co, jak i na jakich częściach było naprawiane. Na samochodach nigdy nie oszczędzam.
-Wymiana koła dwumasowego i sprzęgła:
--była to pierwsza i jedyna wymiana dwumasu
--w tym łożysko oporowe i łapa sprzęgła
-Wymiana hamulców:
--tarcz oraz klocków p/t
--szczęk hamulca ręcznego
-Wymiana WSZYSTKICH filtrów i płynów, w tym:
--olej w skrzyni biegów i tylnym moście
-Wymiana uszkodzonych podzespołów:
--nowe świece żarowe
--usunięcie klapek kolektora dolotowego (+ uszczelki)
-Wymiana wszystkich el. gumowych noszących ślady zużycia:
--łącznik elastyczny wału (przy okazji ściągania skrzyni)
--poduszki tylnego mostu
--elementy gumowe obu półosi
--poduszki stabilizatora p/t
--elementy gumowe lewarka zmiany biegów
--pióra wycieraczek

W ciągu ub. 2-3 lat zostały również wymienione (mają max. 40-60 tyś. przebiegu):
-Amortyzatory p/t
-Alternator
-Akumulator
-Chłodnica i termostat
-Serwis klimatyzacji
-Wahacze przód

Jeśli chodzi o blacharkę to samochód jest bezwypadkowy, przynajmniej za mojej „kadencji”. Można to zweryfikować u ubezpieczycieli. Samochód przechodził kilka poprawek blacharskich i lakierniczych, gdy było to potrzebne. Podczas ostatniego serwisu wymieniłem klapę tył, ponieważ brała ją rdza nad ramką rejestracji – standardowa podatność dla tego modelu.

Oferuję również dodatkowe wyposażenie do tego samochodu (dodatkowo płatne):
- Dodatkowe felgi zimowe + świeże opony zimowe (bieżnik 7mm) +1000 PLN
- Dodatkowy komplet 4 opon Michelin Pilot Sport PS2 (bieżnik 4-5 mm) +500 PLN
- Instalacja CB-Radia z anteną w bagażniku +250 PLN
- Bagażnik dachowy Thule na rowery +250 PLN

Zapraszam do obejrzenia.

Podobne ogłoszenia

Jesteś klientem profesjonalnym? Załóż konto firmowe
Znajdź nas na:
Facebook Youtube
Instagram