Osoba prywatna
Michał
Sprzedający na OTOMOTO od 2019
Szczegóły
- Oferta od
- Kategoria
- Marka pojazdu
- Model pojazdu
-
Rok produkcji
2014
-
Przebieg
80 000 km
-
Pojemność skokowa
6 162 cm3
- Rodzaj paliwa
-
Moc
466 KM
- Skrzynia biegów
- Napęd
- Typ
-
Liczba drzwi
2
-
Liczba miejsc
2
- Kolor
- Zarejestrowany w Polsce
- Tuning
- Stan
Opis
Chevrolet Corvette C7 Z51 z wydechem borla attack stage 2.
Auto sprowadzone jako NOWE!!! Do wglądu raport AUTO DNA oraz Raport CARFAX.
Nie jest to wersja podstawowa Stingray lecz rozbudowana o pakiet Z51.
Wszelkie modyfikacje dostępne w ramach pakietu Z51 dotyczą m.in. detali aerodynamicznych, elektrycznej szpery LSD, a także poprawionego układu chłodzenia. W efekcie Corvette Stingray jest bardziej gotowa do jazdy po torze. Pakiet Z51 posiada również suchą miskę olejową, felgi kute 19-calowe przednie oraz tylne 20 cali, system EDS o ograniczonym poślizgu, tarcze oraz przewody hamulcowe o zwiększonej średnicy, unikalne strojenie podwozia, obniżony środek ciężkości wynoszący 17,5 cala (mniej niż Lotus Elise), funkcję rev-match do redukcji biegów w 7 stopniowej skrzyni manualnej, która ma za zadanie podtrzymywać wysokie obroty silnika przy redukcji, wentylowane czerwone skóry nappa, innowacyjny system chłodzenia układu hamulcowego, przekładni i dyferencjału, elektrycznie kontrolowany tylny dyferencjał o zwiększonym tarciu, czyli szperę, zamiast standardowych amortyzatorów firmy Bilstein w Z51 zastosowano aktywne magnetyczne amortyzatory, wykorzystujące technologię Magnetic Ride Control z opiłkami magnezu zatopionymi w kolumnach amortyzatorów.
Ponadto wzorem konkurencji General Motors postanowił wyposażyć C7 Z51 w sterownik trybu pracy samochodu (DMS), który można obsługiwać za pomocą pokrętła na konsoli środkowej. Do wyboru mamy sześć trybów: Tour, Rain, Snow, Eco, Sport i Track, odpowiednio do codziennej jazdy, na deszcz, śnieg, ekonomiczny, sportowy i na tor. Każdy tryb inaczej oddziałuje na 12 różnych elementów pojazdu, np. na ciekłokrystaliczny zestaw wskaźników, skrzynię biegów, tylny dyferencjał czy przepustnicę.
Samochód po świeżym przeglądzie u Dr. Vetty w Warszawie. Można zasięgnąć tam wszystkich informacji. Jedyne co trzeba zrobić to na pewno na następny sezon wymienić opony i klocki z tyłu.
Auto dzięki wydechowi Borla attack stage 2 brzmi "nieco" inaczej ...w bonusie jest nałożona ceramika stąd piekny głęboki czerwony kolor, gratisem jest również podwójna kamera sony makavi dual cam, jest fajnie zamontowana szkoda mi ja demontowac a ukrycie kabli sporo kosztowalo pracy.
600 - wyświetl numer -
Michał
Auto sprowadzone jako NOWE!!! Do wglądu raport AUTO DNA oraz Raport CARFAX.
Nie jest to wersja podstawowa Stingray lecz rozbudowana o pakiet Z51.
Wszelkie modyfikacje dostępne w ramach pakietu Z51 dotyczą m.in. detali aerodynamicznych, elektrycznej szpery LSD, a także poprawionego układu chłodzenia. W efekcie Corvette Stingray jest bardziej gotowa do jazdy po torze. Pakiet Z51 posiada również suchą miskę olejową, felgi kute 19-calowe przednie oraz tylne 20 cali, system EDS o ograniczonym poślizgu, tarcze oraz przewody hamulcowe o zwiększonej średnicy, unikalne strojenie podwozia, obniżony środek ciężkości wynoszący 17,5 cala (mniej niż Lotus Elise), funkcję rev-match do redukcji biegów w 7 stopniowej skrzyni manualnej, która ma za zadanie podtrzymywać wysokie obroty silnika przy redukcji, wentylowane czerwone skóry nappa, innowacyjny system chłodzenia układu hamulcowego, przekładni i dyferencjału, elektrycznie kontrolowany tylny dyferencjał o zwiększonym tarciu, czyli szperę, zamiast standardowych amortyzatorów firmy Bilstein w Z51 zastosowano aktywne magnetyczne amortyzatory, wykorzystujące technologię Magnetic Ride Control z opiłkami magnezu zatopionymi w kolumnach amortyzatorów.
Ponadto wzorem konkurencji General Motors postanowił wyposażyć C7 Z51 w sterownik trybu pracy samochodu (DMS), który można obsługiwać za pomocą pokrętła na konsoli środkowej. Do wyboru mamy sześć trybów: Tour, Rain, Snow, Eco, Sport i Track, odpowiednio do codziennej jazdy, na deszcz, śnieg, ekonomiczny, sportowy i na tor. Każdy tryb inaczej oddziałuje na 12 różnych elementów pojazdu, np. na ciekłokrystaliczny zestaw wskaźników, skrzynię biegów, tylny dyferencjał czy przepustnicę.
Samochód po świeżym przeglądzie u Dr. Vetty w Warszawie. Można zasięgnąć tam wszystkich informacji. Jedyne co trzeba zrobić to na pewno na następny sezon wymienić opony i klocki z tyłu.
Auto dzięki wydechowi Borla attack stage 2 brzmi "nieco" inaczej ...w bonusie jest nałożona ceramika stąd piekny głęboki czerwony kolor, gratisem jest również podwójna kamera sony makavi dual cam, jest fajnie zamontowana szkoda mi ja demontowac a ukrycie kabli sporo kosztowalo pracy.
600 - wyświetl numer -
Michał