Citroën C5 I

7 500 PLN Cena Brutto, Faktura VAT
2004 224 500 km Benzyna Sedan
Sprzedający na OTOMOTO od 2018 Osoba prywatna

Piotr

Warszawa, Mazowieckie, Bielany
606 Wyświetl numer
Sprzedający na OTOMOTO od 2018 Osoba prywatna

Piotr

Warszawa, Mazowieckie, Bielany
606 Wyświetl numer
13:52, 13 stycznia 2018 ID: 6021145095

Wyposażenie

  • ABS
  • Elektryczne szyby przednie
  • Poduszka powietrzna kierowcy
  • Wspomaganie kierownicy
  • Elektryczne szyby tylne
  • Regulowane zawieszenie
  • Tempomat
  • CD
  • Elektrycznie ustawiane lusterka
  • Poduszka powietrzna pasażera
  • Czujnik deszczu
  • ESP (stabilizacja toru jazdy)
  • Światła przeciwmgielne
  • Centralny zamek
  • Immobilizer
  • Radio fabryczne
  • Czujnik zmierzchu
  • Klimatyzacja dwustrefowa
  • Tapicerka welurowa

Opis

Dzień dobry,
Sprzedaję swojego Citroena. Służył wiernie, ale przegrał z noworocznymi wyprzedażami i leasingiem 1%.

Auto nie było przewidywane do rychłej sprzedaży, dlatego wiosną dostał nowe opony letnie, a 1 grudnia (!) nowe zimówki (oba zestawy Continentala). Samochód nie jest w stanie idealnym, nie mówiąc już o laluni, ale sobie radzi. Np. teraz w okresie świąteczno-noworocznym (22-31 grudnia) zrobił ok. 1000 kilometrów.

Jeżdżę nim od 11.11.2011. Kupowałem przy stanie licznika/przebiegu 90,7 tys., teraz ma ok. 224,5 tys. Rozrząd był wymieniany co 55-60 tys., olej co 15 tys. Ostatni przegląd, w którym akurat załapały się razem olej i rozrząd, miał przy 215 tys. Auta nie da się zatrzeć chyba że na życzenie, bo przy starcie na wyświetlaczu pokazuje poziom oleju (7 albo 9 kwadracików), więc jak za mało to prostu wyłączamy i dolewamy.

Jeździ się tym wygodnie i żwawo, bo zawieszenie dobrze prasuje nierówności, tak że jak ktoś nie patrzy na licznik i nie przeszkadza mu hałas, to można się obudzić przy 170 albo 190 km/h. Normalna prędkość podróżna na pustych ekspresówkach i autostradach to 150 - są szybsi, ale przy tej prędkości jeszcze się chyba nie opłaca policji łapać. No i jeżeli nie patrzymy na licznik, ta prędkość sama wskoczy.

Silnik to chyba ten najlepszy do gazu, jeżeli oczywiście przy tym przebiegu zakładanie gazu nie jest ryzykowne.

Auto na moje ucho chodzi za głośno - dostał nowe uszczelnienie kolektora, nowy tłumik Bosala i katalizator robiony na zamówienie (żeby był lepiej wyciszony), ale to dalej chyba nie to. Została jeszcze plecionka do wymiany (250 zł część z montażem u tłumikarzy z Harfowej), ale mechanik mówi żebym sobie odpuścił i już przerzucił koszty na kupującego, bo auto i tak jest w dobrym stanie. A mechanika mam dwie posesje dalej tak że na bieżąco łatwo utrzymywać samochód w dobrym stanie. Do wymiany jest jeszcze prawa linka hamulca ręcznego (90 zł + robocizna), ale patrz to o mechaniku i przerzucaniu kosztów na kupującego.

Z tyłu na siedzeniach widać czarne pokrowce - to żeby dzieciaki nie kopały w tapicerkę. Dawno zakładane więc nie pamiętam jak się zdejmuje, a szkoda odcinać - może nowemu użytkownikowi się przydarzą.

Do auta wystawiam fakturę VAT, bo mam wpisane do działalności. Tak że jak ktoś kupi sobie na firmę, to realne koszty wyjdą ok. 5630 zł.

W opcjach zaznaczyłem "sedan" ale to bzdura, auto jest oczywiście hatchbackiem, ale takiej opcji nie było, a coś zaznaczyć kazało.

To tyle wstępnej rozprawki, więcej w razie potrzeby poopowiadam przez telefon lub e-mail.

Wyślij wiadomość

Dodaj załącznik Dopuszczalne typy plików: jpg, jpeg, png, doc, pdf, gif, zip, rar, tar, html, swf, txt, xls, docx, xlsx, odt Maksymalny rozmiar pliku to 2 MB

Jesteś klientem profesjonalnym? Załóż konto firmowe
Znajdź nas na:
Facebook Youtube
Instagram