Dodaj ogłoszenie
Obserwowane
Moje OTOMOTO
COVID-19: Jak bezpiecznie kupić lub sprzedać samochód? Aktualne informacje i rekomendacje dla użytkowników OTOMOTO Dowiedz się więcej

D-TEC CT521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe

650 EUR Cena Netto, Faktura VAT
2020
13:03, 25 listopada 2020 ID: 6046081502

Szczegóły

  • Bezwypadkowy
  • Dopuszczalna ładowność
    48 000 kg
  • Liczba osi
    5
  • Dopuszczalna masa całkowita
    57 000 kg
  • Opcja wynajem
  • Stan

Opis

Możliwość wynajmu lub sprzedaży

Fabrycznie nowa - 5-osiowe podwozie Combitrailer® jest podzielną naczepą podkontenerową. Przeznaczoną specjalnie do transportu kontenerów 2 x 20 ft. Można także za jej pomocą transportować kontenery 40 ft.

• Tylna 3-osiowa część, osie SAF, tarcza 430mm, ET120 (oś podnoszona, oś podnoszona, oś skrętna)
• Przednia 2-osiowa część osie SAF, tarcza 430mm, ET120 (oś skrętna, oś skrętna)
• Comibtrailer 5-osiowa (oś skrętna, oś skrętna, oś podnoszona, oś podnoszona, oś skrętna)
• Chlapacz D-TEC pod tylnym zderzakiem
• Dwie wysokości jazdy (druga o 4cm wyższa), sterowanie za pomocą przycisku
• Cynkowanie górna czesc ramy
• 2-warstwowy lakier 2K RAL 5015
• Dokumenty, homologacja europejska do rejestracji pojazdu
• Rozmiar opon przednia część 385/55 R22,5. Rozmiar opon tylna część 385/65 R22,5.
• Marka opon: Hankook
• CE-pomaranczowe tablice ostrzegawcze
• Dwie pary klinów pod koła
• Parkingowe nogi podporowe dla przedniej części
• Dokumenty rejestracyjne dla Polski. Zawierajace tablice ECE z tylu

Dane techniczne:

• Max nacisk na siodło: 17 000 kg
• Max nacisk na osie: 9 000 kg
• Dopuszczalna masa całkowita pojazdu: 57 000 kg
• Masa własna: 8 400 kg
• Dopuszczalna ładowność: 48 600 kg
• Wysokość siodła: 1.110 mm
• Wysokość skrzyni: 1.100 mm

Zalety:
• Niezwykle wydajny dzięki temu, że można jeździć osobno, zarówno z przednią, jak i tylną sekcji
• Jednoczesne załadowanie i rozładunek dwóch 20 ft kontenerów w dokach załadunkowych
• Zastosowanie osi podnoszonej optymalizuje rozkład masy, również w przypadku nierównomiernie załadowanych kontenerów. Zapewnia to większe bezpieczeństwo i zmniejsza ryzyko przeciążenia
• Niskie zużycie paliwa i niskie zużycie opon dzięki zastosowaniu osi samosterującej.

Naczepa fabrycznie nowa / Możliwość finansowania

W celu otrzymania dokładnej specyfikacji i poznania terminów realizacji zachęcam do kontaktu: 605 - wyświetl numer -

Trailertec Polska zajmuje się naprawami eksploatacyjnymi i powypadkowymi oraz regeneracją hydrauliki w ruchomych podłogach z systemem Cargo Floor w naczepach marek:

Kraker, Bodex, Wielton, CMT, Legras, Schmitz, Polkon, Reisch, H&W, Shwarzmuller, Benallu, Knapen, Stas, Cargo Floor

Zamieszczone zdjęcia prezentują możliwe wykonania i wyposażenie pojazdu.
Powyższa oferta jest zaproszeniem do negocjacji i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
D-TEC CT521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe
2020
650 EUR Cena Netto, Faktura VAT
Zapytaj Sprzedającego o możliwość prezentacji wideo.

Sprzedający na OTOMOTO od 2017
Lokalizacja Kuśnie 34 J - 98-200 Kuśnie, sieradzki, Łódzkie (Polska) Pokaż mapę

Wyślij wiadomość

Dodaj załącznik Dopuszczalne typy plików: jpg, jpeg, png, doc, pdf, gif, txt, xls, docx, xlsx, odt Maksymalny rozmiar pliku to 2 MB

Zapytaj Sprzedającego o możliwość prezentacji wideo.
Jesteś klientem profesjonalnym? Załóż konto firmowe
Znajdź nas na:
Facebook Youtube
Instagram