Dealer
P.P. EMTECH SP. Z O.O.
Sprzedający na OTOMOTO od 2016
Godziny otwarcia
Czynne od 07:00 do 15:00
expand_more
expand_less
- poniedziałek 07:00-15:00
- wtorek 07:00-15:00
- środa 07:00-15:00
- czwartek 07:00-15:00
- piątek 07:00-15:00
- sobota Zamknięte
- niedziela Zamknięte
Szczegóły
- Oferta od
- Podkategoria
- Marka pojazdu
-
Model pojazdu
SERIA NNT, MODEL: 2.NNT-1R-2H (2B)
-
Rok produkcji
2022
- Możliwość finansowania
- Faktura VAT
- Zarejestrowany w Polsce
-
Dopuszczalna ładowność
23 800 kg
-
Liczba osi
2
-
Dopuszczalna ładowność
36 000 kg
- Stan
Opis
Nowy: Tak
Własna masa pojazdu: 12.200 kg
OPIS TECHNICZNY
Podwozie
• Rama dwubelkowa: wykonana z wysokogatunkowej stali w technologii spawanej z wykorzystaniem stali typu QL 690
• Układ jezdny: 2 osie 17,5’’ marki GIGANT lub SAF o nośności technicznej 12 000 kg każda
• Wszystkie osie skrętne hydraulicznie
• Sterowanie hydrauliczne TRIDEC HF-E, bez baterii. Elektryczne zasilanie poprzez zamontowane z przodu gniazdo 24V NATO (włącznie z kablami przyłączeniowymi NATO do ciężarówki)
• Osie sterowane są przez cylindry sterujące montowane na dysku obrotowym z łożyskiem kulowym. Jednostka sterująca jest zamkniętym systemem hydraulicznym montowanym pod naczepą
• Zawieszenie pneumatyczne (w opcji za dopłatą hydrauliczne DLS)
• Sterowanie radiowe wszystkich funkcji hydraulicznych naczepy ( szyja, osie, blokada siodła)
• 8 sztuk kół z ogumieniem 235/75 R17,5
• Felgi stalowe w kolorze srebro – szarym
• 1 koło zapasowe 235/75 R17,5 – mocowane na ścianie przedniej
• Jednokrotnie rozciągana
• Naczepa rozciągana w sekcjach w odstępach co około 500 mm z manualnymi blokadami
• Odpinana platforma osiowa z możliwością montażu dodatkowych podestów (dostawek)
• Poszerzenia pokładu załadunkowego do 3,0 metrów z wahliwymi stalowymi podporami 2 x 8 (16 szt.) (lakierowane lub cynkowane)
• Na części rozciąganej tuneli otwory gwintowane 2 x 5 (10 szt.) pod ucho M 24
Odpinana szyja i inne
• Demontowana łabędzia szyja: szyja może być hydraulicznie odpinana i przesuwana, dla zastosowania przedniego załadunku.
• Szyja obsługiwana jest hydraulicznie. Operowana przez 2 siłowniki schowane pomiędzy podłużnicami szyi. Dla optymalizacji ciśnienia i poziomu nacisków na siodło.
• Pierścień płyty ślizgowej obrotu nadwozia, sworzeń 2 ", połączony z podwójnym układem hydraulicznym sterowania równoległego.
• Zamki bezpieczeństwa wspierające połączenie naczepy z ciągnikiem siodłowym
• Balkon wypełniony blachą ryflowaną po środku nad sworzniem, po bokach drewnem twardym lub blachą ryflowaną.
• Przednie połączenie elektryki z 3 gniazdami ISO 24 volt 200A wtyczką, dla sterowania pompą elektryczną
• Z prawej strony szyi 2 przykręcane i składane stopnie do wchodzenia na balkon
• Podłączenie przewodów hydraulicznych za pomocą złącza MULTIFASTER
• 1 skrzynia z pompą elektryczną 2.500 W + ogólne wtyczki (połączenia) 24 V 200A
• 1 skrzynia z zestawem sterujących zaworów i akcesoriami systemów hydraulicznych
• Balkon zabudowany burtami aluminiowymi o wysokości 400 mm.
• Uchwyty zabezpieczenia ładunków (5 tonowe):
o 2 x 3 (6 szt.) na szyi, z czego 2 szt. na części fazowanej
o 1 x 1 (2 szt.) z przodu na części rozciąganej
o 2 x 5 (10 szt.) w obrzeżach pokładu załadunkowego
o 1 x 1 (2 szt.) z tyłu pokładu dolnego przed platformą osi
o 2 x 3 (6 szt.) na platformie osiowej.
• Skrzynka narzędziowa wykonana na balkonie.
• Wszystkie elektryczne końcówki pneumatyczne i hydrauliczne są umieszczone w plastikowym prowadniku marki IGUS i dostosowują się automatycznie do długości rozszerzenia.
Układ hamulcowy WABCO (bębnowy)
Układ elektryczny Diodowy progresywny
Wyposażenie standardowe
• Dwa kliny pod koła wraz z mocowaniem
• Rozpinany tylny wózek
• Układ centralnego smarowania GROENEVELD (2 pompy)
• Klucz do kół z przetyczką i trójkąt ostrzegawczy
Powłoka antykorozyjna
• Powierzchnie stalowe piaskowane i zabezpieczone antykorozyjnie.
• Malowanie w jednym kolorze (podkład 60 mikronów i powłoka lakiernicza wysokogatunkowymi farbami epoksydowymi 2K -60 mikronów).
• Rama lakierowana w kolorze (standard): RAL 5005; RAL 1028; RAL 3002; RAL 7016; RAL 9003; RAL 9010.
• Profile alu na balkonie anodowane.
Dokumenty i rejestracja
• Odstępstwo z Ministerstwa od Warunków Technicznych + Pozytywna Decyzja TDT
Opcje wyposażenia dodatkowego za dopłatą:
OPCJE PODWOZIA:
Zawieszenie hydrauliczne DLS zamiast pneumatycznego (nacisk na osie w krajach dopuszczających 12 ton / oś)
Zawieszenie hydrauliczne TP-O zamiast pneumatycznego (nacisk na osie w krajach dopuszczających 12 ton / oś)
Zagłębienie konstrukcyjne pomiędzy osiami (tylko dla DLS lub TP O
Dostawki...
Własna masa pojazdu: 12.200 kg
OPIS TECHNICZNY
Podwozie
• Rama dwubelkowa: wykonana z wysokogatunkowej stali w technologii spawanej z wykorzystaniem stali typu QL 690
• Układ jezdny: 2 osie 17,5’’ marki GIGANT lub SAF o nośności technicznej 12 000 kg każda
• Wszystkie osie skrętne hydraulicznie
• Sterowanie hydrauliczne TRIDEC HF-E, bez baterii. Elektryczne zasilanie poprzez zamontowane z przodu gniazdo 24V NATO (włącznie z kablami przyłączeniowymi NATO do ciężarówki)
• Osie sterowane są przez cylindry sterujące montowane na dysku obrotowym z łożyskiem kulowym. Jednostka sterująca jest zamkniętym systemem hydraulicznym montowanym pod naczepą
• Zawieszenie pneumatyczne (w opcji za dopłatą hydrauliczne DLS)
• Sterowanie radiowe wszystkich funkcji hydraulicznych naczepy ( szyja, osie, blokada siodła)
• 8 sztuk kół z ogumieniem 235/75 R17,5
• Felgi stalowe w kolorze srebro – szarym
• 1 koło zapasowe 235/75 R17,5 – mocowane na ścianie przedniej
• Jednokrotnie rozciągana
• Naczepa rozciągana w sekcjach w odstępach co około 500 mm z manualnymi blokadami
• Odpinana platforma osiowa z możliwością montażu dodatkowych podestów (dostawek)
• Poszerzenia pokładu załadunkowego do 3,0 metrów z wahliwymi stalowymi podporami 2 x 8 (16 szt.) (lakierowane lub cynkowane)
• Na części rozciąganej tuneli otwory gwintowane 2 x 5 (10 szt.) pod ucho M 24
Odpinana szyja i inne
• Demontowana łabędzia szyja: szyja może być hydraulicznie odpinana i przesuwana, dla zastosowania przedniego załadunku.
• Szyja obsługiwana jest hydraulicznie. Operowana przez 2 siłowniki schowane pomiędzy podłużnicami szyi. Dla optymalizacji ciśnienia i poziomu nacisków na siodło.
• Pierścień płyty ślizgowej obrotu nadwozia, sworzeń 2 ", połączony z podwójnym układem hydraulicznym sterowania równoległego.
• Zamki bezpieczeństwa wspierające połączenie naczepy z ciągnikiem siodłowym
• Balkon wypełniony blachą ryflowaną po środku nad sworzniem, po bokach drewnem twardym lub blachą ryflowaną.
• Przednie połączenie elektryki z 3 gniazdami ISO 24 volt 200A wtyczką, dla sterowania pompą elektryczną
• Z prawej strony szyi 2 przykręcane i składane stopnie do wchodzenia na balkon
• Podłączenie przewodów hydraulicznych za pomocą złącza MULTIFASTER
• 1 skrzynia z pompą elektryczną 2.500 W + ogólne wtyczki (połączenia) 24 V 200A
• 1 skrzynia z zestawem sterujących zaworów i akcesoriami systemów hydraulicznych
• Balkon zabudowany burtami aluminiowymi o wysokości 400 mm.
• Uchwyty zabezpieczenia ładunków (5 tonowe):
o 2 x 3 (6 szt.) na szyi, z czego 2 szt. na części fazowanej
o 1 x 1 (2 szt.) z przodu na części rozciąganej
o 2 x 5 (10 szt.) w obrzeżach pokładu załadunkowego
o 1 x 1 (2 szt.) z tyłu pokładu dolnego przed platformą osi
o 2 x 3 (6 szt.) na platformie osiowej.
• Skrzynka narzędziowa wykonana na balkonie.
• Wszystkie elektryczne końcówki pneumatyczne i hydrauliczne są umieszczone w plastikowym prowadniku marki IGUS i dostosowują się automatycznie do długości rozszerzenia.
Układ hamulcowy WABCO (bębnowy)
Układ elektryczny Diodowy progresywny
Wyposażenie standardowe
• Dwa kliny pod koła wraz z mocowaniem
• Rozpinany tylny wózek
• Układ centralnego smarowania GROENEVELD (2 pompy)
• Klucz do kół z przetyczką i trójkąt ostrzegawczy
Powłoka antykorozyjna
• Powierzchnie stalowe piaskowane i zabezpieczone antykorozyjnie.
• Malowanie w jednym kolorze (podkład 60 mikronów i powłoka lakiernicza wysokogatunkowymi farbami epoksydowymi 2K -60 mikronów).
• Rama lakierowana w kolorze (standard): RAL 5005; RAL 1028; RAL 3002; RAL 7016; RAL 9003; RAL 9010.
• Profile alu na balkonie anodowane.
Dokumenty i rejestracja
• Odstępstwo z Ministerstwa od Warunków Technicznych + Pozytywna Decyzja TDT
Opcje wyposażenia dodatkowego za dopłatą:
OPCJE PODWOZIA:
Zawieszenie hydrauliczne DLS zamiast pneumatycznego (nacisk na osie w krajach dopuszczających 12 ton / oś)
Zawieszenie hydrauliczne TP-O zamiast pneumatycznego (nacisk na osie w krajach dopuszczających 12 ton / oś)
Zagłębienie konstrukcyjne pomiędzy osiami (tylko dla DLS lub TP O
Dostawki...