Zacznij sprzedawać
Obserwowane
Moje OTOMOTO

EMTECH SERIA NNT, MODEL: 2.NNT-1R-2H (CB)

99 000 EUR Cena Netto, Faktura VAT
2022
10:12, 8 czerwca 2022 ID: 6096539020

Szczegóły

  • Zarejestrowany w Polsce
  • Dopuszczalna ładowność
    27 000 kg
  • Liczba osi
    2
  • Dopuszczalna ładowność
    40 000 kg
  • Stan

Opis

Nowy: Tak
Własna masa pojazdu: 13.000 kg

Opis techniczny

Podwozie
• Rama jednobelkowa: wykonana z wysokogatunkowej stali w technologii spawanej z wykorzystaniem stali typu QL 690
• Jednokrotnie rozciągana
• Belka rozciągana blokowana poprzez zamki pneumatyczne
• Naczepa rozciągana w sekcjach w odstępach co 500 mm
• 2 Wspornik z przodu naczepy na koła zapasowe
• 2 szt. osi GIGANT 17,5’’ o nośności technicznej 12 ton każda, z ręcznym zaworem poziomującym
• Wszystkie osie skrętne hydraulicznie
• Sterowanie hydrauliczne TRIDEC HF-E, bez baterii. Elektryczne zasilanie poprzez zamontowane z przodu gniazdo 24V NATO (włącznie z kablami przyłączeniowymi NATO do ciężarówki)
• Osie sterowane są przez cylindry sterujące montowane na dysku obrotowym z łożyskiem kulowym. Jednostka sterująca jest zamkniętym systemem hydraulicznym montowanym pod naczepą
• Sterowanie radiowe wszystkich funkcji hydraulicznych naczepy ( szyja, osie, blokada siodła)
• Platforma osi jest zmocowana z podwoziem nie demontowana
• Zawieszenie pneumatyczne
• Sworzeń królewski 2’’ demontowany z płytą i śrubami.
• Instalacja 24-voltowa zgodna z normą UE
• Połączenie z gniazdem 2x7-pin i SAE zamontowanym z przodu (bez kabli przyłączeniowych do ciągnika
Odpinana łabędzia szyja
• Demontowana łabędzia szyja: szyja może być hydraulicznie odpinana i przesuwana, dla zastosowania przedniego załadunku.
• Szyja obsługiwana jest hydraulicznie. Operowana przez 2 siłowniki schowane pomiędzy podłużnicami szyi. Dla optymalizacji ciśnienia i poziomu nacisków na siodło.
• Pierścień płyty ślizgowej obrotu nadwozia, sworzeń 2 ", połączony z podwójnym układem hydraulicznym sterowania równoległego.
• Zamki bezpieczeństwa wspierające połączenie naczepy z ciągnikiem siodłowym
• „Wsparcie bezpieczeństwa ciągnika” w funkcji, wspomagane 2 siłownikami dwukomorowymi sterowane z przycisku na panelu ( Szyja jest połączona jednym środkowym łączeniem na środku platformy ładunkowej) .
• Sklejka wodoodporna na balkonie
• Przednie połączenie elektryki z 3 gniazdami ISO 24 volt 200A wtyczką, dla sterowania pompą elektryczną
• Podłączenie przewodów hydraulicznych za pomocą złącza MULTIFASTER
• 1 skrzynia z pompą elektryczną 2.500 W + ogólne wtyczki (połączenia) 24 V 200A
• 1 skrzynia z zestawem sterujących zaworów I akcesoriami systemów hydraulicznych
• 4 manometry wskazujące ciśnienie w przewodach osi kierowanej + przyciski ciśnieniowe do dekompresji
• Manometr wskazuje poziom ciśnienia w cylindrach szyi + klucz bezpieczeństwa do odcięcia strumienia zasilającego.
• Sprzęganie przewodów hydraulicznych do platformy
• Szyję da się odłączyć sworzniami stalowymi ~Ø120mm

Rama Centralna
• Uchwyty do mocowania ładunków po bokach platformy, oraz po środku z tyłu.
• Balkon zabudowany burtami aluminiowymi o wysokości 400 mm.
• Na szyi 6 szt. uchwytów / pierścieni mocujących ładunek (3 na stronę)
• W dolnej części platformy 20 szt. uchwytów / pierścieni mocujących ładunek (10 na stronę)
• W tylnej części na wózku osiowym 6 szt. uchwytów / pierścieni mocujących ładunek (3 na stronę)
• Rozciąg zgodnie z załączanym rysunkiem
• Belka centralna w skrzyni, szerokość + 1.050 mm
• W skrzyni wbudowana jest część przedłużana
• Blokada co + 500 mm z systemem pneumatycznym
• Obniżane platformy boczne na całej długości, odczepianie na + 170 mm z najazdami + 60 cm z przodu, przyspawane, stałe.
• Boki podłogi z blachy karbowanej ze stali
• Wszystkie elektryczne końcówki pneumatyczne i hydrauliczne są umieszczone w plastikowym prowadniku marki IGUS i dostosowują się automatycznie do długości rozszerzenia.

Ogumienie I felgi
• 8 sztuk kół z ogumieniem 235/65 R17,5
• Koło zapasowe 235/65 R17,5’
• Felgi stalowe w kolorze srebro - szarym

Układ hamulcowy WABCO (bębnowy)

Zawieszenie pneumatyczne lub hydrauliczne jako opcja

Układ elektryczny w pełni diodowy progresywny

Wyposażenie standardowe
• Tablice rozszerzeniowe wraz z oświetleniem – 4 kpl (na jednej kogut wciskany)
• Dwa kliny pod koła wraz z mocowaniem. Nadkola, halapacze etc.
• Klucz do kół z przetyczką, trójkąt ostrzegawczy.

Powłoka...

Informacje o dealerze

P.P. EMTECH SP. Z O.O.

Dealer
Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Więcej opcji kontaktu

Godziny otwarcia

  • poniedziałek 07:00-15:00
  • wtorek 07:00-15:00
  • środa 07:00-15:00
  • czwartek 07:00-15:00
  • piątek 07:00-15:00
  • sobota Zamknięte
  • niedziela Zamknięte

Znajdź na mapie

EMTECH SERIA NNT, MODEL: 2.NNT-1R-2H (CB)
2022
99 000 EUR Cena Netto, Faktura VAT

P.P. EMTECH SP. Z O.O.

Dealer
Sprzedający na OTOMOTO od 2016
Jesteś klientem profesjonalnym? Załóż konto firmowe
Znajdź nas:
Facebook Youtube
Instagram