Osoba prywatna
Krzysztof
Sprzedający na OTOMOTO od 2019
Szczegóły
- Oferta od
- Kategoria
- Marka pojazdu
- Model pojazdu
-
Rok produkcji
2008
-
Przebieg
70 084 km
-
Pojemność skokowa
1 584 cm3
-
Moc
120 KM
- Rodzaj napędu
- Typ Silnika
- Rodzaj paliwa
- Skrzynia biegów
- Typ
- Kolor
- Metalik
-
Pierwsza rejestracja
01/01/2008
- Zarejestrowany w Polsce
- Bezwypadkowy
- Tuning
- Stan
Wyposażenie
- Immobilizer
- Radio
- Kufer
- Podgrzewane manetki
Opis
https://youtu.be/WO3Jd_kjDkY
Motocykl bezwypadkowy -posiadam potwierdzenie)
Jest to mój rodzinny motocykl do jazdy z żoną i dziećmi . Ponieważ Trajki standardowo prowadzą się dobrze tylko na super równej drodze, postanowiłem to zmienić i zainwestowałem w nowe zawieszenie pneumatyczne na przód i na tył. Oczywiście przednie lagi otrzymały najpierw nowe specjalne sprężyny.
Pneumatyka jest sterowana w trybie Manualnym z przełączników na kierownicy, osobno przód sterowany lewą ręką przyciskiem od CB, i osobno tył sterowany prawą ręką przyciskiem Tempomatu. ( Tempomat też oczywiście działa ).
W czaszy przedniej zostały zamontowane dwa dodatkowe zegary - manometry, pokazujące osobno ciśnie z przodu , a osobno z tyłu.
Pneumatyka posiada też tryb Auto, w którym wysokość zawieszenia jest zaprogramowane pod moją wagę i moje preferencje ustawień. ( Można to oczywiście zmienić pod innego kierowcę )
W trybie auto jeśli dosiądzie do mnie pasażer ( jeden lub dwóch ) , lub dołożę bagażu, system sam automatycznie podniesie ciśnienie w układzie, by trajka była cały czas na tej samej wysokości.
Dzięki temu można ją bardzo mocno załadować, a ona nadal będzie stała równo i równo świeciła przednimi lampami. Można załadować trajkę wagą aż 200 kg.
W bagażniku znajduję profesjonalny kompresor firmy ARB, a z tyłu pomiędzy wydechami został dodatkowo zamontowany dodatkowy metalowy pojemnik tzw. Akumulator powietrza. Magazynuje on powietrze by kompresor nie musiał się zbyt często załączać, gdy np. demonstruję system pneumatyki. Robienie nią tzw „Gleby” pod sklepami to prawdziwa przyjemność, gdy widzi się zdziwione twarze oglądających.
Motocykl otrzymał wzmocnienie ramy z tyłu i dzięki tym modyfikacjom został zarejestrowany na trzy osoby. Potrzebowałem tego bym mógł jeździć z moimi dwoma małymi bąblami. Jeśli ma jechać dwoje dorosłych i dziecko w środku , można zdemontować tylni kufer i założyć przedłużenie kanapy.
Przy okazji wzmacniania ramy, tył został rozebrany całkowicie i otrzymał kpl. nowych łożysk w wale. Zostało to wykonane profilaktycznie na przyszłość.
Motocykl można też prowadzić na prawo jazdy kat. B .
Trajka to pojazd który pozostawia aż trzy ślady, więc zaliczacie nim prawie każdą dziurę na drodze i trudno się zachowuje on w koleinach. Dlatego aby motocykl stabilnie się prowadził otrzymał pneumatykę z przodu i z tyłu, ale także amortyzator skrętu, który sprawia że teraz prowadzi się bardzo stabilnie i przewidywalnie. Skończyła się walka z kierownicą.
Moja żona narzekała że motocykl zbyt mocno grzeje w nogi z tyłu. Jazda w korkach powoduje, że w okolicy tylnego podnóżka pasażera jest gorąco, więc wszystkie rury zostały owinięte by nie emitowały tyle ciepła, a Harley otrzymał dodatkową dużą chłodnicę z wentylatorem. Została ona zamontowana z tyłu pomiędzy wydechami obok akumulatora powietrza.
Kanapy zostały obszyte w dwóch kolorach i przeszyte nicią pasującą do malowań na motocyklu. By w chłodne dni było ciepło, kanapy są podgrzewane ( siedziska i oparcia dla kierowcy i pasażera ) i regulowane przełącznikiem 5 stopniowym na baku , regulacja osobno dla kierowcy i osobno dla pasażera.
Oczywiście manetki kierowcy też są podgrzewane.
System audio działa na Bluetoth i USB i ryczy jak dziki.
Przepiękne ręczne malowanie motocykla zostało wykonane przez Monster Paint FX, które jest dodatkowo podkreślone przez oświetlenie od dołu i po całości przez system LED. Z pilota zdanego sterowania wybiera się kolor, jasność częstość zmian koloru itd. Włączanie podświetlenia odbywa się za pomocą przycisku przy kanapie.
Motocykl otrzymał też na wiosnę nowe opony na przód i tył z białym paskiem oraz nowe homologowane lampy LED z przodu dające ogrom światła.
Sportowe wydechy, silnik 1600 i 120KM, sprawiają ogromną frajdę. By było bezpiecznie, Harley ma super hamulce,
O wygodę dba dostęp bezkluczykowy i czujniki parkowania.
Wszystkie prace mechaniczne i elektryczne wykonał Pan Bartek Wieczorek z Insaint Project, a przepiękne kanapy stworzyła Pani Natalia Model, za co im bardzo gorąco dziękuję.
Gwarancja.
Motocykl bezwypadkowy -posiadam potwierdzenie)
Jest to mój rodzinny motocykl do jazdy z żoną i dziećmi . Ponieważ Trajki standardowo prowadzą się dobrze tylko na super równej drodze, postanowiłem to zmienić i zainwestowałem w nowe zawieszenie pneumatyczne na przód i na tył. Oczywiście przednie lagi otrzymały najpierw nowe specjalne sprężyny.
Pneumatyka jest sterowana w trybie Manualnym z przełączników na kierownicy, osobno przód sterowany lewą ręką przyciskiem od CB, i osobno tył sterowany prawą ręką przyciskiem Tempomatu. ( Tempomat też oczywiście działa ).
W czaszy przedniej zostały zamontowane dwa dodatkowe zegary - manometry, pokazujące osobno ciśnie z przodu , a osobno z tyłu.
Pneumatyka posiada też tryb Auto, w którym wysokość zawieszenia jest zaprogramowane pod moją wagę i moje preferencje ustawień. ( Można to oczywiście zmienić pod innego kierowcę )
W trybie auto jeśli dosiądzie do mnie pasażer ( jeden lub dwóch ) , lub dołożę bagażu, system sam automatycznie podniesie ciśnienie w układzie, by trajka była cały czas na tej samej wysokości.
Dzięki temu można ją bardzo mocno załadować, a ona nadal będzie stała równo i równo świeciła przednimi lampami. Można załadować trajkę wagą aż 200 kg.
W bagażniku znajduję profesjonalny kompresor firmy ARB, a z tyłu pomiędzy wydechami został dodatkowo zamontowany dodatkowy metalowy pojemnik tzw. Akumulator powietrza. Magazynuje on powietrze by kompresor nie musiał się zbyt często załączać, gdy np. demonstruję system pneumatyki. Robienie nią tzw „Gleby” pod sklepami to prawdziwa przyjemność, gdy widzi się zdziwione twarze oglądających.
Motocykl otrzymał wzmocnienie ramy z tyłu i dzięki tym modyfikacjom został zarejestrowany na trzy osoby. Potrzebowałem tego bym mógł jeździć z moimi dwoma małymi bąblami. Jeśli ma jechać dwoje dorosłych i dziecko w środku , można zdemontować tylni kufer i założyć przedłużenie kanapy.
Przy okazji wzmacniania ramy, tył został rozebrany całkowicie i otrzymał kpl. nowych łożysk w wale. Zostało to wykonane profilaktycznie na przyszłość.
Motocykl można też prowadzić na prawo jazdy kat. B .
Trajka to pojazd który pozostawia aż trzy ślady, więc zaliczacie nim prawie każdą dziurę na drodze i trudno się zachowuje on w koleinach. Dlatego aby motocykl stabilnie się prowadził otrzymał pneumatykę z przodu i z tyłu, ale także amortyzator skrętu, który sprawia że teraz prowadzi się bardzo stabilnie i przewidywalnie. Skończyła się walka z kierownicą.
Moja żona narzekała że motocykl zbyt mocno grzeje w nogi z tyłu. Jazda w korkach powoduje, że w okolicy tylnego podnóżka pasażera jest gorąco, więc wszystkie rury zostały owinięte by nie emitowały tyle ciepła, a Harley otrzymał dodatkową dużą chłodnicę z wentylatorem. Została ona zamontowana z tyłu pomiędzy wydechami obok akumulatora powietrza.
Kanapy zostały obszyte w dwóch kolorach i przeszyte nicią pasującą do malowań na motocyklu. By w chłodne dni było ciepło, kanapy są podgrzewane ( siedziska i oparcia dla kierowcy i pasażera ) i regulowane przełącznikiem 5 stopniowym na baku , regulacja osobno dla kierowcy i osobno dla pasażera.
Oczywiście manetki kierowcy też są podgrzewane.
System audio działa na Bluetoth i USB i ryczy jak dziki.
Przepiękne ręczne malowanie motocykla zostało wykonane przez Monster Paint FX, które jest dodatkowo podkreślone przez oświetlenie od dołu i po całości przez system LED. Z pilota zdanego sterowania wybiera się kolor, jasność częstość zmian koloru itd. Włączanie podświetlenia odbywa się za pomocą przycisku przy kanapie.
Motocykl otrzymał też na wiosnę nowe opony na przód i tył z białym paskiem oraz nowe homologowane lampy LED z przodu dające ogrom światła.
Sportowe wydechy, silnik 1600 i 120KM, sprawiają ogromną frajdę. By było bezpiecznie, Harley ma super hamulce,
O wygodę dba dostęp bezkluczykowy i czujniki parkowania.
Wszystkie prace mechaniczne i elektryczne wykonał Pan Bartek Wieczorek z Insaint Project, a przepiękne kanapy stworzyła Pani Natalia Model, za co im bardzo gorąco dziękuję.
Gwarancja.