Honda CB

13 500 PLN Cena Brutto, Do negocjacji
1997 96 800 km Benzyna Naked

To ogłoszenie jest nieaktualne.

Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Motocykle - CB.

Sprzedający na OTOMOTO od 2014 Osoba prywatna

Kuba

Komornica, legionowski, Mazowieckie
Sprzedający na OTOMOTO od 2014 Osoba prywatna

Kuba

Komornica, legionowski, Mazowieckie
14:04, 1 grudnia 2017 ID: 6018393840

Opis

Sprzedaję Hondę CB 500 - wyświetl numer - rok (PC32) cafe racer. To fajne moto do zwykłego użytkowania, jednocześnie wyróżniające się z tłumu. Przednie zawieszenie na progresywnych sprężynach jest lepsze niż seria - nie dobija tak pod koniec hamowania.

Motocykl do Polski przyjechał z Anglii i został po raz pierwszy zarejestrowany w Polsce 27.04.2010 roku. To jest model PC32 ale silnik oznaczony jest jako PC26. Skrzynia za to wg mechaników z Motoristy od CBF500. Na pewno miał ciekawą historię w Anglii. Ja odkupiłem go od użytkownika forum cb500.pl 21.09.2012.

Dbam o motocykl, serwisy są co roku (marzec, kwiecień) u sprawdzonych mechaników (wcześniej Motorista a teraz AIM), dbam o napęd, nie cisnę zimnego silnika, nie latam na gumie. Geometria jest idealna, stan techniczny też. Zależy mi na życiu i zdrowiu.

Nie jest to "nówka nie bita, nie śmigana". Ma swoje lata, nieznaną historię w Anglii, ale za to udokumentowaną w Polsce. Ja położyłem moto 2 razy. Raz na siebie, jak zawracałem na szutrowej drodze przy zerowej prędkości, a drugi raz w tym roku w deszczu, na wiadukcie nad Kanałem Żerańskim, na czymś śliskim jak lód - skończyło się na wymianie kierownicy, klamki sprzęgła i kilku zadrapaniach. Efektem tej ostatniej przygody jest wgniecenie na lewej stronie baku widoczne na zdjęciach.

Stan techniczny:
Moto parkuje w garażu, wcześniej na parkingu a zimy w serwisie.
Tarcze i klocki ok.
Opony - Pirell Sport Demon: stan bardzo dobry, przód DOT 2814, tył DOT 2412.
Napęd - starczy na kolejne 1-2 sezony.
Akumulator - zadbany.
Rozrusznik po regeneracji
Brak lewego ślizgu podnóżka (po szlifie).
Przegląd do 201 - wyświetl numer -
OC do 201 - wyświetl numer -

Historia serwisowa (udokumentowana na papierach):
201 - wyświetl numer - Motorista - serwis, tarcze, klocki, lagi + uszczelniacze, nowe opony, łożysko główki ramy
201 - wyświetl numer - Motorista - chłodnica
201 - wyświetl numer - PJP Motocykle - przebudowa na cafe racer: przeróbka tylnej części ramy, siedzenie, oświetlenie tył, kierunki, malowanie proszkowe setów i wahacza, malowanie natryskowe felg, tłumik Devil Cafe Racer z db killerem, boczki aluminiowe, pokrętło kranika, stelaż i podświetlenie tablicy rejestracyjnej
2014-06 AIM Motocykle - serwis, regulacja zaworów, łożyska główki ramy, świece, spawanie ogranicznika kierownicy (nie były połamane ale jedna strona kierownicy była minimalnie bliżej baku, wyszło na kierownicy cafe racer)
2014-06 AIM Motocykle - sąsiadka przewróciła mi moto na parkingu - wymiana kierownicy, wymiana klamek, klejenie zbiornika, prostowanie mocowania wydechu
201 - wyświetl numer - AIM Motocykle - wymiana lampy przedniej (nowa lampa z Haidemann), naciąg łańcucha
2015-04 AIM Motocykle - serwis, wymiana kolektorów, akumulator, strojenie gaźników pod db killer
201 - wyświetl numer - LTD34 - serwis przedniego zawieszenia, wymiana przednich sprężyn na progresywne Wilbers, wymiana tylnych amortyzatorów na oryginalne SHOWA, ustawienie SAG
201 - wyświetl numer - AIM Motocykle - serwis, lakierowanie zbiornika
2015-09 LTD34 - serwis zawieszenia, wymiana przedniej opony
2015-10 AIM - tarcza i klocki przód (brakuje mi na to dokumentacji)
201 - wyświetl numer - AIM Motocykle - serwis
201 - wyświetl numer - AIM Motocykle - serwis, serwis przedniego zawieszenia, regeneracja rozrusznika
201 - wyświetl numer - AIM Motocykle - naprawy po szlife ikierownica, klamka sprzęgła, prostowanie lewego seta

Historia motocykla na forum cb500 (wymagane logowanie)
http://cb500.pl/viewtopic.php?f=11&t=5410#p56733
Komplet zdjęć w wysokiej rozdzielczości: goo.gl/Y2rkWW

Sprzedaję motocykl bo w garażu jest miejsce tylko na jeden, a mam pomysł na następcę. Cena jest wg mnie ustawiona rozsądnie - nie próbuję odzyskać całości nakładów. Nie sądzę też, że w tej cenie w jakiej go wystawiam, można zbudować takie moto, chyba że budujesz je samodzielnie. Możliwa jest oczywiście nieznaczna negocjacja ceny w granicach rozsądku i kultury. Podsumowując, chciałbym go sprzedać ale wcale nie muszę.

Sprzedaż tylko po osobistych oględzinach motocykla. Weryfikacja w serwisie jak najbardziej wskazana. Jazda próbna po podpisaniu umowy użyczenia i przekazaniu depozytu w wysokości ceny sprzedaży - moto położone uznajem
Jesteś klientem profesjonalnym? Załóż konto firmowe
Znajdź nas na:
Facebook Youtube
Instagram