Honda CB

13 500 PLN Cena Brutto, Do negocjacji
1997 96 800 km Benzyna Naked
Sprzedający na OTOMOTO od 2014 Osoba prywatna

Kuba

Komornica, legionowski, Mazowieckie
605 Wyświetl numer
Sprzedający na OTOMOTO od 2014 Osoba prywatna

Kuba

Komornica, legionowski, Mazowieckie
605 Wyświetl numer
14:05, 11 listopada 2017 ID: 6018393840
  • Oferta od
  • Kategoria
  • Marka
  • Model
  • Rok produkcji
    1997
  • Przebieg
    96 800 km
  • Pojemność skokowa
    499 cm3
  • Moc
    58 KM
  • VIN
    ZDCPC32A0VF105819
  • Rodzaj napędu
  • Rodzaj paliwa

Opis

Sprzedaję Hondę CB 500 - wyświetl numer - rok (PC32) cafe racer. To fajne moto do zwykłego użytkowania, jednocześnie wyróżniające się z tłumu. Przednie zawieszenie na progresywnych sprężynach jest lepsze niż seria - nie dobija tak pod koniec hamowania.

Motocykl do Polski przyjechał z Anglii i został po raz pierwszy zarejestrowany w Polsce 27.04.2010 roku. To jest model PC32 ale silnik oznaczony jest jako PC26. Skrzynia za to wg mechaników z Motoristy od CBF500. Na pewno miał ciekawą historię w Anglii. Ja odkupiłem go od użytkownika forum cb500.pl 21.09.2012.

Dbam o motocykl, serwisy są co roku (marzec, kwiecień) u sprawdzonych mechaników (wcześniej Motorista a teraz AIM), dbam o napęd, nie cisnę zimnego silnika, nie latam na gumie. Geometria jest idealna, stan techniczny też. Zależy mi na życiu i zdrowiu.

Nie jest to "nówka nie bita, nie śmigana". Ma swoje lata, nieznaną historię w Anglii, ale za to udokumentowaną w Polsce. Ja położyłem moto 2 razy. Raz na siebie, jak zawracałem na szutrowej drodze przy zerowej prędkości, a drugi raz w tym roku w deszczu, na wiadukcie nad Kanałem Żerańskim, na czymś śliskim jak lód - skończyło się na wymianie kierownicy, klamki sprzęgła i kilku zadrapaniach. Efektem tej ostatniej przygody jest wgniecenie na lewej stronie baku widoczne na zdjęciach.

Stan techniczny:
Moto parkuje w garażu, wcześniej na parkingu a zimy w serwisie.
Tarcze i klocki ok.
Opony - Pirell Sport Demon: stan bardzo dobry, przód DOT 2814, tył DOT 2412.
Napęd - starczy na kolejne 1-2 sezony.
Akumulator - zadbany.
Rozrusznik po regeneracji
Brak lewego ślizgu podnóżka (po szlifie).
Przegląd do 201 - wyświetl numer -
OC do 201 - wyświetl numer -

Historia serwisowa (udokumentowana na papierach):
201 - wyświetl numer - Motorista - serwis, tarcze, klocki, lagi + uszczelniacze, nowe opony, łożysko główki ramy
201 - wyświetl numer - Motorista - chłodnica
201 - wyświetl numer - PJP Motocykle - przebudowa na cafe racer: przeróbka tylnej części ramy, siedzenie, oświetlenie tył, kierunki, malowanie proszkowe setów i wahacza, malowanie natryskowe felg, tłumik Devil Cafe Racer z db killerem, boczki aluminiowe, pokrętło kranika, stelaż i podświetlenie tablicy rejestracyjnej
2014-06 AIM Motocykle - serwis, regulacja zaworów, łożyska główki ramy, świece, spawanie ogranicznika kierownicy (nie były połamane ale jedna strona kierownicy była minimalnie bliżej baku, wyszło na kierownicy cafe racer)
2014-06 AIM Motocykle - sąsiadka przewróciła mi moto na parkingu - wymiana kierownicy, wymiana klamek, klejenie zbiornika, prostowanie mocowania wydechu
201 - wyświetl numer - AIM Motocykle - wymiana lampy przedniej (nowa lampa z Haidemann), naciąg łańcucha
2015-04 AIM Motocykle - serwis, wymiana kolektorów, akumulator, strojenie gaźników pod db killer
201 - wyświetl numer - LTD34 - serwis przedniego zawieszenia, wymiana przednich sprężyn na progresywne Wilbers, wymiana tylnych amortyzatorów na oryginalne SHOWA, ustawienie SAG
201 - wyświetl numer - AIM Motocykle - serwis, lakierowanie zbiornika
2015-09 LTD34 - serwis zawieszenia, wymiana przedniej opony
2015-10 AIM - tarcza i klocki przód (brakuje mi na to dokumentacji)
201 - wyświetl numer - AIM Motocykle - serwis
201 - wyświetl numer - AIM Motocykle - serwis, serwis przedniego zawieszenia, regeneracja rozrusznika
201 - wyświetl numer - AIM Motocykle - naprawy po szlife ikierownica, klamka sprzęgła, prostowanie lewego seta

Historia motocykla na forum cb500 (wymagane logowanie)
http://cb500.pl/viewtopic.php?f=11&t=5410#p56733
Komplet zdjęć w wysokiej rozdzielczości: goo.gl/Y2rkWW

Sprzedaję motocykl bo w garażu jest miejsce tylko na jeden, a mam pomysł na następcę. Cena jest wg mnie ustawiona rozsądnie - nie próbuję odzyskać całości nakładów. Nie sądzę też, że w tej cenie w jakiej go wystawiam, można zbudować takie moto, chyba że budujesz je samodzielnie. Możliwa jest oczywiście nieznaczna negocjacja ceny w granicach rozsądku i kultury. Podsumowując, chciałbym go sprzedać ale wcale nie muszę.

Sprzedaż tylko po osobistych oględzinach motocykla. Weryfikacja w serwisie jak najbardziej wskazana. Jazda próbna po podpisaniu umowy użyczenia i przekazaniu depozytu w wysokości ceny sprzedaży - moto położone uznajem

Wyślij wiadomość

Dodaj załącznik Dopuszczalne typy plików: jpg, jpeg, png, doc, pdf, gif, zip, rar, tar, html, swf, txt, xls, docx, xlsx, odt Maksymalny rozmiar pliku to 2 MB

Jesteś klientem profesjonalnym? Załóż konto firmowe
Znajdź nas na:
Facebook Youtube