Honda Civic V

13 900 PLN Cena Brutto
1993 201 000 km Benzyna Kompakt
Sprzedający na OTOMOTO od 2017 Osoba prywatna

Marcin

Dobra, policki, Zachodniopomorskie
501 Wyświetl numer
Sprzedający na OTOMOTO od 2017 Osoba prywatna

Marcin

Dobra, policki, Zachodniopomorskie
501 Wyświetl numer
22:21, 7 grudnia 2017 ID: 6019662525
  • Typ
  • Liczba drzwi
    3
  • Liczba miejsc
    2
  • Kolor
  • Kraj pochodzenia
  • Pierwsza rejestracja
    30 czerwiec 1995
  • Zarejestrowany w Polsce
  • Bezwypadkowy
  • Tuning
  • Stan

Opis

Honda Civic eg5 93r. wersja kanadyjska. Auto w moim posiadaniu od 10 lat. Auto bezwypadkowe, 4 lata temu wstawione progi i reperaturki tylnych błotników. Auto doinwestowane i bezawaryjne, serwisowane na bieżąco i garażowane. 1 tyś km temu wlany nowy olej PENRITE 10W-60. OC do 30.06.2018. Przegląd techniczny do 14.11.2018.

Silnik d16z6 by JHM w silniku zostało zrobione wszystko:
pełna obróbka głowicy, zawory docierane i robione na 3 kąty, sprężynki brian crower, wałek comp cams 59300, uszczelniacz wałka, nowa uszczelka vtec, nowa uszczelka głowicy, nowe śruby głowicy, nowy pasek rozrządu ,nowa pompa, nowy napinacz, tłoki pg6 + pierścienie, rozwiercony blok pod tłoki nadwymiar, nowe panewki acl, nowa uszczelka pod miskę, nowa śruba spustowa, nowe uszczelniacze wału, wszystkie uszczelki nowe, w pokrywie nowe uszczelniacze gniazd świec nowa uszczelka pod deklem.
Regulowane kółko rozrządu Skunk2
Przewody zapłonowe NGK
Kolektor dolotowy Skunk2
Przepustnica Skunk2 Alpha 66mm
Gruba uszczelka termoizolacyja
Wtryskiwacze po regeneracji
Dolot Simota Big Tube
Fujita Filtr Stożkowy 4.5"
Odgrodzenie stożka z laminatu + dolot zimnego powietrza ze zderzaka
Poduszki silnika zalane klejem do szyb
Skrzynia przebieg ok 10 tyś km
Przełożenie główne Mfactory 4,9 – nowe
3,4 crx
synchronizatory synchrotech – nowe
Łożyska po sprawdzeniu. (były dobre wiec nie było potrzeby wymiany)
Zestaw poliuretanów drążka skrzyni biegów.
Sprzęgło Radzikowski – wzmocniony docisk i nowa okładzina tarczy sprzęgła
Koło zamachowe odchudzone na 4,3 kg i wyważone przez Otoczak
Hamulce
Pompa hamulcowa 1 cal
Tarcze przód 262 + duże zaciski z Integry (wchodzą na nie felgi 13 intra! )
Tarcze tył 260 zaciski Ep3
Przewody stalowe w oplocie.
Zawieszenie
Przód i tył poliuretan z wyjątkiem dużych cukierków – nowe OEM,
poliuretanowe łączniki i obejmy stabilizatorów.
Stabilizator przód 26mm, tył 15mm
Tylne dolne wahacze aluminiowe ( dobrej jakości)
Camber kit tylny
Rozpórka przednia górna i przednia dolna
Przód amortyzator Bilstein b8 + sprężyna H&R
Tył: amortyzator Ta tachnix + spręzyna Eibach pro kit ( amortyzator daje rade, więc nie zmieniałem)
Wydech
Kolektor wydechowy ebay przerobiony na wyjście 2,5 cala + owinięty bandażem termoizolacyjnym
Wydech 2,36 cala
Dwa Tłumiki przelotowe ze stali nierdzewnej Mar-tec.pl (DjHammer)
Nowy wydech zrobiony 6 tys km temu,
Wydech jak na przelot jest naprawdę cichy przy spokojnej jeździe.
Strojenie Walas Motorsport 178,3 KM 182,5 Nm, odcinka 7600. Hamownia pokazuje rzeczywiste wyniki i nie zawyża.
Tylna burta laminat
Przednia maska laminat ( trochę wyblakła od słońca)
Usunięty szyberdach – zaślepiony kawałkiem dachu z innego auta (dawcą było e36 m3), przymocowany nitami.
Lekkie małe lusterka
Podcięty tylny zderzak – w celu redukcji oporu aerodynamicznego.
Maska podniesiona na tulejkach.
Karbonowe boczki drzwi – prawdziwa płyta carbonowa!
Lekka nagrzewnica wodna waga 1,2 kg!
Odchudzona deska rozdzielcza
Odchudzona wiązka elektryczna – wszystkie zbędne kable i wtyczki usunięte
Sportowa kierownica z nabą
Fotel kubełkowy kierowcy i pasy szelkowe.

Waga auta 850 kg z połową baku. Auto nie miało wycinanych blach.

Przebieg silnika od złożenia ok 20 tyś km. Silnik w stanie Bardzo dobrym, nie pali oleju. Auto bardzo szybkie. Silnik bardzo elastyczny, idzie od dołu – na wykresie widać płaski przebieg momentu obrotowego. W połączeniu z najkrótsza dostępną skrzynia biegów i niską wagą robi przeciąg. Średnie spalanie przy spokojnej jeździe ok 7 litrów na 100.
Po montażu silnika auto wystartowało w kilku imprezach: 1 superOES tor Poznań, 1 raz Bednary, 1 Racing Sprint w Koszalinie . 3 x mini oes w Kluczewie, ¼ mili w Kluczewie czas Et 14,526

Auto to moje oczko w głowie, wpakowałem w nie worek pieniędzy i mnóstwo czasu. Przygotowywałem je do startów w szybkich imprezach. Następnym etapem miał być montaż klatki – jednak tu pojawił się problem – jestem za wysoki i mimo posadowienia kubełka na podłodze – walił bym głową w rurę od klatki. Jest to jedyny powód sprzedaży.

Wyślij wiadomość

Dodaj załącznik Dopuszczalne typy plików: jpg, jpeg, png, doc, pdf, gif, zip, rar, tar, html, swf, txt, xls, docx, xlsx, odt Maksymalny rozmiar pliku to 2 MB

Jesteś klientem profesjonalnym? Załóż konto firmowe
Znajdź nas na:
Facebook Youtube