Sprzedający na OTOMOTO od 2008
Godziny otwarcia
Czynne od 10:00 do 19:00
expand_more
expand_less
- poniedziałek 10:00-19:00
- wtorek 10:00-19:00
- środa 10:00-19:00
- czwartek 10:00-19:00
- piątek 10:00-19:00
- sobota 10:00-16:00
- niedziela Zamknięte
Szczegóły
- Oferta od
- Kategoria
- Marka pojazdu
- Model pojazdu
-
Rok produkcji
2020
-
Przebieg
1 km
-
Pojemność skokowa
1 084 cm3
-
Moc
102 KM
- Rodzaj napędu
- Typ Silnika
- Rodzaj paliwa
- Skrzynia biegów
- Typ
- Kolor
- Metalik
- Możliwość finansowania
- Faktura VAT
- Kraj pochodzenia
- Bezwypadkowy
- Stan
Wyposażenie
- ABS
- Immobilizer
- Podgrzewane manetki
Opis
Africa Twin Adventure Sport ES model 2020
SZEŚĆ TRYBÓW JAZDY
Wybór trybów jazdy jest łatwy, wystarczy skorzystać z elementu sterującego w lewym górnym rogu ekranu dotykowego. Cztery fabrycznie skonfigurowane tryby (TOUR, URBAN, GRAVEL i OFF-ROAD) modyfikują charakterystykę silnika i funkcji hamowanie silnikiem, działanie czujnika G przekładni DCT oraz układu ABS, aby zapewnić optymalne osiągi. Dwa tryby użytkownika umożliwiają precyzyjną konfigurację motocykla do indywidualnych preferencji.
SHOWA ELECTRONICALLY EQUIPPED RIDE ADJUSTMENT (SHOWA EERA™)
Zawieszenie SHOWA EERA™ jest dostępne jako wyposażenie opcjonalne. Dostosowuje siłę tłumienia do wybranego trybu jazdy, analizując dane wejściowe przesyłane przez czujniki skoku oraz inercyjny moduł pomiarowy (IMU). Dostępne są trzy ustawienia drogowe - SOFT to ustawienie miękkie, MID to ustawienie uniwersalne, a HARD to ustawienie sztywne, które zapewnia sportową charakterystykę. Ustawienie OFF-ROAD oraz ustawienie USER umożliwia precyzyjne ustawienie określonych parametrów. Napięcie wstępne sprężyny tylnej można również regulować elektronicznie podczas postoju.
PODWÓJNE REFLEKTORY LED ZE ŚWIATŁAMI DZIENNYMI I ŚWIATŁAMI SKRĘTU
Widzieć i być widzianym - oto priorytet podczas jazdy motocyklem. Nowy podwójny reflektor LED generuje snop jasnego światła, a trzystopniowe światła skrętu (prawe/lewe) automatycznie doświetlają wybrane strefy z uwzględnieniem prędkości jazdy i kąta pochylenia motocykla. Światła dzienne (DRL) automatycznie dostosowują się do natężenia światła i generują jasne, dobrze widoczne światło poprawiające bezpieczeństwo.
SYSTEM STERUJĄCY MOMENTEM OBROTOWYM HONDA SELECTABLE TORQUE CONTROL (HSTC)
Zoptymalizowany system HSTC optymalizuje trakcję tylnego koła. Jego działaniem w czasie rzeczywistym steruje sześcioosiowy moduł pomiaru bezwładnościowego (IMU). Oferuje siedem poziomów; poziomy 1-4 zapewniają minimalną interwencję i niewielką rozpiętość, aby umożliwić precyzyjne dostrojenie charakterystyki motocykla doświadczonym kierowcom w terenie. Poziomy 5-6-7 mają większy zakres, a poziom 7 zapewnia najwyższy poziom kontroli. System HSTC można całkowicie wyłączyć.
SYSTEM WHEELIE CONTROL I UKŁAD ABS AKTYWNIE DZIAŁAJĄCY W ZAKRĘTACH
IMU monitoruje kąt natarcia i w połączeniu z prędkością przedniego i tylnego koła dostosowuje maksymalną wysokość uniesienia przedniego koła (poziom 1-3). System Wheelie Control można całkowicie wyłączyć. Układ ABS aktywnie działający w zakrętach dostosowuje siłę hamowania do kąta pochylenia motocykla oraz do prędkości zwalniania. Siła interwencji zależy od wybranego trybu jazdy; system monitoruje również uniesienie tylnego koła. Układ ABS działający na tylne koło ma funkcję jazdy terenowej. Można go również całkowicie wyłączyć.
SZEŚĆ TRYBÓW JAZDY
Wybór trybów jazdy jest łatwy, wystarczy skorzystać z elementu sterującego w lewym górnym rogu ekranu dotykowego. Cztery fabrycznie skonfigurowane tryby (TOUR, URBAN, GRAVEL i OFF-ROAD) modyfikują charakterystykę silnika i funkcji hamowanie silnikiem, działanie czujnika G przekładni DCT oraz układu ABS, aby zapewnić optymalne osiągi. Dwa tryby użytkownika umożliwiają precyzyjną konfigurację motocykla do indywidualnych preferencji.
SHOWA ELECTRONICALLY EQUIPPED RIDE ADJUSTMENT (SHOWA EERA™)
Zawieszenie SHOWA EERA™ jest dostępne jako wyposażenie opcjonalne. Dostosowuje siłę tłumienia do wybranego trybu jazdy, analizując dane wejściowe przesyłane przez czujniki skoku oraz inercyjny moduł pomiarowy (IMU). Dostępne są trzy ustawienia drogowe - SOFT to ustawienie miękkie, MID to ustawienie uniwersalne, a HARD to ustawienie sztywne, które zapewnia sportową charakterystykę. Ustawienie OFF-ROAD oraz ustawienie USER umożliwia precyzyjne ustawienie określonych parametrów. Napięcie wstępne sprężyny tylnej można również regulować elektronicznie podczas postoju.
PODWÓJNE REFLEKTORY LED ZE ŚWIATŁAMI DZIENNYMI I ŚWIATŁAMI SKRĘTU
Widzieć i być widzianym - oto priorytet podczas jazdy motocyklem. Nowy podwójny reflektor LED generuje snop jasnego światła, a trzystopniowe światła skrętu (prawe/lewe) automatycznie doświetlają wybrane strefy z uwzględnieniem prędkości jazdy i kąta pochylenia motocykla. Światła dzienne (DRL) automatycznie dostosowują się do natężenia światła i generują jasne, dobrze widoczne światło poprawiające bezpieczeństwo.
SYSTEM STERUJĄCY MOMENTEM OBROTOWYM HONDA SELECTABLE TORQUE CONTROL (HSTC)
Zoptymalizowany system HSTC optymalizuje trakcję tylnego koła. Jego działaniem w czasie rzeczywistym steruje sześcioosiowy moduł pomiaru bezwładnościowego (IMU). Oferuje siedem poziomów; poziomy 1-4 zapewniają minimalną interwencję i niewielką rozpiętość, aby umożliwić precyzyjne dostrojenie charakterystyki motocykla doświadczonym kierowcom w terenie. Poziomy 5-6-7 mają większy zakres, a poziom 7 zapewnia najwyższy poziom kontroli. System HSTC można całkowicie wyłączyć.
SYSTEM WHEELIE CONTROL I UKŁAD ABS AKTYWNIE DZIAŁAJĄCY W ZAKRĘTACH
IMU monitoruje kąt natarcia i w połączeniu z prędkością przedniego i tylnego koła dostosowuje maksymalną wysokość uniesienia przedniego koła (poziom 1-3). System Wheelie Control można całkowicie wyłączyć. Układ ABS aktywnie działający w zakrętach dostosowuje siłę hamowania do kąta pochylenia motocykla oraz do prędkości zwalniania. Siła interwencji zależy od wybranego trybu jazdy; system monitoruje również uniesienie tylnego koła. Układ ABS działający na tylne koło ma funkcję jazdy terenowej. Można go również całkowicie wyłączyć.