Honda GL

152 800 PLN Do negocjacji, Faktura VAT
2019 1 km Benzyna Turystyczny
895 Wyświetl numer
Dealer

Honda Daszuta

Sprzedający na OTOMOTO od 2007
Lokalizacja Sikorskiego 33 - 10-088 Olsztyn, Warmińsko-mazurskie (Polska) Pokaż mapę
895 Wyświetl numer
600 Wyświetl numer
784 Wyświetl numer
10:51, 22 maja 2019 ID: 6017717190
To jest ogłoszenie od Autoryzowanego Dealera

Wyposażenie

  • ABS
  • Podgrzewane manetki
  • Immobilizer
  • Radio
  • Kufer

Opis

gruntownie przekonstruowana nowa Honda Gold Wing jest lżejsza i bardziej kompaktowa, a sześciocylindrowy silnik w układzie bokser otrzymał 4 zawory na cylinder i sterowanie w systemie "drive by wire", bez mechanicznego połączenia manetki z przepustnicą. Motocykl dysponuje 4 trybami jazdy, systemem sterującym momentem obrotowym (HSTC) i asystentem ruszania na wzniesieniu. Nowe podwozie wyróżnia aluminiowa rama belkowa, przednie zawieszenie z podwójnymi wahaczami, z tyłu jednoramienny wahacz Pro-Arm z elektryczną regulacją tłumienia oraz napięcia wstępnego sprężyny. Elektroniczny ekran, inteligentny kluczyk (Smart Key) i system Apple CarPlay są wyposażeniem standardowym. Całkowicie nowa, unikalna, hondowska, dwusprzęgłowa przekładnia DCT trzeciej generacji - z siedmioma biegami.

-Wyraźnie poprawiony komfort, także komfort termiczny oraz rozprowadzenie strumieni opływającego powietrza.
-Szyba przednia z elektryczną regulacją kąta i wysokości.
-Elektroniczne sterowanie przepustnicy (TBW) zapewnia płynną pracę tempomatu.
-Duża objętość kufrów bagażowych przewidziana na potrzeby lekkiej turystyki, kufer górny mieści dwa pełne kaski.
-7-calowy wyświetlacz TFT zapewnia przejrzystość informacji nawigacyjnych oraz komunikatów systemu audio.
-Apple CarPlay pozwala na bezproblemowe korzystanie z iPhone'ów.
-Całe oświetlenie w technice LED, kierunkowskazy z automatycznym wyłączaniem.
-Łączna redukcja masy wynosi 48kg w stosunku do poprzedniego modelu.
-Całkowicie nowa rama wykonana z aluminiowych profili pozwoliła przesunąć kierowcę i silnik ku przodowi.
-Motocykl otrzymał zawieszenie przedniego koła na dwóch wahaczach i tylne zawieszenie Pro-Arm nowej konstrukcji.
-Charakterystyki tłumienia z przodu i z tyłu są regulowane w zależności od wybranego trybu jazdy.
-Napięcie wstępne sprężyny tylnego zawieszenia jest regulowane elektronicznie.
-ABS oraz podwójnie zintegrowany układ hamulcowy (Dual-Combined Braking System, D-CBS)
-Przekonstruowany sześciocylindrowy bokser ma o 6,2 kg mniejszą masę, wyposażony jest w 4 zawory na cylinder.
-Elektronicznie sterowana przepustnica (TBW) umożliwiła dodanie 4 trybów jazdy różniących się między innymi charakterystykami silnika.
-Wybór trybu jazdy wpływa także na pracę HSTC, siły tłumienia w zawieszeniu kół i na pracę hamulców.
-System wyłączania silnika po zatrzymaniu (Idling Stop) oraz rozrusznik zintegrowany z alternatorem (ISG) są standardem w wersji z przekładnią DCT.
-Asystent ruszania na wzniesieniu (HSA) .
-6-biegowa klasyczna przekładnia ze wspomaganym sprzęgłem antyhoppingowym.
-7-biegowa przekładnia DCT trzeciej generacji.
-Płynniejsza, cichsza praca z szybszymi zmianami biegów w górę i w dół.
-Tryb wolnej jazdy umożliwia motocyklowi "pełzanie" do przodu lub do tyłu.
-4 tryby jazdy wpływają również na działanie DCT
Sikorskiego 33 - 10-088 Olsztyn, Warmińsko-mazurskie (Polska)

Wyślij wiadomość

Dodaj załącznik Dopuszczalne typy plików: jpg, jpeg, png, doc, pdf, gif, txt, xls, docx, xlsx, odt Maksymalny rozmiar pliku to 2 MB

Jesteś klientem profesjonalnym? Załóż konto firmowe
Znajdź nas na:
Facebook Youtube
Instagram