Sprzedający na OTOMOTO od 2008
Szczegóły
- Oferta od
- Kategoria
- Marka pojazdu
- Model pojazdu
-
Rok produkcji
2005
-
Przebieg
40 651 km
-
Pojemność skokowa
1 300 cm3
- Rodzaj napędu
- Typ Silnika
- Rodzaj paliwa
- Skrzynia biegów
- Typ
- Kolor
- Faktura VAT
- Bezwypadkowy
- Stan
Opis
Honda VTX 1300cm, 2005 rok
Motocykl Kupiony USA
Honda VTX 1300S to rasowy cruiser. Pięknie wygląda, pięknie brzmi, przyśpiesza z wigorem od niskich obrotów, trzęsąc jadącymi na potęgę
Zapatrzona na swoją starszą i większą siostrę, VTX 1300 jest klasyczna do bólu i za nic ma nowoczesność. Swojemu właścicielowi pozwala sięgać do korzeni motocyklizmu. Karze mu obsługiwać kranik paliwa i ssanie.
Dostępny od ręki
BEZWYPADKOWY
Kupujący zwolniony z opłaty skarbowej
Oferujemy swój własny transport motocykla
Wystawiamy FV
Rejestrujemy na życzenie klienta
Jesteśmy bezpośrednimi importerami pojazdów z USA.
Sprowadzamy pojazdy bezwypadkowe.
Do motocykla posiadamy oryginalne dokumenty bez żadnych wpisów typu ( uszkodzony, powypadkowy, po zalaniu, zezłomowany - SALVAGE) !!!
Do każdego motocykla klient otrzymuje oryginalny Title bez wpisów, tłumaczenie, badanie techniczne i fakture VAT
Wystarczy iść do wydziału komunikacji i zarejestrować
Na życzenie klienta robimy podstawowy serwis motocykla, wymiana oleju, płynów,
W razie jakikolwiek pytań prosimy o kontakt telefoniczny
- 692 - wyświetl numer -
- 692 - wyświetl numer -
-
Kilka ciekawostek o modelu
Produkowana od 2002r jako tanszy model VTX 1800
W VTX 1300S nie wykorzystano żadnych podzespołów modelu 1800, choć oba motocykle są niemal identyczne.
Nawet silnik stworzono od nowa, by uprościć jego konstrukcję.
W układzie zasilania znalazły się stare, dobre gaźniki z manualnym ssaniem i systemem podgrzewania cieczą z układu chłodzenia silnika. Zapłon pracuje w oparciu o dwie świece na cylinder. W układzie wydechowym nie przewidziano katalizatora. Dynamika motocykla jest niewiele gorsza, a masa własna w wersji z 2003 r. o zaledwie 20 kg mniejsza niż w 1800.
Zalety
+ Mocny i elastyczny silnik
+ Mała awaryjność
+ Atrakcyjny wygląd
+ Bardzo dobre wykończenie
Wady
– Duża masa własna
-
Rozrząd- OHC, 3 zawory na cylinder
Moc maksymalna 55 kW (75 KM) przy 5000 obr./min
Zasilanie 4 gaźniki typu CV, 38 mm
Smarowanie z suchą miską olejową
Sprzęgło wielotarczowe, mokre
Skrzynia biegów pięciostopniowa
Masa pojazdu gotowego do jazdy 320 kg
Zbiornik paliwa 18 l
Prędkość maksymalna 178 km/h
Średnie zużycie paliwa 5,2 l/100 km
Przyśpieszenie 0-100 km/h 5,5 s; 0-140 km/h 11,4 s
Wymiana oleju co 12 000 km
Olej silnikowy SAE 10 W 40 API SE-SG, 3,7 l z filtrem
Olej w przekładni głównej SAE 80 GL-5, 0,12 l
Olej teleskopowy 10W, 0,459 l w każdej goleni widelca
Luz zaworowy przy zimnym silniku zawory ssące 0,15 mm, zawory wydechowe 0,30 mm
Motocykl Kupiony USA
Honda VTX 1300S to rasowy cruiser. Pięknie wygląda, pięknie brzmi, przyśpiesza z wigorem od niskich obrotów, trzęsąc jadącymi na potęgę
Zapatrzona na swoją starszą i większą siostrę, VTX 1300 jest klasyczna do bólu i za nic ma nowoczesność. Swojemu właścicielowi pozwala sięgać do korzeni motocyklizmu. Karze mu obsługiwać kranik paliwa i ssanie.
Dostępny od ręki
BEZWYPADKOWY
Kupujący zwolniony z opłaty skarbowej
Oferujemy swój własny transport motocykla
Wystawiamy FV
Rejestrujemy na życzenie klienta
Jesteśmy bezpośrednimi importerami pojazdów z USA.
Sprowadzamy pojazdy bezwypadkowe.
Do motocykla posiadamy oryginalne dokumenty bez żadnych wpisów typu ( uszkodzony, powypadkowy, po zalaniu, zezłomowany - SALVAGE) !!!
Do każdego motocykla klient otrzymuje oryginalny Title bez wpisów, tłumaczenie, badanie techniczne i fakture VAT
Wystarczy iść do wydziału komunikacji i zarejestrować
Na życzenie klienta robimy podstawowy serwis motocykla, wymiana oleju, płynów,
W razie jakikolwiek pytań prosimy o kontakt telefoniczny
- 692 - wyświetl numer -
- 692 - wyświetl numer -
-
Kilka ciekawostek o modelu
Produkowana od 2002r jako tanszy model VTX 1800
W VTX 1300S nie wykorzystano żadnych podzespołów modelu 1800, choć oba motocykle są niemal identyczne.
Nawet silnik stworzono od nowa, by uprościć jego konstrukcję.
W układzie zasilania znalazły się stare, dobre gaźniki z manualnym ssaniem i systemem podgrzewania cieczą z układu chłodzenia silnika. Zapłon pracuje w oparciu o dwie świece na cylinder. W układzie wydechowym nie przewidziano katalizatora. Dynamika motocykla jest niewiele gorsza, a masa własna w wersji z 2003 r. o zaledwie 20 kg mniejsza niż w 1800.
Zalety
+ Mocny i elastyczny silnik
+ Mała awaryjność
+ Atrakcyjny wygląd
+ Bardzo dobre wykończenie
Wady
– Duża masa własna
-
Rozrząd- OHC, 3 zawory na cylinder
Moc maksymalna 55 kW (75 KM) przy 5000 obr./min
Zasilanie 4 gaźniki typu CV, 38 mm
Smarowanie z suchą miską olejową
Sprzęgło wielotarczowe, mokre
Skrzynia biegów pięciostopniowa
Masa pojazdu gotowego do jazdy 320 kg
Zbiornik paliwa 18 l
Prędkość maksymalna 178 km/h
Średnie zużycie paliwa 5,2 l/100 km
Przyśpieszenie 0-100 km/h 5,5 s; 0-140 km/h 11,4 s
Wymiana oleju co 12 000 km
Olej silnikowy SAE 10 W 40 API SE-SG, 3,7 l z filtrem
Olej w przekładni głównej SAE 80 GL-5, 0,12 l
Olej teleskopowy 10W, 0,459 l w każdej goleni widelca
Luz zaworowy przy zimnym silniku zawory ssące 0,15 mm, zawory wydechowe 0,30 mm