Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Wyposażenie
Apple CarPlay
Android Auto
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
System nagłośnienia
Ekran dotykowy
Klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa
Hardtop
Tapicerka materiałowa
Podgrzewany fotel kierowcy
Podgrzewany fotel pasażera
Podłokietniki - przód
Podłokietniki - tył
Kierownica skórzana
Kierownica ze sterowaniem radia
Kierownica wielofunkcyjna
Kierownica ogrzewana
Dźwignia zmiany biegów wykończona skórą
Keyless entry
Keyless Go
Uruchamianie silnika bez użycia kluczyków
Ogrzewanie postojowe
Czujnik deszczu
Elektryczne szyby przednie
Elektryczne szyby tylne
Przyciemniane tylne szyby
Wycieraczki
Tempomat
Lampy przednie w technologii LED
Kontrola odległości z tyłu (przy parkowaniu)
Kamera parkowania tył
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie
Podgrzewane lusterka boczne
Asystent (czujnik) martwego pola
Ogranicznik prędkości
Asystent hamowania - Brake Assist
Kontrola trakcji
Wspomaganie ruszania pod górę- Hill Holder
Asystent świateł drogowych
Czujnik zmierzchu
Światła do jazdy dziennej diodowe LED
Lampy przeciwmgielne
Lampy tylne w technologii LED
Oświetlenie wnętrza LED
System Start/Stop
Elektroniczna kontrola ciśnienia w oponach
Felgi aluminiowe 18
Opony off-road
ABS
ESP
System ostrzegający o możliwej kolizji
System chroniący przed kolizja, tylny
Alarm ruchu poprzecznego z tyłu pojazdu
Poduszka powietrzna kierowcy
Poduszka powietrzna pasażera
Poduszka kolan kierowcy
Poduszka kolan pasażera
Boczne poduszki powietrzne - przód
Isofix (punkty mocowania fotelika dziecięcego)
System zabezpieczający podczas dachowania
Opis
Mam do sprzedania świetne auto, którym obecnie jeżdżę na co dzień. JEEP GLADIATOR z silnikiem 3.0 V6 diesel o mocy 264 km. Najbogatsza wersja wyposażenia. Samochód w wersji podniesionej o 15 cm względem standardowej na opcjonalnych amortyzatorach FOX montowanych przez Jeepa. Dodatkowo zderzak z wyciągarką BADLAND i roleta bagażnika niedostępna w PL. Większe koła 35,5 cali dają temu samochodowi zupełnie inny wygląd niż wersje w salonach w Polsce. Ta wersja przy dzisiejszych cennikach ASO to koszt około 465 tys PLN.
Poniżej szczegółowy opis historii:
Auto sprowadzone na własne potrzeby nie na handel, w kraju od 1,5 roku, cały czas w moich rękach, na bieżąco przeze mnie eksploatowane, przebieg obecnie to lekko ponad 64500km. Kilka miesięcy temu wykonany duży przegląd w ASO Jeepa, wymienione wszystkie filtry i oleje, pełna kontrola auta zgodnie z zaleceniami wraz z wymianą oleju w reduktorze (koszt 3,8 tys pln). 1.03.24 wymieniony olej i filtry. Przejechałem tym autem około 37 tys km, całkowicie bezawaryjnie i w pełni niezawodnie. Serwisy w PL i w USA wykonywane tylko w ASO Jeep, pełna historia serwisowa do weryfikacji.
Samochód bezwypadkowy, kupiony na aukcji od firmy ubezpieczeniowej. W aucie szkoda polegała na tym, że woda przelała się przez próg. Potwierdzają to zdjęcia od ubezpieczyciela z zaznaczonym żółtą kreską poziomem wody koło progu (załączam na końcu w galerii) co potwierdza właściciel auta w USA i zdj jakie mi przesłał - mam bezpośredni kontakt (zdjęcia mogę udostępnić zainteresowanym). Dodatkowo auto było weryfikowane na miejscu w USA przed zakupem – stan bezusterkowy. Po przyjeździe weryfikowany przeze mnie dodatkowo w ASO Jeep w Krakowie - potwierdzony wynik weryfikacji z USA.
Informacja ze strony Jeep: „ Od zawsze każdy Jeep® Wrangler/Gladiator jest standardowo wyposażony w trwałą i zmywalną kabinę z funkcjonalnymi korkami spustowymi w podłodze, a nowy model posiada dodatkowo specjalny gumowy pokrowiec ochronny systemu multimedialnego. Można więc śmiało ruszyć na błotniste trasy i oddać się nieskrępowanej zabawie.”
Przelanie się więc wody przez próg w Jeepie to nie to samo co zalanie zwykłego auta po dach. Tu nie ma żadnych instalacji, kabli itp. przy podłodze a auto jest przystosowane do takich przygód. Dla mnie taka „usterka” to nie usterka i była sygnałem, że kupuję auto pewne, niebite za przyzwoite pieniądze. Auto kupowałem dla siebie, po 37tys przejechanych kilometrów potwierdziłem tylko ze stan auta był taki jak zakładałem :)
Dodatkowo auto można sprawdzić na każdej stacji diagnostycznej czy w ASO JEEP.
Super auto do jeżdżenia, kupione głównie do dojeżdżania na inwestycję w górach. Sprzedaje tylko dlatego, ze nie jest mi już bardzo potrzebne. Sprzedaje z dużym sentymentem. Zapraszam sympatyków marki - na pewno się nie zawiedziecie - jestem tego auta pewny ;)
Specyfikacja wybranego wyposażenia:
Z ZEWNĄTRZ:
Kolor: Snazzberry pearl (Śliwkowa perła)
Felgi: czarne, opony 35,5 cali
Pakiety:
Pakiet Czerń
Przyciemniane szyby boczne i tylna
Dach w kolorze nadwozia
Lusterka i błotniki w kolorze nadwozia
WEWNĄTRZ:
Deska rozdzielcza: SKÓRA CZARNA
Fotele: SKÓRA przeszywana KOLOR CZARNA
Kierownica: CZARNA Z PRZESZYCIAMI
Dodatki: Aplikacje dekoracyjne z plecionki i dodatkowe przeszycia
Android Auto
Apple Car Play
Ogrzewanie foteli przednich
fotele obite gładką skórą z pszeszyciami
kierownica wielofunkcyjna
podgrzewana kierownica
kierownica wykończona skórą
złącza USB i USBC
podgrzewane lusterka
system ostrzeganie o zderzeniu
blind Spot Alert (BSA) with Rear Cross Path (RCP) (czujnik martwego pola)
system alarmowy
Przyciemniane tylne szyby
klimatyzacja automatyczna 2 strefowa
telefon z systemem bluetooth
Pakiet KEYLESS-GO
KEYLESS-GO starter
czujniki parkowania tył
Parksense Kamera podglądu drogi cofania ParkView z dynamicznymi liniami siatki
elektrochromatyczne lusterko wsteczne
wycieraczka przedniej szyby sterowana czujnikiem deszczu
adaptacyjny asystent świateł drogowych
ISOFIX
System ostrzegania o najeżdżaniu na poprzedzający pojazd FCW Plus
Zaawansowany adaptacyjny tempomat ACC z funkcją STOP
Automatyczne światła drogowe
Reflektory główne w technologii LED
Światła do jazdy dziennej w technologii LED
Światła przeciwmgielne przednie LED
Tylne światła LED
Podsufitka dachu Hard Top
Grill w kolorze nadwozia z czarnymi akcentami
Nadkola lakierowane w kolorze nadwozia
Odsuwane okno tylne
programowany wyświetlacz TFT w panelu wskaźników System multimedialny Uconnect 8.4 z 8,4-calowym ekranem dotykowym, Bluetooth, nawigacja
System ABS na wszystkich kołach
System kontroli trakcji oparty na hamulcach BLD (Break Lock Differential)
Elektroniczny system stabilizacji toru jazdy ESC ze wspomaganiem hamowania awaryjnego BAS
Elektroniczny system stabilizacji toru jazdy przyczepy TSD
System przeciwdziałający wywróceniu się pojazdu ERM
AKCESORIA
ALL SEASON FLOOR MATS (całosezonowe wykładziny przód + tył + paka)
koło zapasowe pełnowymiarowe
gaśnica, apteczka, zestaw naprawczy
Zapraszam
Daniel
Tel: