Osoba prywatna
Jakub
Sprzedający na OTOMOTO od 2020
Szczegóły
- Oferta od
- Kategoria
- Marka pojazdu
- Model pojazdu
-
Rok produkcji
2020
-
Przebieg
6 000 km
-
Pojemność skokowa
124 cm3
-
Moc
10 KM
- Rodzaj napędu
- Typ Silnika
- Rodzaj paliwa
- Skrzynia biegów
- Typ nadwozia
- Kolor
- Rodzaj koloru
- Kraj pochodzenia
-
Numer rejestracyjny pojazdu
TSA XS81
- Zarejestrowany w Polsce
- Pierwszy właściciel
- Bezwypadkowy
- Serwisowany w ASO
- Stan
Wyposażenie
- Kufer
Opis
Przebieg: 6000
Pojemność: 124ccm
Moc: 11KM
Witam, mam na sprzedaż Junaka M12 Vintage, zgodnego z vinem w stu procentach (żadnych przeróbek).
Motocykl kupiony w 2021 roku, jednak zarejestrowany jest na 2020, w sklepie, przez zmianę norm emisji spalin.
Sakwy sprzedam z motocyklem.
Motocykl non stop w moich rękach.
Okres docierania - olej wymieniany jeszcze częściej niż przewiduje instrukcja, najpierw niskie potem średnie obroty.
Junak nie był nigdy katowany - wysokie obroty zobaczył po około 3000 km przebiegu (kręci się do ok. 95 - wyświetl numer - obr./min.)
Od nowości jest na europejskich oponach - z przodu Bridgestone, z tyłu Dunlop, razem ok. 1200zł.
Przeżył niestety dwie parkingówki:
W pierwszej, przewrócił się przy dohamowywaniu na żwirze, na parkingu.
Druga, przez roztargnienie nie otworzyłem stopki bocznej do końca i motocykl runął, wykrzywiając manetkę sprzęgła. miałem tę szkodę wymienić, ale po jakichś 100 kilometrach, okazało się, że motocykl stał się wygodniejszy! Dla zdecydowanego kupca, mogę to jeszcze naprawić, ale najpierw niech się przejedzie na wygiętej!
Poza tym, motocykl miał zmieniane zegary, tuż po kupnie. Prędkościomierz potrafił się przyciąć. Wymienione na gwarancji, jako usterka fabryczna.
Jest rozpoznawany na zlotach przez mikro-wgniotkę na baku, z którą wyjechał z fabryki.
Jeśli chcesz motocykl z duszą, kup tego.
Pojemność: 124ccm
Moc: 11KM
Witam, mam na sprzedaż Junaka M12 Vintage, zgodnego z vinem w stu procentach (żadnych przeróbek).
Motocykl kupiony w 2021 roku, jednak zarejestrowany jest na 2020, w sklepie, przez zmianę norm emisji spalin.
Sakwy sprzedam z motocyklem.
Motocykl non stop w moich rękach.
Okres docierania - olej wymieniany jeszcze częściej niż przewiduje instrukcja, najpierw niskie potem średnie obroty.
Junak nie był nigdy katowany - wysokie obroty zobaczył po około 3000 km przebiegu (kręci się do ok. 95 - wyświetl numer - obr./min.)
Od nowości jest na europejskich oponach - z przodu Bridgestone, z tyłu Dunlop, razem ok. 1200zł.
Przeżył niestety dwie parkingówki:
W pierwszej, przewrócił się przy dohamowywaniu na żwirze, na parkingu.
Druga, przez roztargnienie nie otworzyłem stopki bocznej do końca i motocykl runął, wykrzywiając manetkę sprzęgła. miałem tę szkodę wymienić, ale po jakichś 100 kilometrach, okazało się, że motocykl stał się wygodniejszy! Dla zdecydowanego kupca, mogę to jeszcze naprawić, ale najpierw niech się przejedzie na wygiętej!
Poza tym, motocykl miał zmieniane zegary, tuż po kupnie. Prędkościomierz potrafił się przyciąć. Wymienione na gwarancji, jako usterka fabryczna.
Jest rozpoznawany na zlotach przez mikro-wgniotkę na baku, z którą wyjechał z fabryki.
Jeśli chcesz motocykl z duszą, kup tego.