Osoba prywatna
Darek
Sprzedający na OTOMOTO od 2016
Szczegóły
- Oferta od
- Kategoria
- Marka pojazdu
- Model pojazdu
-
Rok produkcji
2019
-
Przebieg
6 367 km
-
Pojemność skokowa
948 cm3
- Rodzaj napędu
- Typ Silnika
- Rodzaj paliwa
- Skrzynia biegów
- Typ
- Kolor
- Metalik
- Kraj pochodzenia
- Zarejestrowany w Polsce
- Bezwypadkowy
- Stan
Wyposażenie
- ABS
- Alarm
- Immobilizer
Opis
KAWASAKI Z900RS CAFE RACER 2019
MOTOCYKL W PERFEKCYJNYM STANIE TECHNICZNYM ORAZ WIZUALNYM
Prosta, niezmieniona konstrukcja silnika
Stylowe płetwy silnika wbudowane w głowicę cylindra tworzą replikę chłodzonego powietrzem silnika uzupełnionego wieloma motywami zaprojektowanego silnika, w jaki wyposażony był Z1.
Dopracowany kształt wydechu, konstrukcja, materiał, wykończenie
Dwustronne rozgałęzione rury sprawiają, że wygląd wydechu jest bardzo solidny, zaś materiał, z którego zostały wykonane, utrudnia odbarwianie się głowic wraz z upływem czasu. Krótki megafonowy tłumik potęguje efekt retro w stylizacji Z900RS CAFE. Główne rury, przednie komory i tłumik wykonane są z wysokiej jakości, polerowanej stali nierdzewnej.
Mocny, rzędowy, czterocylindrowy silnik
Podobnie jak 900RS, Z900RS CAFE oferuje rzędowy, czterocylindrowy, chłodzony cieczą, 4-suwowy silnik o pojemności 948cc, który zapewnia doskonałą równowagę mocy i większą kontrolę nad motocyklem, koncentrując się na niskich i średnich przedziałach mocy.
Okrągły LED-owy reflektor
Duży reflektor LED o średnicy 170 mm świeci jasnym, białym światłem, zapewniając doskonałą widoczność w nocy.
SPRZĘGŁO ANTYHOPPINGOWE
Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagajace pracę dźwigni sprzęgła.
KTRC (1-MODE)
System zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania.
PODWÓJNA PRZEPUSTNICA
Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.
KONTROLKA ECO
Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.
ERGO-FIT
ERGO-FIT to system, który umożliwia wielu kierowcom dostosować motocykl do swojego wzrostu.
ABS
Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.
TYLNY AMORTYZATOR "BACK-LINK"
Poziomy uklad amortyzatora "Back-Link" poprawia rozklad masy i wykorzystanie przestrzeni.
MOTOCYKL W PERFEKCYJNYM STANIE TECHNICZNYM ORAZ WIZUALNYM
Prosta, niezmieniona konstrukcja silnika
Stylowe płetwy silnika wbudowane w głowicę cylindra tworzą replikę chłodzonego powietrzem silnika uzupełnionego wieloma motywami zaprojektowanego silnika, w jaki wyposażony był Z1.
Dopracowany kształt wydechu, konstrukcja, materiał, wykończenie
Dwustronne rozgałęzione rury sprawiają, że wygląd wydechu jest bardzo solidny, zaś materiał, z którego zostały wykonane, utrudnia odbarwianie się głowic wraz z upływem czasu. Krótki megafonowy tłumik potęguje efekt retro w stylizacji Z900RS CAFE. Główne rury, przednie komory i tłumik wykonane są z wysokiej jakości, polerowanej stali nierdzewnej.
Mocny, rzędowy, czterocylindrowy silnik
Podobnie jak 900RS, Z900RS CAFE oferuje rzędowy, czterocylindrowy, chłodzony cieczą, 4-suwowy silnik o pojemności 948cc, który zapewnia doskonałą równowagę mocy i większą kontrolę nad motocyklem, koncentrując się na niskich i średnich przedziałach mocy.
Okrągły LED-owy reflektor
Duży reflektor LED o średnicy 170 mm świeci jasnym, białym światłem, zapewniając doskonałą widoczność w nocy.
SPRZĘGŁO ANTYHOPPINGOWE
Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagajace pracę dźwigni sprzęgła.
KTRC (1-MODE)
System zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania.
PODWÓJNA PRZEPUSTNICA
Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.
KONTROLKA ECO
Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.
ERGO-FIT
ERGO-FIT to system, który umożliwia wielu kierowcom dostosować motocykl do swojego wzrostu.
ABS
Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.
TYLNY AMORTYZATOR "BACK-LINK"
Poziomy uklad amortyzatora "Back-Link" poprawia rozklad masy i wykorzystanie przestrzeni.