Sprzedający na OTOMOTO od 2019
Lokalizacja
ul. Wrocławska 11 - 55-080 Pietrzykowice, gm. Kąty Wrocławskie, wrocławski, Dolnośląskie (Polska)
Pokaż mapę
Godziny otwarcia
Czynne od 08:00 do 18:00
expand_more
expand_less
- poniedziałek 08:00-18:00
- wtorek 08:00-18:00
- środa 08:00-18:00
- czwartek 08:00-18:00
- piątek 08:00-18:00
- sobota 09:00-14:00
- niedziela Zamknięte
Szczegóły
- Oferta od
- Kategoria
- Marka pojazdu
- Model pojazdu
-
Rok produkcji
2021
-
Przebieg
1 km
-
Pojemność skokowa
360 cm3
- Rodzaj napędu
- Rodzaj paliwa
- Skrzynia biegów
- Typ
- Kolor
- Możliwość finansowania
- Faktura VAT
- Leasing
- Bezwypadkowy
- Stan
Opis
ZAPRASZAMY DO NOWEGO AUTORYZOWANEGO SALONU ORAZ SERWISU MARKI KAWASAKI NA DOLNYM ŚLĄSKU!!!
MATKOWSKI to firma działająca na ryku motocyklowym od 2006 roku specjalizująca się w sprzedaży motocykli, quadów,motorowerów i skuterów wodnych oraz częściami i akcesoriami motoryzacyjnymi.
Firma jest dealerem takich marek jak:
Kawasaki, Benelli, Kymco, Rieju, Keeway, Bajaj, Romet, Junak, Zipp,Barton, CF Moto, Linhai, TGB, Arctic Cat...
Firma Matkowski Motocykle posiada bardzo dobrze wyposażony serwis - programy diagnostyczne, specjalistyczne narzędzia a przede wszystkim wysoko wykwalifikowanych mechaników.
Kupując w naszym salonie pojazd można skorzystać z:
- USŁUG TRANSPORTOWYCH NA TERENIE POLSKI I POZA GRANICAMI KRAJU
- USŁUG SERWISOWYCH
- RABATÓW NA POJAZDY, AKCESORIA I CZĘŚCI
- LEASINGU
- KREDYTU
- PRZEDŁUŻENIA GWARANCJI DO 4 LAT
ZAPRASZAMY DO KONTAKTU:
TEL: 513 - wyświetl numer -
TEL: 512 - wyświetl numer -
Masa pojazdu to 194 kg, a wymiary to 2165 mm długości; 780 mm szerokości i 1290 mm wysokości. Bak ma pojemność 12,5 litra, tak więc nie będziesz częstym gościem stacji benzynowych. Z racji tego, że DT X360 jest zapowiedzią nowości, to normy spalania mieszczą się w „europejskim kagańcu” znanym oficjalnie jako EURO 5.DT X360 postawiony został na kołach 14 cali z przodu i 13 cali z tyłu i oponach o charakterystyce „scrambler” z lekkim klockiem i bieżnikiem. Ich dokładne wymiary to: przód 120/80-14 ; tył: 150/70-13.
By jeszcze trudniej było stracić animusz w podmiejskich wojażach sercem DTXa jest jednocylindrowy, czterosuwowy silnik typu OHC, który osiąga maksymalną moc 30 koni mechanicznych i tyle samo niutonometrów przy 5750 obrotów na minutę. By nie było niebezpieczeństwa zbytniego podniesienia temperatury użyto systemu chłodzenia cieczą.
Na pokładzie znajdziemy oczywiście hamulce tarczowe. Z przodu 260 mm z zaciskiem trójtłoczkowym, zaś z tyłu jest 240 mm i dwa tłoczki. Całość dopełnia system kontroli trakcji (T.C.S.) zaprojektowany przy udziale inżynierów z fabryki Boscha, który doskonale stabilizuje pojazd nawet w najbardziej zaskakujących nas warunkach.
MATKOWSKI to firma działająca na ryku motocyklowym od 2006 roku specjalizująca się w sprzedaży motocykli, quadów,motorowerów i skuterów wodnych oraz częściami i akcesoriami motoryzacyjnymi.
Firma jest dealerem takich marek jak:
Kawasaki, Benelli, Kymco, Rieju, Keeway, Bajaj, Romet, Junak, Zipp,Barton, CF Moto, Linhai, TGB, Arctic Cat...
Firma Matkowski Motocykle posiada bardzo dobrze wyposażony serwis - programy diagnostyczne, specjalistyczne narzędzia a przede wszystkim wysoko wykwalifikowanych mechaników.
Kupując w naszym salonie pojazd można skorzystać z:
- USŁUG TRANSPORTOWYCH NA TERENIE POLSKI I POZA GRANICAMI KRAJU
- USŁUG SERWISOWYCH
- RABATÓW NA POJAZDY, AKCESORIA I CZĘŚCI
- LEASINGU
- KREDYTU
- PRZEDŁUŻENIA GWARANCJI DO 4 LAT
ZAPRASZAMY DO KONTAKTU:
TEL: 513 - wyświetl numer -
TEL: 512 - wyświetl numer -
Masa pojazdu to 194 kg, a wymiary to 2165 mm długości; 780 mm szerokości i 1290 mm wysokości. Bak ma pojemność 12,5 litra, tak więc nie będziesz częstym gościem stacji benzynowych. Z racji tego, że DT X360 jest zapowiedzią nowości, to normy spalania mieszczą się w „europejskim kagańcu” znanym oficjalnie jako EURO 5.DT X360 postawiony został na kołach 14 cali z przodu i 13 cali z tyłu i oponach o charakterystyce „scrambler” z lekkim klockiem i bieżnikiem. Ich dokładne wymiary to: przód 120/80-14 ; tył: 150/70-13.
By jeszcze trudniej było stracić animusz w podmiejskich wojażach sercem DTXa jest jednocylindrowy, czterosuwowy silnik typu OHC, który osiąga maksymalną moc 30 koni mechanicznych i tyle samo niutonometrów przy 5750 obrotów na minutę. By nie było niebezpieczeństwa zbytniego podniesienia temperatury użyto systemu chłodzenia cieczą.
Na pokładzie znajdziemy oczywiście hamulce tarczowe. Z przodu 260 mm z zaciskiem trójtłoczkowym, zaś z tyłu jest 240 mm i dwa tłoczki. Całość dopełnia system kontroli trakcji (T.C.S.) zaprojektowany przy udziale inżynierów z fabryki Boscha, który doskonale stabilizuje pojazd nawet w najbardziej zaskakujących nas warunkach.