Dealer
STREFA-PRZYCZEP
Sprzedający na OTOMOTO od 2018
Godziny otwarcia
Dziś nieczynne
expand_more
expand_less
- poniedziałek 08:00-17:00
- wtorek 08:00-17:00
- środa 08:00-17:00
- czwartek 08:00-17:00
- piątek 08:00-17:00
- sobota 08:00-13:00
- niedziela Zamknięte
Szczegóły
- Oferta od
- Podkategoria
- Marka pojazdu
-
Model pojazdu
PREMIUM 263/2 XL
-
Rok produkcji
2020
- Możliwość finansowania
- Faktura VAT
- Kraj pochodzenia
- Bezwypadkowy
-
Dopuszczalna ładowność
500 kg
-
Liczba osi
2
-
Dopuszczalna masa całkowita
750 kg
- Opcja wynajem
- Stan
Opis
DOSTAWA POD DOM - CAŁY KRAJ - JUŻ OD 300,00 PLN
!!! POLSKIE PRZYCZEPY SAMOCHODOWE MARTZ !!!
Model: MARTZ Premium 263/2XL, 263x150cm, dwuosiowa, na prawo jazdy kat.B. DMC 750kg
PODSTAWOWE WYMIARY I DANE TECHNICZNE
długość skrzyni ładunkowej: 263cm
szerokość skrzyni ładunkowej: 150cm
wysokość burty: 35cm
dopuszczalna masa całkowita DMC 750 KG
masa własna: ok. 250kg
ładowność: ok. 500kg
oś skrętna 2x750 KG ALKO lub KNOTT
otwierana przednia burta
otwierana tylna burta
koła 13"
podłoga wykonana z antypoślizgowej sklejki wodoodpornej
zaczepy pasów ładunkowych w podłodze
koło podporowe, mocowane centralnie na środku dyszla
!!! SZEROKA SKRZYNIA ŁADUNKOWA: 263x150cm !!!
OPCJE:
stelaż z plandeką H1100
burty bis
koło zapasowe + wspornik
najazdy
możliwość obniżenia DMC w celu dopasowania do homologacji pojazdu ciągnącego
!!! POLSKIE PRZYCZEPY SAMOCHODOWE MARTZ !!!
Model: MARTZ Premium 263/2XL, 263x150cm, dwuosiowa, na prawo jazdy kat.B. DMC 750kg
PODSTAWOWE WYMIARY I DANE TECHNICZNE
długość skrzyni ładunkowej: 263cm
szerokość skrzyni ładunkowej: 150cm
wysokość burty: 35cm
dopuszczalna masa całkowita DMC 750 KG
masa własna: ok. 250kg
ładowność: ok. 500kg
oś skrętna 2x750 KG ALKO lub KNOTT
otwierana przednia burta
otwierana tylna burta
koła 13"
podłoga wykonana z antypoślizgowej sklejki wodoodpornej
zaczepy pasów ładunkowych w podłodze
koło podporowe, mocowane centralnie na środku dyszla
!!! SZEROKA SKRZYNIA ŁADUNKOWA: 263x150cm !!!
OPCJE:
stelaż z plandeką H1100
burty bis
koło zapasowe + wspornik
najazdy
możliwość obniżenia DMC w celu dopasowania do homologacji pojazdu ciągnącego