Mitsubishi Fuso Canter 7C15 rama 2013 Hybryda

70 000 PLN Cena Netto, Do negocjacji, Faktura VAT
2013 178 000 km Diesel
Sprzedający na OTOMOTO od 2005 Dealer

Topstone

ul. Kleeberga 26 - 21-300 Radzyń Podlaski, radzyński, Lubelskie (Polska)
604 Wyświetl numer
600 Wyświetl numer
535 Wyświetl numer
Sprzedający na OTOMOTO od 2005 Dealer

Topstone

ul. Kleeberga 26 - 21-300 Radzyń Podlaski, radzyński, Lubelskie (Polska)
604 Wyświetl numer
600 Wyświetl numer
535 Wyświetl numer
19:35, 17 kwietnia 2018 ID: 6026714447
  • Faktura VAT
  • Leasing
  • Kraj pochodzenia
  • Pierwsza rejestracja
    16 maj 2013
  • Bezwypadkowy
  • Liczba osi
    2
  • Dopuszczalna masa całkowita
    7 490 kg
  • Tylne koła podwójne
  • Dopuszczalna masa całkowita
    7 490 kg
  • Stan

Wyposażenie

  • ABS
  • Immobilizer
  • Alarm
  • Klimatyzacja manualna
  • Radio niefabryczne
  • Centralny zamek
  • Tachograf
  • ASR (kontrola trakcji)
  • Komputer pokładowy
  • Retarder
  • Elektryczne szyby
  • Wspomaganie kierownicy
  • Intarder
  • Poduszka powietrzna kierowcy

Opis

Cena netto plus VAT. Możliwość montażu dowolnej zabudowy w naszej firmiej. Kilkanaście Canter
W transporcie dystrybucyjnym napęd hybrydowy pozwala oszczędzić nawet 23 procent paliwa .
Podstawą strategii jazdy nowego Canter Eco Hybrid jest napędzane wyłącznie silnikiem elektrycznym i tym samym bezhałasowe ruszanie. Przy prędkości 10 km/h dołączany jest silnik dieslowski. Poniżej tej prędkości pracuje on na biegu jałowym i zasila agregaty dodatkowe.
W zależności od zapotrzebowania na moc silnik elektryczny wspiera dieslowski w trakcie przyspieszania również w przypadku większych prędkości. Regulacja start-stop odłącza silnik diesla, gdy pojazd stoi – to kolejna funkcja mająca na celu obniżenie zużycia paliwa i zmniejszenie emisji spalin.
Kierowca pojazdu Canter Eco Hybrid cały czas otrzymuje informacje o trybie jazdy oraz o stopniu naładowania akumulatorów – pojawiają się one na wielofunkcyjnym wyświetlaczu w kabinie.
Silnik elektryczny pobiera potrzebną energię z akumulatorów litowo-jonowych. Składają się one z dziewięciu modułów. Akumulatory chłodzone są powietrzem i znajdują się w stabilnej obudowie po lewej stronie pomiędzy osiami. Ich pojemność wynosi 7,5 Ah, a ważą tylko 63,5 kg.
Stosowane akumulatory litowo-jonowe są nie tylko lekkie i wydajne, ale również trwałe. Firma Fuso udziela na wszystkie istotne elementy akumulatorów pięcioletniej gwarancji. Może ona zostać opcjonalnie wydłużona do nawet dziesięciu lat. Akumulatory podczas każdego hamowania są ładowane w procesie rekuperacji, czyli przekształcenia energii hamowania w prąd elektryczny.
W takiej samej obudowie, co akumulatory zamontowany jest również nowy, kompaktowy i chłodzony płynem inwertor, czyli falownik. Zintegrowana z nim jest przetwornica DC-DC, czyli prądu stałego.


Podstawą dużej ekonomiczności nowego modelu Canter Eco Hybrid jest zaawansowana, wysokowydajna technologia napędu hybrydowego. Bazuje ona na opracowanej przez firmę Daimler Trucks w Global Hybrid Centre w Japonii konstrukcji równoległego napędu hybrydowego z dodatkowym silnikiem elektrycznym pomiędzy sprzęgłem a skrzynią biegów.
Z modelu Canter o konwencjonalnym napędzie dieslowskim pochodzi nowoczesny czterocylindrowy, turbodoładowany silnik wysokoprężny typu 4P10 o pojemności trzech litrów, mocy 110 kW (150 KM) i maksymalnym momencie obrotowym równym 370 Nm przy 132 - wyświetl numer - obrotach na minutę. Silnik ten jest wyposażony w samooczyszczający się filtr cząstek stałych.
W przypadku silnika elektrycznego nowego Canter Eco Hybrid mamy do czynienia z nieprzerwanie pracującym silnikiem synchronicznym o mocy 40 kW. Maksymalny moment obrotowy wynosi 200 Nm. Pracuje on — co typowe dla silnika elektrycznego — od samego rozruch w pełnym zakresie. Zakres obrotów użytecznych silnika chłodzonego cieczą jest znacznie większy niż wcześniej.  Nowy "E-silnik" jest nieznacznie szerszy, jego wymiary wzrosły jedynie o 110 mm,
Posiadamy na placu w stałej ofercie ok 20-30 Canterów.
Zajmujemy się Canterami od 1996r. Największy w Europie skład części zamiennych do Mitsubishi Canter/Fuso !! Posiadamy części oryginalne nowe, używane oraz markowe zamienniki..Naprawiamy , serwisujemy ( nie jesteśmy autoryzowanym dealerem ), wykonujemy zabudowy, zmiany zabudów..montaż zabudów również na inne pojazdy. -konfigurujemy na życzenie klienta (na miejscu) dowolny pojazd z dowolną zabudową -produkujemy nowe zabudowy ( skrzynie , wywrotki ) na zamówienie -posiadamy na miejscu skrzynie ładunkowe, plandeki, kontenery, chłodnie, wywrotki, HDS - y wraz z montażem na dowolny samochód dostawczy -montujemy klimatyzacje do Canterów/Fuso -diagnostyka komputerowa EURO 3 , EURO 4 , EURO 5 , EURO 6 -serwisujemy , naprawiamy każdy rodzaj usterek w Canterach -homologacje oraz przeglądy na wszystkie zmiany zabudów przez nas wykonane -posiadamy praktycznie wszystkie rodzaje skrzyń biegów z gwarancją, do każdego modelu Cantera / Fuso, z roczników 199 - wyświetl numer - więcej pod :
604 - wyświetl numer - – skup/sprzedaż pojazdów , zabudowy - Andrzej
600 - wyświetl numer - – serwis , diagnostyka , elektronika , części – Sławek
535 - wyświetl numer - – części hamulcowe , silnikowe ,
ul. Kleeberga 26 - 21-300 Radzyń Podlaski, radzyński, Lubelskie (Polska)

Wyślij wiadomość

Dodaj załącznik Dopuszczalne typy plików: jpg, jpeg, png, doc, pdf, gif, zip, rar, tar, html, swf, txt, xls, docx, xlsx, odt Maksymalny rozmiar pliku to 2 MB

Jesteś klientem profesjonalnym? Załóż konto firmowe
Znajdź nas na:
Facebook Youtube
Instagram