Mitsubishi Fuso Canter 7C15 rama 2018 Nowy -15% rabat

140 000 PLN Cena Netto, Faktura VAT
2018 20 km Diesel
Sprzedający na OTOMOTO od 2005 Dealer

Topstone

ul. Kleeberga 26 - 21-300 Radzyń Podlaski, radzyński, Lubelskie (Polska)
604 Wyświetl numer
600 Wyświetl numer
535 Wyświetl numer
Sprzedający na OTOMOTO od 2005 Dealer

Topstone

ul. Kleeberga 26 - 21-300 Radzyń Podlaski, radzyński, Lubelskie (Polska)
604 Wyświetl numer
600 Wyświetl numer
535 Wyświetl numer
20:16, 21 kwietnia 2018 ID: 6024540927
  • Możliwość finansowania
  • Faktura VAT
  • Leasing
  • Kraj pochodzenia
  • Bezwypadkowy
  • Liczba osi
    2
  • Dopuszczalna masa całkowita
    7 490 kg
  • Tylne koła podwójne
  • Dopuszczalna masa całkowita
    7 490 kg
  • Stan

Wyposażenie

  • ABS
  • Immobilizer
  • Alarm
  • Intarder
  • Poduszka powietrzna kierowcy
  • Centralny zamek
  • Tachograf
  • ASR (kontrola trakcji)
  • Klimatyzacja automatyczna
  • Radio niefabryczne
  • Elektryczne szyby
  • Wspomaganie kierownicy
  • ESP (stabilizacja toru jazdy)
  • Komputer pokładowy
  • Retarder

Opis

Cena netto plus VAT. Możliwość montażu dowolnej zabudowy w naszej firmie, również używanej.
W transporcie dystrybucyjnym napęd hybrydowy pozwala oszczędzić nawet 23 procent paliwa .
Podstawą strategii jazdy nowego Canter Eco Hybrid jest napędzane wyłącznie silnikiem elektrycznym i tym samym bezhałasowe ruszanie. Przy prędkości 10 km/h dołączany jest silnik dieslowski. Poniżej tej prędkości pracuje on na biegu jałowym i zasila agregaty dodatkowe.
W zależności od zapotrzebowania na moc silnik elektryczny wspiera dieslowski w trakcie przyspieszania również w przypadku większych prędkości. Regulacja start-stop odłącza silnik diesla, gdy pojazd stoi – to kolejna funkcja mająca na celu obniżenie zużycia paliwa i zmniejszenie emisji spalin.
Kierowca pojazdu Canter Eco Hybrid cały czas otrzymuje informacje o trybie jazdy oraz o stopniu naładowania akumulatorów – pojawiają się one na wielofunkcyjnym wyświetlaczu w kabinie.
Silnik elektryczny pobiera potrzebną energię z akumulatorów litowo-jonowych. Składają się one z dziewięciu modułów. Akumulatory chłodzone są powietrzem i znajdują się w stabilnej obudowie po lewej stronie pomiędzy osiami. Ich pojemność wynosi 7,5 Ah, a ważą tylko 63,5 kg.
Stosowane akumulatory litowo-jonowe są nie tylko lekkie i wydajne, ale również trwałe. Firma Fuso udziela na wszystkie istotne elementy akumulatorów pięcioletniej gwarancji. Może ona zostać opcjonalnie wydłużona do nawet dziesięciu lat. Akumulatory podczas każdego hamowania są ładowane w procesie rekuperacji, czyli przekształcenia energii hamowania w prąd elektryczny.
W takiej samej obudowie, co akumulatory zamontowany jest również nowy, kompaktowy i chłodzony płynem inwertor, czyli falownik. Zintegrowana z nim jest przetwornica DC-DC, czyli prądu stałego.


Podstawą dużej ekonomiczności nowego modelu Canter Eco Hybrid jest zaawansowana, wysokowydajna technologia napędu hybrydowego. Bazuje ona na opracowanej przez firmę Daimler Trucks w Global Hybrid Centre w Japonii konstrukcji równoległego napędu hybrydowego z dodatkowym silnikiem elektrycznym pomiędzy sprzęgłem a skrzynią biegów.
Z modelu Canter o konwencjonalnym napędzie dieslowskim pochodzi nowoczesny czterocylindrowy, turbodoładowany silnik wysokoprężny typu 4P10 o pojemności trzech litrów, mocy 110 kW (150 KM) i maksymalnym momencie obrotowym równym 370 Nm przy 132 - wyświetl numer - obrotach na minutę. Silnik ten jest wyposażony w samooczyszczający się filtr cząstek stałych.
W przypadku silnika elektrycznego nowego Canter Eco Hybrid mamy do czynienia z nieprzerwanie pracującym silnikiem synchronicznym o mocy 40 kW. Maksymalny moment obrotowy wynosi 200 Nm. Pracuje on — co typowe dla silnika elektrycznego — od samego rozruch w pełnym zakresie. Zakres obrotów użytecznych silnika chłodzonego cieczą jest znacznie większy niż wcześniej.  Nowy "E-silnik" jest nieznacznie szerszy, jego wymiary wzrosły jedynie o 110 mm,
Posiadamy na placu w stałej ofercie ok 20-30 Canterów.
Zajmujemy się Canterami od 1996r. Największy w Europie skład części zamiennych do Mitsubishi Canter/Fuso !! Posiadamy części oryginalne nowe, używane oraz markowe zamienniki..Naprawiamy , serwisujemy ( nie jesteśmy autoryzowanym dealerem ), wykonujemy zabudowy, zmiany zabudów..montaż zabudów również na inne pojazdy. -konfigurujemy na życzenie klienta (na miejscu) dowolny pojazd z dowolną zabudową -produkujemy nowe zabudowy ( skrzynie , wywrotki ) na zamówienie -posiadamy na miejscu skrzynie ładunkowe, plandeki, kontenery, chłodnie, wywrotki, HDS - y wraz z montażem na dowolny samochód dostawczy -montujemy klimatyzacje do Canterów/Fuso -diagnostyka komputerowa EURO 3 , EURO 4 , EURO 5 , EURO 6 -serwisujemy , naprawiamy każdy rodzaj usterek w Canterach -homologacje oraz przeglądy na wszystkie zmiany zabudów przez nas wykonane -posiadamy praktycznie wszystkie rodzaje skrzyń biegów z gwarancją, do każdego modelu Cantera / Fuso, z roczników 199 - wyświetl numer - więcej pod :
604 - wyświetl numer - – skup/sprzedaż pojazdów , zabudowy - Andrzej
600 - wyświetl numer - – serwis , diagnostyka , elektronika , części – Sławek
535 - wyświetl numer - – części hamulcowe , silnikowe ,
ul. Kleeberga 26 - 21-300 Radzyń Podlaski, radzyński, Lubelskie (Polska)

Wyślij wiadomość

Dodaj załącznik Dopuszczalne typy plików: jpg, jpeg, png, doc, pdf, gif, zip, rar, tar, html, swf, txt, xls, docx, xlsx, odt Maksymalny rozmiar pliku to 2 MB

Jesteś klientem profesjonalnym? Załóż konto firmowe
Znajdź nas na:
Facebook Youtube
Instagram