Osoba prywatna
Grzegorz
Sprzedający na OTOMOTO od 2014
Szczegóły
- Oferta od
- Kategoria
- Marka pojazdu
- Model pojazdu
- Wersja
-
Rok produkcji
2004
-
Przebieg
145 000 km
-
Pojemność skokowa
1 997 cm3
- Rodzaj paliwa
-
Moc
265 KM
- Skrzynia biegów
- Typ
-
Liczba drzwi
4
-
Liczba miejsc
5
- Kolor
- Zarejestrowany w Polsce
- Bezwypadkowy
- Stan
Opis
Mitsubishi Lancer Evo 8
Produkcja 2004
Budowa 2019 samochód rozebrany do ostatniej śrubki , elementy piaskowane malowane + konserwacja.
Przekładka 86Motorsport Michał Boruta
Silnik:
Turbo EVO9
Kable WN Magnecore
Wałki Kelford 272
o2 housing INVIDIA
BOV Turbosmart
Silikony IC Turbo Works
Catback + 3" HKS Super Dragger
Kolektor wydechowy HKS
Regulowane kółka rozrządu Fidanza
Rozrząd Gates Kevlar
Pompa Paliwa Deatschwerks DW300
Płyny RedLine
Olej Silnikowy PRIMEROL - zmieniany co 200km
Napęd:
Seria AYC po regeneracji + metalowe zawory+ dołożona szpera z tyłu + wymienione uszczelniacze
Przód tarcze EBC + klocki CarboneLorraine
Tył tarcze EBC + klocki Ferrodo DS2500
Przewody w oplocie PizzaBrakes
Zawieszenie:
Bilstein B6 ( utwardzenie Zerkopol )
Sprężyny Tein
Wszystko na poliuretanie Proflex
Końcówki drążków swożnie Whiteline
Rozpórka TYŁ STAFFA
ROLLBAR STAFFA
Płyta pod silnik Aramid
Środek:
Hydrauliczny ręczny 2 obwodowy
Fotele Sparco
Kierownica Sparco
Pasy 5pkt RRS
Wskaźniki Turbo Boost ,Oil Press, Oil Temp , EGT
Kuwety Carbon
Hydrauliczny Reczny 2 obwodowy
Gaśnica
90% rzeczy do budowy lancera zostało zakupione jako nowe w ASO lub 4Turbo na co mam paragony faktury itd.
Samochód w bardzo dobrym stanie technicznym
Blacharsko był naprawiany jak to rajdówka i nie powinno to nikogo dziwić. NIE POSIADA RDZY !
Samochód nigdy nie dachował
Samochód garażowany w hali o temperaturze +/- 20st.
Na zdjęciach przód z laminatu oczywiscie oryginalne elementy aluminiowe posiadam.
Mapa Piotrek Lutkowski 400KM/560Nm
JAZDA TYLKO PO OKAZANIU GOTÓWKI W INNYM WYPADKU NIE WYJADE NAWET Z HALI.
Dla zdecydowanej osoby dokładam części + namiot serwisowy.
Produkcja 2004
Budowa 2019 samochód rozebrany do ostatniej śrubki , elementy piaskowane malowane + konserwacja.
Przekładka 86Motorsport Michał Boruta
Silnik:
Turbo EVO9
Kable WN Magnecore
Wałki Kelford 272
o2 housing INVIDIA
BOV Turbosmart
Silikony IC Turbo Works
Catback + 3" HKS Super Dragger
Kolektor wydechowy HKS
Regulowane kółka rozrządu Fidanza
Rozrząd Gates Kevlar
Pompa Paliwa Deatschwerks DW300
Płyny RedLine
Olej Silnikowy PRIMEROL - zmieniany co 200km
Napęd:
Seria AYC po regeneracji + metalowe zawory+ dołożona szpera z tyłu + wymienione uszczelniacze
Przód tarcze EBC + klocki CarboneLorraine
Tył tarcze EBC + klocki Ferrodo DS2500
Przewody w oplocie PizzaBrakes
Zawieszenie:
Bilstein B6 ( utwardzenie Zerkopol )
Sprężyny Tein
Wszystko na poliuretanie Proflex
Końcówki drążków swożnie Whiteline
Rozpórka TYŁ STAFFA
ROLLBAR STAFFA
Płyta pod silnik Aramid
Środek:
Hydrauliczny ręczny 2 obwodowy
Fotele Sparco
Kierownica Sparco
Pasy 5pkt RRS
Wskaźniki Turbo Boost ,Oil Press, Oil Temp , EGT
Kuwety Carbon
Hydrauliczny Reczny 2 obwodowy
Gaśnica
90% rzeczy do budowy lancera zostało zakupione jako nowe w ASO lub 4Turbo na co mam paragony faktury itd.
Samochód w bardzo dobrym stanie technicznym
Blacharsko był naprawiany jak to rajdówka i nie powinno to nikogo dziwić. NIE POSIADA RDZY !
Samochód nigdy nie dachował
Samochód garażowany w hali o temperaturze +/- 20st.
Na zdjęciach przód z laminatu oczywiscie oryginalne elementy aluminiowe posiadam.
Mapa Piotrek Lutkowski 400KM/560Nm
JAZDA TYLKO PO OKAZANIU GOTÓWKI W INNYM WYPADKU NIE WYJADE NAWET Z HALI.
Dla zdecydowanej osoby dokładam części + namiot serwisowy.