Sprzedający na OTOMOTO od 2020
Godziny otwarcia
Czynne od 09:00 do 20:00
expand_more
expand_less
- poniedziałek 09:00-20:00
- wtorek 09:00-20:00
- środa 09:00-20:00
- czwartek 09:00-20:00
- piątek 09:00-20:00
- sobota 09:00-20:00
- niedziela 09:00-20:00
Szczegóły
- Oferta od
- Kategoria
- Marka pojazdu
- Model pojazdu
-
Rok produkcji
2002
-
Przebieg
6 000 km
-
Pojemność skokowa
1 100 cm3
-
Moc
85 KM
- Rodzaj napędu
- Rodzaj paliwa
- Skrzynia biegów
- Typ
- Kolor
- Możliwość finansowania
- Zarejestrowany w Polsce
- Stan
Opis
Austor - oficjalny Dealer - BAC Mono
Najciekawsze samochody klasyczne, youngtimery, przyszłe klasyki i nie tylko…Na sprzedaż!
Jesteśmy kolekcjonerami i pasjonatami motorsportu historycznego, zabytkowych aut i motoryzacji ogółem. W salonie Austor wystawiamy publicznie okazy historii motoryzacji oraz dajemy możliwość nabycia rzadkich egzemplarzy aut z pewnego źródła. Codziennie dzielimy się z naszymi gośćmi wiedzą w tematyce aut zabytkowych, historii motoryzacji i budowania własnych kolekcji.
Klasyk, hypercar, auto rajdowe? Austor to świątynia motoryzacji, w której znajdziesz swój wymarzony samochód, z piękną historią i z pewnego źródła. Zapraszamy do naszych salonów w Galerii Malta w Poznaniu. To jedyne takie miejsce w Polsce i prawdopodobnie na świecie!
Opiekunowie oferty:
Marek Fijałkowski – 512 - wyświetl numer -
Viktoria Olczyk - 724 - wyświetl numer -
California Special Sport Moto Guzzi to marka, która słynie z licznych zwycięstw w najbardziej prestiżowych rajdach moto (Targa Florio 14 zwycięstw, Tourist Trophy 11 zwycięstw), warto też wspomnieć że została wybrana przez służby policyjne jako motocykl numer jeden do pełnienia swojej roli w Niemczech oraz USA. A co jeśli dołożymy do tego Custom wykonany w wyspecjalizowanym zakładzie Skull Custom? Otrzymamy jedyną taką jednostkę na świecie.
Moto Guzzi nie tylko otrzymał najwyższej jakości części, ale także homologację, dzięki czemu nie ma problemu z użytkowaniem go na zachodzie Europy. Motor otrzymał ręcznie wykonane elementy, błotniki, podnóżki czy dźwignie zostały przygotowane na zamówienie, a wszelkie emblematy zostały ręcznie namalowane. Silnik to nieco ponad jeden litr, generujący 85 koni mechanicznych oraz potężnym momencie 100 niutonometrów, a kiedy do tego dodamy wał Kardana to zaczynamy mówić o prawdziwym pocisku. Aby móc bezpiecznie wyhamować niezwykle sprawnie rozwijane prędkości, Guzzi posiada tarcze hamulcowe Brembo dwie z przodu oraz jedną z tyłu. Motocykl przed renowacją oraz customowym budowaniu przejechał blisko 60 tysięcy kilometów, natomiast po procesie ok 5 tysięcy kilometów. Motor zarejestrowany oraz opłacony, gotowy do jazdy.
Najciekawsze samochody klasyczne, youngtimery, przyszłe klasyki i nie tylko…Na sprzedaż!
Jesteśmy kolekcjonerami i pasjonatami motorsportu historycznego, zabytkowych aut i motoryzacji ogółem. W salonie Austor wystawiamy publicznie okazy historii motoryzacji oraz dajemy możliwość nabycia rzadkich egzemplarzy aut z pewnego źródła. Codziennie dzielimy się z naszymi gośćmi wiedzą w tematyce aut zabytkowych, historii motoryzacji i budowania własnych kolekcji.
Klasyk, hypercar, auto rajdowe? Austor to świątynia motoryzacji, w której znajdziesz swój wymarzony samochód, z piękną historią i z pewnego źródła. Zapraszamy do naszych salonów w Galerii Malta w Poznaniu. To jedyne takie miejsce w Polsce i prawdopodobnie na świecie!
Opiekunowie oferty:
Marek Fijałkowski – 512 - wyświetl numer -
Viktoria Olczyk - 724 - wyświetl numer -
California Special Sport Moto Guzzi to marka, która słynie z licznych zwycięstw w najbardziej prestiżowych rajdach moto (Targa Florio 14 zwycięstw, Tourist Trophy 11 zwycięstw), warto też wspomnieć że została wybrana przez służby policyjne jako motocykl numer jeden do pełnienia swojej roli w Niemczech oraz USA. A co jeśli dołożymy do tego Custom wykonany w wyspecjalizowanym zakładzie Skull Custom? Otrzymamy jedyną taką jednostkę na świecie.
Moto Guzzi nie tylko otrzymał najwyższej jakości części, ale także homologację, dzięki czemu nie ma problemu z użytkowaniem go na zachodzie Europy. Motor otrzymał ręcznie wykonane elementy, błotniki, podnóżki czy dźwignie zostały przygotowane na zamówienie, a wszelkie emblematy zostały ręcznie namalowane. Silnik to nieco ponad jeden litr, generujący 85 koni mechanicznych oraz potężnym momencie 100 niutonometrów, a kiedy do tego dodamy wał Kardana to zaczynamy mówić o prawdziwym pocisku. Aby móc bezpiecznie wyhamować niezwykle sprawnie rozwijane prędkości, Guzzi posiada tarcze hamulcowe Brembo dwie z przodu oraz jedną z tyłu. Motocykl przed renowacją oraz customowym budowaniu przejechał blisko 60 tysięcy kilometów, natomiast po procesie ok 5 tysięcy kilometów. Motor zarejestrowany oraz opłacony, gotowy do jazdy.