Osoba prywatna
Tomek
Sprzedający na OTOMOTO od 2015
Szczegóły
- Oferta od
- Podkategoria
- Kategoria części
-
Tytuł
Niezniszczalna Pompa ABS 4f0614517R 4f0910517AB 4F0910517K 4f0910517L 4F0614517L a6 c6
- Zgodność
-
Numer referencyjny producenta
a6 C6 a6c6 4F0910517K 4F0614517K 4f0614517R 4f0910517AB 4f0910517L 4F0614517L
- Marka pojazdu
- Stan
Opis
Jesteśmy tak pewni SKUTECZNOŚCI naszego rozwiązania, że nawet przy usłudze wysyłkowej PŁACISZ dopiero PO usunięciu problemu!
100% Zadowolenia 100%POZYTYWÓW NIE TRAĆ czasu na wymiany kolejnych wadliwych pomp.
Dajemy DOŻYWOTNIĄ gwarancję!!!
Oferuję zestaw do przebudowy auta audi A6 C6 2004-2007 w których występują wadliwe pompy ABS o oznaczeniach:
4f0614517k 4f0910517k
4f0910517L 4F0614517L
4f0614517R 4f0910517AB
4f0614517C 4f0910517C
i inne dla aut z napędem na przednią oś i napędu quattro.
Wysyłka pocztexem lub inpost
Jeśli nie odbieram proszę o SMS lub kontakt przez Whatsapp 510 - wyświetl numer -
Przy zamawianiu proszę podać rodzaju napędu!
Jest to jedyne rozsądne rozwiązanie problemu, gwarantujące zadowolenie i bezawaryjność.
Wymiana na taką samą pompę, czy też próba regeneracji, wcześniej, czy później zakończy się ponowną awarią, problemami i kolejnymi kosztami.
Najczęściej spotykane błędy to:
błąd P058A - zawór przełączający 1
błąd 059B, 01435 - czujnik ciśnienia G201
błąd 01418, 01419, 01420 - zawór przełączający (zawór koła)
Zestaw zawiera używaną, nieregenerowaną przekodowaną pompę ABS wraz ze sterownikiem, montowaną w wersji poliftowej a6c6, oraz czujnik przyspieszeń przeprogramowany do protokołu komunikacji aut z lat 2004-2007.
Dla weryfikacji czy problem tkwi w pompie ABS czy w instalacji auta, można przed demontażem starej pompy ABS, podłączyć elektrycznie otrzymany zestaw bez podłączania przewodów hamulcowych, przekodować sterownik ABS i sprawdzić błędy. Wszystkie błędy powinny dać się usunąć, i wtedy przystąpić do montażu i odpowietrzania.
Montaż polega na wymontowaniu starej pompy ABS oraz wspomnianego czujnika, i zamontowaniu elementów otrzymanych od nas. Wszystko pasuje p&p. W skrócie odpinasz wtyczki, odkrecasz przewody, wymieniasz pompę i czujnik przypinasz wtyczki i przykrecasz przewody. Po odpowietrzeniu układu hamulcowego wpisujesz w pompę przy pomocy vcds kodowanie ze starej pompy, ewentualnie adaptujesz czujnik kata skrętu i cieszysz się bezawaryjną jazdą.
Rabat przy zwrocie starego czujnika!!!
100% Zadowolenia 100%POZYTYWÓW NIE TRAĆ czasu na wymiany kolejnych wadliwych pomp.
Dajemy DOŻYWOTNIĄ gwarancję!!!
Oferuję zestaw do przebudowy auta audi A6 C6 2004-2007 w których występują wadliwe pompy ABS o oznaczeniach:
4f0614517k 4f0910517k
4f0910517L 4F0614517L
4f0614517R 4f0910517AB
4f0614517C 4f0910517C
i inne dla aut z napędem na przednią oś i napędu quattro.
Wysyłka pocztexem lub inpost
Jeśli nie odbieram proszę o SMS lub kontakt przez Whatsapp 510 - wyświetl numer -
Przy zamawianiu proszę podać rodzaju napędu!
Jest to jedyne rozsądne rozwiązanie problemu, gwarantujące zadowolenie i bezawaryjność.
Wymiana na taką samą pompę, czy też próba regeneracji, wcześniej, czy później zakończy się ponowną awarią, problemami i kolejnymi kosztami.
Najczęściej spotykane błędy to:
błąd P058A - zawór przełączający 1
błąd 059B, 01435 - czujnik ciśnienia G201
błąd 01418, 01419, 01420 - zawór przełączający (zawór koła)
Zestaw zawiera używaną, nieregenerowaną przekodowaną pompę ABS wraz ze sterownikiem, montowaną w wersji poliftowej a6c6, oraz czujnik przyspieszeń przeprogramowany do protokołu komunikacji aut z lat 2004-2007.
Dla weryfikacji czy problem tkwi w pompie ABS czy w instalacji auta, można przed demontażem starej pompy ABS, podłączyć elektrycznie otrzymany zestaw bez podłączania przewodów hamulcowych, przekodować sterownik ABS i sprawdzić błędy. Wszystkie błędy powinny dać się usunąć, i wtedy przystąpić do montażu i odpowietrzania.
Montaż polega na wymontowaniu starej pompy ABS oraz wspomnianego czujnika, i zamontowaniu elementów otrzymanych od nas. Wszystko pasuje p&p. W skrócie odpinasz wtyczki, odkrecasz przewody, wymieniasz pompę i czujnik przypinasz wtyczki i przykrecasz przewody. Po odpowietrzeniu układu hamulcowego wpisujesz w pompę przy pomocy vcds kodowanie ze starej pompy, ewentualnie adaptujesz czujnik kata skrętu i cieszysz się bezawaryjną jazdą.
Rabat przy zwrocie starego czujnika!!!