Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2020
Szczegóły
- Oferta od
- Kategoria
- Marka pojazdu
- Model pojazdu
- Generacja
-
Rok produkcji
2001
-
Przebieg
293 500 km
-
Pojemność skokowa
2 953 cm3
- Rodzaj paliwa
-
Moc
158 KM
- Skrzynia biegów
- Napęd
- Typ
-
Liczba drzwi
5
-
Liczba miejsc
5
- Kolor
- Zarejestrowany w Polsce
- Stan
Wyposażenie
- ABS
- Poduszka powietrzna kierowcy
- CD
- Poduszka powietrzna pasażera
- Centralny zamek
Opis
Nissan Patrol Y61
Auto zostało zbudowane w okolicy 2012 roku, kiedy został wykonany swap silnika. Motor to militarna wersja 6.5 Detroit Diesel, w pełni mechaniczna, wolnossąca jednostka, montowana w wojskowej wersji Hummera. Nowa pojemność jest w pełni zalegalizowana (wbita w dowód), samochód pierwszy raz zarejestrowany w Polsce przed 2008 rokiem (auto pochodzi z polskiego salonu).
Na aucie nigdy nie było oszczędzane, w swojej historii zjeździł już całą Europę oraz dużą część Afryki i Azji (wyprawa do Chin).
Jestem właścicielem od marca 2019 roku i przez ten czas przejechałem około 20 000 km.
Przegląd: 21.12.2021
OC: 04.2021
Wyposażenie:
- zderzaki stalowe przód/tył, tył Fabryka 4x4 z mocowaniem na koło oraz kanister z wodą 30 litrów, przód wykonany przez "nieznanego rzemieślnika" , w obu przypadkach mocowania na wyciągarkę
- stalowe progi mocowane do ramy
- dodatkowy zbiornik paliwa 50 litrów (oryginalny 90l + 50l = 140 litrów razem)
- zbiornik na wodę zamontowany w lewym tylnym błotniku (30 l) z wymiennikiem ciepła na silniku i pompką wymuszającą cyrkulację
- drabinka
- dodatkowe uchwyty na butlę gazową i kanister z paliwem (zdemontowane)
- miejsce na drugi akumulator (obecnie zamontowany tylko jeden)
- wyciągarka przód Titanium
- belki dachowe
- opony Goodyear Wrangler Duratrack
Stan
Przebieg podany w ogłoszeniu, jak i widoczny na zdjęciach dotyczy praktycznie tylko karoserii, cała reszta była wymieniana na nowsze elementy.
Karoseria posiada ślady od gałęzi oraz parę wgniotek. Po tylu latach zaczęła pojawiać się rdza na progach (głównie wewnętrzna część - FOTO) oraz na dołach błotników z tyłu (FOTO). Nie chciałem tego w jakikolwiek sposób maskować, moim zdaniem powinno się to zrobić zgodnie ze sztuką, dlatego nie maskowałem tego w żaden "handlarski" sposób. Wnętrze posiada ślady i puste otwory po zdemontowanym wyposażeniu.
Rama była remontowana i zabezpieczana w 2016 roku (kielichy tylnych sprężyn "wpadły" do środka), całość została wzmocniona i został nabity nowy, zastępczy VIN.
Silnik - swap był wykonany w 2012 roku, nowy motor jest wbity w dowód. W 2018 miał miejsce kapitalny remont we wrocławskiej firmie Solter, od naprawy auto pokonało około 20 000 km. Silnik posiada nieliczne zapocenia, ale nic poza tym, w całości suchy, odpala bez problemu na ciepło i zimno. Tydzień temu zamontowane nowe wtryski Bosch'a (któryś z poprzednich wtryskiwaczy dość zdecydowanie "lał"), wymienione uszczelniacze wału przód/tył, nowe sprzęgło i koło zamachowe LUK. Przez ostatni rok wymienione były również poduszki (oryginał GM) oraz wstępna pompa paliwa (również OEM GM).
Skrzynia biegów i reduktor - świeżo zamontowana nowa (używana) skrzynia biegów i reduktor z GU4 z przebiegiem około 210 000 km w idealnym stanie, w starej skrzyni umarły łożyska oraz 4 i 5 bieg. Nowe poduszki Nissan OEM
Układ kierowniczy - w tym roku zamontowane wzmacniane drążki kierownicze HD z wymiennymi końcówkami
Zawieszenie - wiosną 2020 zostały wymienione wszystkie tuleje w zawieszeniu na oryginalne Nissana
Układ hamulcowy - w pełni sprawny
Klimatyzacja - wiosną 2020 była wymieniana chłodnica na nową (Nissens) oraz nowe o-ringi przewodów. Nabita, w pełni sprawna, climatronic działa
Mosty napędowe - suche i ciche, były wymieniane główki na takie. Tylny most jest wyposażony w fabryczną blokadę, ale niestety ta opcja nie działa. Auto kupiłem w takim stanie, sprzedający twierdził, że to tylko kwestia sterowania i fabrycznych przewodów podciśnieniowych, ale niestety nie miałem czasu tego sprawdzić.
Do auta dorzucam starą skrzynię biegów i reduktor na części, i całą masę innych części (wtryski, pompa wody, sprzęgło, koło zamachowe, itp.) W zestawie znajdą się również zapasowe filtry, liny z szeklami i inne.
Sprzedaję ze względu na zmianę koncepcji podróżowania w rodzinie, auto jest w pełni godne polecenia.
Zainteresowanych większą ilością szczegółów zapraszam do kontaktu telefonicznego.
Auto zostało zbudowane w okolicy 2012 roku, kiedy został wykonany swap silnika. Motor to militarna wersja 6.5 Detroit Diesel, w pełni mechaniczna, wolnossąca jednostka, montowana w wojskowej wersji Hummera. Nowa pojemność jest w pełni zalegalizowana (wbita w dowód), samochód pierwszy raz zarejestrowany w Polsce przed 2008 rokiem (auto pochodzi z polskiego salonu).
Na aucie nigdy nie było oszczędzane, w swojej historii zjeździł już całą Europę oraz dużą część Afryki i Azji (wyprawa do Chin).
Jestem właścicielem od marca 2019 roku i przez ten czas przejechałem około 20 000 km.
Przegląd: 21.12.2021
OC: 04.2021
Wyposażenie:
- zderzaki stalowe przód/tył, tył Fabryka 4x4 z mocowaniem na koło oraz kanister z wodą 30 litrów, przód wykonany przez "nieznanego rzemieślnika" , w obu przypadkach mocowania na wyciągarkę
- stalowe progi mocowane do ramy
- dodatkowy zbiornik paliwa 50 litrów (oryginalny 90l + 50l = 140 litrów razem)
- zbiornik na wodę zamontowany w lewym tylnym błotniku (30 l) z wymiennikiem ciepła na silniku i pompką wymuszającą cyrkulację
- drabinka
- dodatkowe uchwyty na butlę gazową i kanister z paliwem (zdemontowane)
- miejsce na drugi akumulator (obecnie zamontowany tylko jeden)
- wyciągarka przód Titanium
- belki dachowe
- opony Goodyear Wrangler Duratrack
Stan
Przebieg podany w ogłoszeniu, jak i widoczny na zdjęciach dotyczy praktycznie tylko karoserii, cała reszta była wymieniana na nowsze elementy.
Karoseria posiada ślady od gałęzi oraz parę wgniotek. Po tylu latach zaczęła pojawiać się rdza na progach (głównie wewnętrzna część - FOTO) oraz na dołach błotników z tyłu (FOTO). Nie chciałem tego w jakikolwiek sposób maskować, moim zdaniem powinno się to zrobić zgodnie ze sztuką, dlatego nie maskowałem tego w żaden "handlarski" sposób. Wnętrze posiada ślady i puste otwory po zdemontowanym wyposażeniu.
Rama była remontowana i zabezpieczana w 2016 roku (kielichy tylnych sprężyn "wpadły" do środka), całość została wzmocniona i został nabity nowy, zastępczy VIN.
Silnik - swap był wykonany w 2012 roku, nowy motor jest wbity w dowód. W 2018 miał miejsce kapitalny remont we wrocławskiej firmie Solter, od naprawy auto pokonało około 20 000 km. Silnik posiada nieliczne zapocenia, ale nic poza tym, w całości suchy, odpala bez problemu na ciepło i zimno. Tydzień temu zamontowane nowe wtryski Bosch'a (któryś z poprzednich wtryskiwaczy dość zdecydowanie "lał"), wymienione uszczelniacze wału przód/tył, nowe sprzęgło i koło zamachowe LUK. Przez ostatni rok wymienione były również poduszki (oryginał GM) oraz wstępna pompa paliwa (również OEM GM).
Skrzynia biegów i reduktor - świeżo zamontowana nowa (używana) skrzynia biegów i reduktor z GU4 z przebiegiem około 210 000 km w idealnym stanie, w starej skrzyni umarły łożyska oraz 4 i 5 bieg. Nowe poduszki Nissan OEM
Układ kierowniczy - w tym roku zamontowane wzmacniane drążki kierownicze HD z wymiennymi końcówkami
Zawieszenie - wiosną 2020 zostały wymienione wszystkie tuleje w zawieszeniu na oryginalne Nissana
Układ hamulcowy - w pełni sprawny
Klimatyzacja - wiosną 2020 była wymieniana chłodnica na nową (Nissens) oraz nowe o-ringi przewodów. Nabita, w pełni sprawna, climatronic działa
Mosty napędowe - suche i ciche, były wymieniane główki na takie. Tylny most jest wyposażony w fabryczną blokadę, ale niestety ta opcja nie działa. Auto kupiłem w takim stanie, sprzedający twierdził, że to tylko kwestia sterowania i fabrycznych przewodów podciśnieniowych, ale niestety nie miałem czasu tego sprawdzić.
Do auta dorzucam starą skrzynię biegów i reduktor na części, i całą masę innych części (wtryski, pompa wody, sprzęgło, koło zamachowe, itp.) W zestawie znajdą się również zapasowe filtry, liny z szeklami i inne.
Sprzedaję ze względu na zmianę koncepcji podróżowania w rodzinie, auto jest w pełni godne polecenia.
Zainteresowanych większą ilością szczegółów zapraszam do kontaktu telefonicznego.