Nissan Primera P11

3 450 PLN Cena Brutto, Do negocjacji
1998 139 000 km Benzyna Sedan
Sprzedający na OTOMOTO od 2015 Osoba prywatna

Ariel

Lędziny, bieruńsko-lędziński, Śląskie, Kolonia Ziemowit
731 Wyświetl numer
Sprzedający na OTOMOTO od 2015 Osoba prywatna

Ariel

Lędziny, bieruńsko-lędziński, Śląskie, Kolonia Ziemowit
731 Wyświetl numer
12:04, 14 lutego 2018 ID: 6022863315

Wyposażenie

  • ABS
  • Elektryczne szyby przednie
  • Poduszka powietrzna kierowcy
  • Wspomaganie kierownicy
  • Podgrzewane lusterka boczne
  • Tapicerka welurowa
  • CD
  • Elektrycznie ustawiane lusterka
  • Poduszka powietrzna pasażera
  • Klimatyzacja manualna
  • Poduszki boczne przednie
  • Zmieniarka CD
  • Centralny zamek
  • Immobilizer
  • Radio fabryczne
  • Komputer pokładowy
  • Światła przeciwmgielne

Opis

Rzadkość wśród Nissanów Primera – egzemplarz bez rdzy i z bardzo małym przebiegiem. Zdrowa podłoga, progi i wszystkie drzwi i błotniki. Okolice nerek maski i kielichów również!
Od miłośnika japońskiej motoryzacji znającego ten model na wylot!

Jeśli myślisz, że kupisz taki egzemplarz taniej jak w innych ogłoszeniach, to polecam bliżej przyjrzeć się progom, podłodze, błotnikom, podłużnicom, kielichom i pasowi przedniemu (którego pewnie już nie ma) tamtych samochodów. Wtedy łatwo zrozumieć różnicę w cenie. Poza tym stan silnika po nieudolnym zagazowaniu tez bywa różny.

Kupiona pod wpływem emocji, mały przebieg i dobry stan. Miała zastąpić taką samą aktualnie posiadaną Primerę (zieloną widoczną na zdjęciu), bo ma połowę przebiegu i jest mega sztywna i zdrowa. Niestety nagła choroba taty spowodowała, że projekt muszę zarzucić i zostać przy starym wozie.

Rok produkcji 1997, pierwsza rejestracja 30.04.1998, pierwsza rejestracja w kraju 3.03.2006.
Z zapisków wynika że w Polsce jeździł na 5W50.

Najlepszy silnik! 1.8 z wersji poliftowej to silnik awaryjny z problemami z rozrządem i braniem oleju. Natomiast 1.6 jest za słaby to tego modelu - wbrew pozorom na trasie pali więcej niż 2.0, bo jest za słaby - zwłaszcza, przy obciążeniu. 2.0i to idealny kompromis między trwałością, oszczędnością i osiągami.

Stan blacharski bardzo dobry - NIE MA RDZY tam gdzie 95% Primer P11 ją ma (ten egzemplarz w niektórych miejscach ma co najwyżej nalot). Newralgiczne miejsca dla tego modelu czyste:

-pod podstopnicą,
-przy mocowaniu pasów tylnych,
-na progach i błotnikach (poza prawym przednim na dole - tam się zawsze zbiera syf. Po lewej stronie ktoś kiedyś rozebrał nadkole i wyczyścił i jest okey, ale po prawej zardzewiało co widać na zdjęciach).
- podłoga bardzo zdrowa i kielichy też
- pas przedni i podłużnice



Przebieg musi być autentyk, bo zawieszenie sztywne nie wybite, a paski osprzętu wyglądają jeszcze na oryginalne ;) W polsce tylko 1 właściciel rocznik 46. Wnętrze odkurzone, bez plam i zniszczeń, wytarć itd. Ale jak to zwykle bywa w aucie używanym przez starszych ludzi jest do czyszczenia, ale ze względu na brak regularnego sprzątania, a nie jakieś zniszczenia.

Zrobiłem nią jakieś 150 km i stoi na podwórku, bo choroba taty nie pozwala na posiadanie 2 samochodów i jakiekolwiek prace dodatkowe, wiec zostaje przy starej zielonej Primerze.


OC jeszcze na miesiąc.
Świetna baza na projekt albo fajny dupowóz. Zawsze robię auta pod siebie i sprzedaję po dłuższym czasie jako nie wymagające inwestycji (taka jest zielona Primera widoczna w tle na 1 zdjęciu) Tutaj nie zdążyłem tego zrobić, więc jakaś kosmetyka się przyda, ale naprawdę jest to świetna baza do samochodu na lata i wymaga dosłownie kosmetyki i podstawowego pozakupowego ABC (jak w każdym aucie!)

Wyślij wiadomość

Dodaj załącznik Dopuszczalne typy plików: jpg, jpeg, png, doc, pdf, gif, zip, rar, tar, html, swf, txt, xls, docx, xlsx, odt Maksymalny rozmiar pliku to 2 MB

Jesteś klientem profesjonalnym? Załóż konto firmowe
Znajdź nas na:
Facebook Youtube
Instagram