Szczegóły
- Oferta od
- Kategoria
- Marka pojazdu
- Model pojazdu
-
Rok produkcji
2020
-
Przebieg
1 km
-
Pojemność skokowa
125 cm3
-
Moc
10 KM
- Typ Silnika
- Rodzaj paliwa
- Skrzynia biegów
- Typ
- Kolor
- Matowy
- Możliwość finansowania
- Faktura VAT
- Bezwypadkowy
- Stan
Wyposażenie
- ABS
Opis
Retro jest w modzie i zawsze będzie, dlatego też Django nawiązuje stylistycznie do skuterów z lat 50-tych, ale Peugeot zadbał o najnowsze technologie:
- zintegrowane oświetlenie LED (w jednej lampie oświetlenie do jazdy dziennej, światła drogowe i mijania)
- nowoczesny system tarczowych hamulców z systemem ABS
- tablica wskaźników podająca oprócz standardowych informacji jak prędkość, przebieg całkowity i przebieg dzienny także temperaturę otoczenia
- 12V gniazdko zapalniczki umożliwiające ładowanie telefonów komórkowych i innych urządzeń
Silnik Django ochoczo wkręca się na obroty i robi to bez widocznego wysiłku, aż prosi by mocniej odkręcić mu gaz. Odwdzięcza się świetnym, dającym sporo frajdy, prowadzeniem.
Wlew paliwa umiejscowiony jest z przodu, co chroni główny bagażnik przed oparami benzyny i przypadkowym zalaniem, ale przede wszystkim powoduje obniżenie środka ciężkości, a co za tym idzie dużo lepsze prowadzenie skutera.
Wybierając ten skuter na pewno będziecie mieli pojazd jedyny w swoim rodzaju.
Szczegółowe dane techniczne:
NADWOZIE
Rama Rurowa
Obudowy Polipropylen i ABS
Zawieszenie przód Widelec teleskopowy hydrauliczny 30mm
Zawieszenie tył Amortyzator z tłumieniem olejowym
Opona przednia bezdętkowa 120/70 -12”
Opona tylna bezdętkowa 120/70 -12”
Koło przód 12”
Koło tył 12”
Hamulce przedni Tarczowy 200 mm z ABS
Hamulec tylny Tarczowy O 200 mm
Ilość miejsc 2
SILNIK
Pojemność 125 ccm
Typ silnika Jednocylindrowy, czterosuwowy
Moc 10,2 kM przy 8500 obr/min
Chłodzenie Powietrzem
Smarowanie Miska oleju
Rozrusznik Elektryczny
Układ zasilania Wtrysk paliwa
Zapłon Elektroniczny układ CDI
Sprzęgło Automatyczne
Przeniesienie napędu Bezstopniowe automatyczne CVT
Zużycia paliwa (l/100km) 2,9
WYMIARY I WAGA
Długość (mm) 1925
Szerokość kierownicy (mm) 710
Wysokość siedziska (mm) 770
Rozstaw osi (mm) 1350
Masa własna (kg) 129
Poj. zbiornika paliwa L 8,5
- zintegrowane oświetlenie LED (w jednej lampie oświetlenie do jazdy dziennej, światła drogowe i mijania)
- nowoczesny system tarczowych hamulców z systemem ABS
- tablica wskaźników podająca oprócz standardowych informacji jak prędkość, przebieg całkowity i przebieg dzienny także temperaturę otoczenia
- 12V gniazdko zapalniczki umożliwiające ładowanie telefonów komórkowych i innych urządzeń
Silnik Django ochoczo wkręca się na obroty i robi to bez widocznego wysiłku, aż prosi by mocniej odkręcić mu gaz. Odwdzięcza się świetnym, dającym sporo frajdy, prowadzeniem.
Wlew paliwa umiejscowiony jest z przodu, co chroni główny bagażnik przed oparami benzyny i przypadkowym zalaniem, ale przede wszystkim powoduje obniżenie środka ciężkości, a co za tym idzie dużo lepsze prowadzenie skutera.
Wybierając ten skuter na pewno będziecie mieli pojazd jedyny w swoim rodzaju.
Szczegółowe dane techniczne:
NADWOZIE
Rama Rurowa
Obudowy Polipropylen i ABS
Zawieszenie przód Widelec teleskopowy hydrauliczny 30mm
Zawieszenie tył Amortyzator z tłumieniem olejowym
Opona przednia bezdętkowa 120/70 -12”
Opona tylna bezdętkowa 120/70 -12”
Koło przód 12”
Koło tył 12”
Hamulce przedni Tarczowy 200 mm z ABS
Hamulec tylny Tarczowy O 200 mm
Ilość miejsc 2
SILNIK
Pojemność 125 ccm
Typ silnika Jednocylindrowy, czterosuwowy
Moc 10,2 kM przy 8500 obr/min
Chłodzenie Powietrzem
Smarowanie Miska oleju
Rozrusznik Elektryczny
Układ zasilania Wtrysk paliwa
Zapłon Elektroniczny układ CDI
Sprzęgło Automatyczne
Przeniesienie napędu Bezstopniowe automatyczne CVT
Zużycia paliwa (l/100km) 2,9
WYMIARY I WAGA
Długość (mm) 1925
Szerokość kierownicy (mm) 710
Wysokość siedziska (mm) 770
Rozstaw osi (mm) 1350
Masa własna (kg) 129
Poj. zbiornika paliwa L 8,5