Dealer
FHU Kisiel
Sprzedający na OTOMOTO od 2021
Godziny otwarcia
Czynne od 08:00 do 16:00
expand_more
expand_less
- poniedziałek 08:00-16:00
- wtorek 08:00-16:00
- środa 08:00-16:00
- czwartek 08:00-16:00
- piątek 08:00-16:00
- sobota Zamknięte
- niedziela Zamknięte
Szczegóły
Opis
Przyczepa rolnicza dwuosiowa paletowa Pronar PT 606
Maszyna fabrycznie nowa
Dane techniczne:
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita 9500 [kg]
Dopuszczalna masa całkowita 8900 [kg]
Ładowność 6000 [kg]
Masa własna 2900 [kg]
Pojemność ładunkowa 10,1 [m3]
Powierzchnia ładunkowa 10,1 [m2]
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz 4190 [mm]
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnętrzna** 2420 [mm]
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) 6390/2550/2200 [mm]
Wysokość ścian skrzyni 500+500(opcja) [mm]
Grubość blachy podłogi/ściany 4/2 [mm]
Wysokość platformy od podłoża 1160 [mm]
Rozstaw kół 1900 [mm]
Zawieszenie resory paraboliczne
Obciążenie oka dyszla – [kg]
Rozmiar ogumienia 14.0/65-16
Prędkość konstrukcyjna 40 [km/h]
System wywrotu trójstronny
Uchwyty ładunkowe (w podłodze) 8 [szt]
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) 1540mm/8L/200bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 46,8/34,4 [KM/kW]
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) 50/46 [˚]
Wyposażenie:
Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi
Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET, ze wzmocnioną płytą podłogową z ośmioma uchwytami do mocowania ładunku w zagłębionych kieszeniach podłogi
Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
Ściany z bocznymi listwami napinającymi: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami
Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem Æ40mm
Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
Osie jezdne z hamulcami bębnowymi Æ300x90mm
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania (z wyjściem na tył)
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Instalacja oświetlenia 12V (żarówki), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Tylny zaczep manualny, sztywny
Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty (z wyjściem na tył)
Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym
Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
Błotniki plastikowe – za kołem tylnym
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
Wyposażenie dodatkowe zawarte w przyczepie:
Nadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami
Koła z ogumieniem: 400/60-15,5
Plandeka rolowana ze stelażem z odkładaną rurą centralną i bocznymi rurami podpierającymi
Podana cena jest ceną netto.
Rok produkcji 2022
Zapraszamy do kontaktu
Niniejsza informacja nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego.
Maszyna fabrycznie nowa
Dane techniczne:
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita 9500 [kg]
Dopuszczalna masa całkowita 8900 [kg]
Ładowność 6000 [kg]
Masa własna 2900 [kg]
Pojemność ładunkowa 10,1 [m3]
Powierzchnia ładunkowa 10,1 [m2]
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz 4190 [mm]
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnętrzna** 2420 [mm]
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) 6390/2550/2200 [mm]
Wysokość ścian skrzyni 500+500(opcja) [mm]
Grubość blachy podłogi/ściany 4/2 [mm]
Wysokość platformy od podłoża 1160 [mm]
Rozstaw kół 1900 [mm]
Zawieszenie resory paraboliczne
Obciążenie oka dyszla – [kg]
Rozmiar ogumienia 14.0/65-16
Prędkość konstrukcyjna 40 [km/h]
System wywrotu trójstronny
Uchwyty ładunkowe (w podłodze) 8 [szt]
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) 1540mm/8L/200bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 46,8/34,4 [KM/kW]
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) 50/46 [˚]
Wyposażenie:
Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi
Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET, ze wzmocnioną płytą podłogową z ośmioma uchwytami do mocowania ładunku w zagłębionych kieszeniach podłogi
Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
Ściany z bocznymi listwami napinającymi: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami
Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem Æ40mm
Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
Osie jezdne z hamulcami bębnowymi Æ300x90mm
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania (z wyjściem na tył)
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Instalacja oświetlenia 12V (żarówki), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Tylny zaczep manualny, sztywny
Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty (z wyjściem na tył)
Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym
Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
Błotniki plastikowe – za kołem tylnym
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
Wyposażenie dodatkowe zawarte w przyczepie:
Nadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami
Koła z ogumieniem: 400/60-15,5
Plandeka rolowana ze stelażem z odkładaną rurą centralną i bocznymi rurami podpierającymi
Podana cena jest ceną netto.
Rok produkcji 2022
Zapraszamy do kontaktu
Niniejsza informacja nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego.