Sprzedający na OTOMOTO od 2014
Godziny otwarcia
Czynne od 10:00 do 17:00
expand_more
expand_less
- poniedziałek 10:00-17:00
- wtorek 10:00-17:00
- środa 10:00-17:00
- czwartek 10:00-17:00
- piątek 10:00-17:00
- sobota 10:00-14:00
- niedziela Zamknięte
Szczegóły
Opis
DANE TECHNICZNE
SILNIK
Marka / typ Minarelli AM6 2T automatyczny dozownik
Moc 5 KM
Liczba biegów 6
Gaźnik Dell’Orto PHBN 16
Średnica cylindra skok 40,3 x 39 mm
Chłodzenie Chłodzony cieczą
Rozruch Nożny
ELEMENTY
Rama Stalowa, wzmocniona, podwójna kołyska
Tylne zawieszenie Gazowy amortyzator Mono-shock
Tylna opona 130/70-17”
Tylny hamulec Galfer, tarczowy Ø200mm
Pprzednie zawieszenie R16V, średnica amortyzatora Ø40mm
Przednia opona 100/80-17”
Przedni hamulec Galfer zacisk dwutłokowy tarczowy Ø300mm
WYMIARY
Rozstaw osi 1.380 mm
Długość 2.070 mm
Wysokość 1.145 mm
Szerokość 800 mm
Wysokość kanapy 870 mm
Waga sucha 85 Kg
Zbiornik paliwa 6,32 L
Zbiornik oleju 1,1 L
WYPOSAŻENIE
Wskaźniki Tak
Wskaźnik temperatury Tak
Wskaźnik rezerwy oleju Tak
Wskaźnik P.M. Tak
Cyfrowa deska rozdzielcza Tak
Osłona silnika Opcja
Handbary Tak
Wydech wyścigowy z aluminiowym tłumikiem
Kierownica SM Aluminium
NA SWOIM MRT SM 50 TROPHY, DOJEDZIESZ W KAŻDE MIEJSCE !
Jeśli chcesz się wyróżniać, spróbuj wersji trophy.
MRT Special Edition zbudowany został z ekskluzywnych komponentów, które tworzą najfajniejszą maszynę w klasie. Specjalne ekskusywne dodatki takie jak Ø41 mm czerwone anodowane zawieszenie R16V, wytrzymała kierownica, czerwony anodowany tłumik, wskaźniki ledowe, tarcze hamulcowe wave Galfer. Tylne zawieszenie Olle. Szprychowe koła z anodowanymi piastami oraz obręczami, plus dobrane pod kolor dodatki takie jak manetki Domino i pokrywy silnika. Trophy wyróżnia się z tłumu dzięki charakterystycznej stylistyce Rieju oraz najnowszej generacji silnikiem Minarelli.
SILNIK
Marka / typ Minarelli AM6 2T automatyczny dozownik
Moc 5 KM
Liczba biegów 6
Gaźnik Dell’Orto PHBN 16
Średnica cylindra skok 40,3 x 39 mm
Chłodzenie Chłodzony cieczą
Rozruch Nożny
ELEMENTY
Rama Stalowa, wzmocniona, podwójna kołyska
Tylne zawieszenie Gazowy amortyzator Mono-shock
Tylna opona 130/70-17”
Tylny hamulec Galfer, tarczowy Ø200mm
Pprzednie zawieszenie R16V, średnica amortyzatora Ø40mm
Przednia opona 100/80-17”
Przedni hamulec Galfer zacisk dwutłokowy tarczowy Ø300mm
WYMIARY
Rozstaw osi 1.380 mm
Długość 2.070 mm
Wysokość 1.145 mm
Szerokość 800 mm
Wysokość kanapy 870 mm
Waga sucha 85 Kg
Zbiornik paliwa 6,32 L
Zbiornik oleju 1,1 L
WYPOSAŻENIE
Wskaźniki Tak
Wskaźnik temperatury Tak
Wskaźnik rezerwy oleju Tak
Wskaźnik P.M. Tak
Cyfrowa deska rozdzielcza Tak
Osłona silnika Opcja
Handbary Tak
Wydech wyścigowy z aluminiowym tłumikiem
Kierownica SM Aluminium
NA SWOIM MRT SM 50 TROPHY, DOJEDZIESZ W KAŻDE MIEJSCE !
Jeśli chcesz się wyróżniać, spróbuj wersji trophy.
MRT Special Edition zbudowany został z ekskluzywnych komponentów, które tworzą najfajniejszą maszynę w klasie. Specjalne ekskusywne dodatki takie jak Ø41 mm czerwone anodowane zawieszenie R16V, wytrzymała kierownica, czerwony anodowany tłumik, wskaźniki ledowe, tarcze hamulcowe wave Galfer. Tylne zawieszenie Olle. Szprychowe koła z anodowanymi piastami oraz obręczami, plus dobrane pod kolor dodatki takie jak manetki Domino i pokrywy silnika. Trophy wyróżnia się z tłumu dzięki charakterystycznej stylistyce Rieju oraz najnowszej generacji silnikiem Minarelli.