Zacznij sprzedawać
Obserwowane
Moje OTOMOTO

SILNIK CDN CDNA CDNB CDNC REMONT GWAR 24 MIEŚ VAT

9 900 PLN Cena Brutto
12:13, 28 listopada 2021 ID: 6085710251

Szczegóły

  • Numer referencyjny producenta
    CDN
  • Stan

Opis

Od 1995 roku zajmujemy się naprawą samochodów z grupy Vw-Audi. Remonty i wymiana silników to nasza główna specjalność.
Wykonujemy remonty kapitalne silników dla wielu serwisów i warsztatów, oraz dla setek klientów indywidualnych z całej Europy.
Klientom decydującym się na remont silnika z montażem w naszym serwisie zapewniamy transport pojazdu oraz samochód zastępczy.
Naprawiamy wszystkie silniki Diesla i benzynowe z samochodów Volkswagen Audi Seat Skoda Porsche.
Dzięki wieloletniej praktyce i ciągłemu dokształcaniu się, znamy wszystkie problemy i wady silników tych marek.
Wszystkie naprawy wykonujemy według najnowszych najnowszych technologii oraz używamy wyłącznie części najwyższej jakości.
Obróbkę wszystkich elementów remontowanego silnika wykonujemy na miejscu w naszym nowoczesnym parku maszynowym.
Dzięki czemu znacznie skraca się czas wykonania remontu, oraz mamy pełną kontrolę nad jakością całego procesu naprawy.
REMONT SILNIKA W NASZYM SERWISIE TRWA OK. 5 DNI, WYKONUJEMY ŚREDNIO DZIESIĘĆ TAKICH NAPRAW TYGODNIOWO
Przedmiotem tej aukcji jest:
REMONT KAPITALNY SILNIKA 2,0 TFSI
DO:  Volkswagen, Audi, Seat, Skoda
Usługa dotyczy wszystkich silników generacji EA888
czyli silników w których występuje problem nadmiernego zużycia oleju.
Dotyczy to silników wyprodukowanych w latach 2008-2014
o oznaczeniach: CDN , CAE, CAW, CCZ, CAD, CFP, CJK
Remont w naszym serwisie jest wykonywany zgodnie z najnowszymi technologiami napraw silników, z zastosowaniem wyłącznie części najwyższej jakości pochodzących wyłącznie z ASO lub od producentów Niemieckich, którzy wytwarzają je dla koncernu Volkswagen AG.
Podczas wykonywanego remontu wymieniamy wszystkie zużywające się części silnika, oraz te które powinny być wymienione zgodnie z instrukcjami serwisowymi w procesie ponownego składania silnika.
Koszt wszystkich części, które wymieniamy wynosi 6554 zł.
SILNIK TSI PO NASZYM REMONCIE PRAWIE W OGÓLE NIE ZUŻYWA OLEJU !
Gwarantujemy że zużycie nie przekroczy 0,2 L. na 1000 km.
Podczas gdy producent tych silników dopuszcza 0,5 L. na 1000 km.
Nowy taki silnik bez osprzętu kosztuje obecnie 37841 zł.
To jest oczywiście cena za sam silnik bez kosztu wymiany i związanych z tym części i materiałów.
Posiadamy niewątpliwe doświadczenie w naprawie silników TSI i TFSI.
Remonty silników TFSI rozpoczęliśmy wykonywać w 2011 roku, wtedy pojawiły się pierwsze poprawione tłoki do tego modelu, a do naszego warsztatu trafiły pierwsze sztuki takich silników do regeneracji z Niemiec. W  roku 2020 wykonaliśmy 631 kompletnych remontów silników TSI, oraz 190 regeneracji samego dołu silnika dla serwisów samochodowych.
PODCZAS REMONTU STOSUJEMY TŁOKI TRZECIEJ GENERACJI !
Są to zmodyfikowane konstrukcyjnie tłoki, które są dostępne od 2016 roku w autoryzowanych serwisach Vw Audi a od 2021 roku także u ich producenta tj. w Niemieckiej firmie Kolbenschmidt. Żadna wcześniejsza modyfikacja tłoków nie eliminowała całkowicie problemu poboru oleju.
Nie stosujemy tanich zamienników oraz nie przerabiamy tłoków.
Nie daj się nabrać na tani remont z przetaczaniem tłoków.
Tłoki po takich przeróbkach rozlecą się po kilku tysiącach kilometrów.
Tłoki z podróbek (zamienników) nie eliminują problemu zużycia oleju.
Jeśli ktoś oferuje remont tego silnika za kilka tysięcy złotych, to na pewno nie używa tłoków trzeciej generacji, oraz nie wymienia wielu części które powinny być wymienione, lub stosuje najtańsze zamienniki.
Każdy blok silnika jest szlifowany lub tulejowany aby zachować prawidłowy kształt oraz właściwą gładź tuleji, jak w silniku nowym.
Powierzchnia styku bloku z uszczelką głowicy jest planowana.
Nie pozostawiamy zużytego oraz porysowanego bloku.
Nie daj się nabrać że blok silnika nie wymaga żadnej obróbki.
Pozostawienie zużytego oraz nawet delikatnie porysowanego bloku, będzie powodowało spalanie oleju nawet jeśli zastosuje się nowe tłoki.
Sprawdzany jest stan wału korbowego i wałka wyrównoważającego. Pompa oleju jest regenerowana lub w razie potrzeby wymieniana.
Wszystkie elementy silnika są czyszczone w myjni ultradźwiękowej, co jest jedynym skutecznym sposobem na usunięcie nagaru z niedopalonego oleju z kanałów olejowych (szczególnie w bloku silnika i głowicy).
Części które wymieniamy podczas remontu silnika:
Tłok kompletny z sworzniem tłokowym i pierścieniami 4 szt
Panewki główne wału korbowego 1 komplet
Panewki oporowe wału korbowego 1 komplet
Panewki korbowodowe 1 komplet
Śruba stopki korbowodu 8 szt.
Śruba stopki wału 10 szt.
Simering wału korbowego tył 1 szt.
Głowica każdego silnika jest planowana oraz wymieniane są prowadnice zaworów i uszczelniacze. Gniazda zaworowe są frezowane na maszynie CNC. Zawory są sprawdzane i w razie potrzeby wymieniane na nowe. Dodatkowo każda głowica jest sprawdzana ciśnieniowo na szczelność.
Części które zawsze są wymieniane w głowicy silnika:
Prowadnica zaworu (tuleja) 16 szt.
Uszczelniacz trzonka zaworu 16 szt.
Zawory ssące i wydechowe (w zależności od zużycia)
Uszczelka głowicy 1 szt.
Śruba głowicy 10 szt.
Simering wałka rozrządu 1 szt.
Śruby inne Vw Audi 18 szt.
Łańcuch napędu wałków rozrządu 1 szt.
Łańcuch napędu wałka wyrównoważającego 1 szt.
Łańcuch napędu pompy oleju 1 szt.
Szyny prowadzące (ślizgi) łańcuchów rozrządu 6 szt.
Hydrauliczny napinacz łańcucha 3 szt.
Simering wału korbowego 2 szt.
Zaślepka bloku silnika 3 szt.
NA REMONTOWANE U NAS SILNIKI TSI i TFSI UDZIELAMY
GWARANCJĘ 24 MIESIĄCE BEZ LIMITU KILOMETRÓW
Z MOŻLIWOŚCIĄ PRZEDŁUŻENIA DO 36 MIESIĘCY
PODANA CENA JEST CENĄ BRUTTO I ZAWIERA 23% VAT, ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ SPRZEDAŻY W CENIE NETTO (EXPORT)
W CENIE ZAWARTE SĄ WSZYSTKIE WYSZCZEGÓLNIONE W PONIŻSZYM WYKAZIE CZĘŚCI ORAZ CZYNNOŚCI NAPRAWCZE.
W przypadku uszkodzonych wałków rozrządu lub wału korbowego oraz innych dodatkowych uszkodzeń lub braków cena ulegnie zmianie.
CENA NIE ZAWIERA MONTAŻU SILNIKA W SAMOCHODZIE ANI MONTAŻU OSPRZĘTU. CZAS WYKONANIA USŁUGI NIE PRZEKRACZA 5 DNI.
ZANIM ZDECYDUJESZ SIĘ GDZIE ODDAĆ SWÓJ SILNIK DO REMONTU, PRZECZYTAJ OPINIE O FIRMIE KTÓREJ CHCESZ GO POWIERZYĆ.
Poniżej przedstawiam 2 z wielu wyróżnień i certyfikatów przyznanych naszemu serwisowi za najwyższą jakość świadczonych usług.
SILNIK CDN CDNA CDNB CDNC REMONT GWAR 24 MIEŚ VAT
9 900 PLN Cena Brutto
Zapytaj Sprzedającego o możliwość prezentacji wideo.

Sprzedający na OTOMOTO od 2021
Lokalizacja Kolonia 19 - 43-430 Skoczów, cieszyński, Śląskie (Polska) Pokaż mapę
Zapytaj Sprzedającego o możliwość prezentacji wideo.
Jesteś klientem profesjonalnym? Załóż konto firmowe
Znajdź nas:
Facebook Youtube
Instagram