1 / 11
Opis
SILNIK LOMBARDINI LDW 2204/B4
Typ silnika: 4‑suwowy, rzędowy, wysokoprężny (diesel)
Chłodzenie: cieczą z wentylatorem osiowym
Układ cylindrów: 4 w linii
Średnica cylindra (średnica tłoka / bore): 88 mm
Skok tłoka (stroke): 90,4 mm
Pojemność skokowa (displacement): 2 199 cm³ (≈ 2,2 l)
Współczynnik sprężania (compression ratio): 22,5 : 1
Typ wtrysku: pośredni (IDI)
Blok / głowica: odlew żeliwny (blok + głowica)
Napęd rozrządu: wałek jednorurowy z popychaczami, dźwignie zaworowe i zawory napędzane przez popychacze hydrauliczne
Smarowanie: wymuszone (pompa olejowa łopatkowa)
Filtr oleju: zewnętrzny, pełny przepływ (“full‑flow”)
Kierunek obrotów: przeciwnie do ruchu wskazówek zegara (gdy patrzymy na przód silnika)
Wydajność / osiągi
Parametr: Wartość / warianty
Moc nominalna “N”: 37,5 kW ≈ 51 KM przy 3000 obr/min
Moc “NB”: 34,5 kW ≈ 46,9 KM Varriale+1
Moc “NA”: 32,0 kW ≈ 44 KM Varriale+1
Maksymalny moment obrotowy: około 144 Nm przy ~2000 obr/min
Minimalne obroty biegu jałowego: ~ 900 obr/min
Zużycie oleju: ~ 0,025 kg/h
Objętość miski olejowej: 4,5 litra (bez stabilizatora), 5,7 litra (z dynamicznym stabilizatorem)
Interwały serwisowe: wymiana oleju / filtra: co 250 godzin pracy
Regulacja luzów zaworowych: co ~ 500 godzin
STAN:
IDEALNY, SPRAWDZONY, MOŻLIWOŚĆ ODPALENIA NA MIEJSCU
NUMER MAGAZYNOWY:
3133EA
9 października 2025 13:01
Szczegóły
Podstawowe
Tytuł
SILNIK LOMBARDINI LDW 2204/B4 12194netto
Stan
Używany
Oblicz
Informacje o sprzedającym
FHU Auto-Tech
Firma
Sprzedający na OTOMOTO od 2018
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Znajdź na mapie