Subaru Impreza GC

42 500 PLN Do negocjacji
2000 256 000 km Benzyna Sedan

To ogłoszenie jest nieaktualne.

Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Osobowe - Impreza.

Osoba prywatna

Bartek

Sprzedający na OTOMOTO od 2019
Lokalizacja Piastów, pruszkowski, Mazowieckie
02:54, 28 czerwca 2019 ID: 6057924692
  • Typ
  • Liczba drzwi
    5
  • Kolor
  • Metalik
  • Kraj pochodzenia
  • Pierwsza rejestracja
    29 listopad 2000
  • Zarejestrowany w Polsce
  • Stan

Wyposażenie

  • ABS
  • Elektrycznie ustawiane lusterka
  • Elektryczne szyby tylne
  • Klimatyzacja manualna
  • Szyberdach
  • Centralny zamek
  • Wspomaganie kierownicy
  • Gniazdo AUX
  • MP3
  • Światła przeciwmgielne
  • Elektryczne szyby przednie
  • Alufelgi
  • Gniazdo USB
  • Radio niefabryczne
  • Tapicerka welurowa

Opis

Witam!
Mam do sprzedania ciekawe, kultowe i zadbane auto spod znaku plejad.
Coraz mniej takich na rynku, więc zapraszam do zapoznania się z aukcją i do oględzin.

Subaru Impreza GT
Rok: 2000
Silnik: 2.0 Turbo
Moc: 218KM - aktualnie trochę więcej :)
Przebieg: 256000km
Benzyna + LPG

Samochód pochodzi ze Szwajcarii, ja kupiłem go we Wrocławiu i od ponad dwóch lat jest w moim posiadaniu. Kupiony z pasji, zamiłowania do marki, użytkowany z głową. Nie jest to zabawka do upalania tylko klasyk, którego chciałem zachować w jak najlepszym stanie, co docenili redaktorzy magazynu Car Polska.
Olej Motul X-Cess 5W40 zmieniany co ok. 8tys., zawsze rozgrzewany do odpowiedniej temperatury, a auto po każdej jeździe "odpoczywa" przed zgaszeniem pomimo braku turbo timera, nigdy nie pałowane na zimnym, daje frajdę z jazdy, ale nie jest męczone i katowane. Serwisowane w dobrych i renomowanych serwisach w Warszawie, a naprawy wykonywane są na bieżąco i na dobrych częściach. Subaru regularnie przechodzi zabiegi pielęgnacyjne i jest traktowane pedantycznie - glinkowanie, woskowanie, odkurzanie itp.

GT w bardzo ciekawej wersji wyposażenia!

Wnętrze:
- klimatyzacja
- ABS
- szyberdach
- zegary Lamco na desce rozdzielczej (turbo, temp. oleju, ciśnienie oleju)
- zamontowany ale niepodłączony wskaźnik temperatury spalin EGT
- flokowana deska
- 3ramienna zamszowa kierownica
- wnętrze od wersji STI
- dywaniki z logo Subaru pasujące do wnętrza
- plastiki tunelu środkowego oklejone folią carbonową 3M
- gałka zmiany biegów w stylistyce nowszych modeli

Zewnętrznie:
- niebieski kolor Blue Mica 74F
- alufelgi 17' OZ Superturismo regenerowane rok temu
- duża oryginalna lotka
- duży wlot powietrza (posiadam również oryginalny mały na zmianę)
- wloty powietrza maski w kolorze czarnym (mam również drugi komplet oryginalnych Blue Mica)
- zaślepki halogenów STI
- wszystkie dokładki, klamki itp. w kolorze nadwozia
- chlapacze gumowe (miękkie, nie pękają, odporne na warunki atmosferyczne)
- kilka naklejek na nadwoziu oczywiście z możliwością zdjęcia
- oryginalny emblemat STI w grillu
- znaczek tylny STI

Dodatkowo:
- wysokiej klasy instalacja gazowa LPG TECH, na bieżąco serwisowana (wszystko udokumentowane w książce serwisowej), zamontowana z głową na dobrych podzespołach, nie sprawia żadnych problemów, a przyjemność z jazdy zwielokrotnia wiele niższa kwota za 100 przejechanych kilometrów
- hamulce 4tłoczkowe z przodu
- oryginalny intercooler od wersji STI
- wydech 3' z kwasówki od turbiny, zakończony tłumikiem przelotowym (piękny bulgot boxera)
- dolot z filtrem stożkowym, również ciekawe efekty dźwiękowe i większa elastyczność na niższych obrotach
- blow off
- sportowe sprzęgło
- aluminiowa płyta pod silnik
- 2kpl kluczyków
- auto ma zrobione audio, nowe głośniki z przodu i z tyłu firmy Hertz z tweeterami, radio Kenwood w oryginalnym zielonym kolorze podświetlenia, całość gra bardzo dobrze i jest w stanie skutecznie zagłuszyć wydech, jeśli ktoś zwraca uwagę na jakość muzyki to będzie zadowolony
- drzwi są wygłuszone specjalnymi matami dla poprawy jakości dźwięku oraz zniwelowania szumu otoczenia

Auto brało udział w sesji zdjęciowej do magazynu Car Polska wydanego jesienią 2017r. Jeden egzemplarz dorzucam do samochodu nowemu właścicielowi. Kilka zdjęć z sesji zamieściłem w galerii.

Wady:
- przednie opony niedługo będą do wymiany
- gumy od mocowania przekładni kierowniczej nadają się do wymiany, ale dorzucam nowe poliuretanowe Whiteline
- na prawym tylnym błotniku wychodzi korozja, mogę to zrobić przed sprzedażą, wtedy cena ulegnie zmianie lub oddać ten zabieg w ręce nowego właściciela

Powodem sprzedaży jest potrzeba zmiany samochodu na nieco bardziej rodzinny i codzienny do robienia długich i częstych tras, z Subaru rozstaję się z bólem serca i ogromnym zadowoleniem z użytkowania.
Wszelkie informacje dotyczące napraw, eksploatacji, radości z jazdy i innych szczegółów udzielę telefonicznie.
Szanujmy też swój czas – zapraszam tylko poważnie zainteresowanych, oglądaczom bardzo dziękuję, jazda tylko za okazaniem gotówki.

Cena do negocjacji.
Zapraszam do kontaktu!
Jesteś klientem profesjonalnym? Załóż konto firmowe
Znajdź nas na:
Facebook Youtube
Instagram