Suzuki DR

8 290 PLN
1997 25 000 km Benzyna Enduro
22:08, 10 czerwca 2019 ID: 6054975240
  • Skrzynia biegów
  • Typ
  • Kolor
  • Kraj pochodzenia
  • Pierwsza rejestracja
    3 kwiecień 1997
  • Zarejestrowany w Polsce
  • Bezwypadkowy
  • Serwisowany w ASO
  • Stan

Opis

NIE-
-zamieniam się
-odpowiadam na pytania "czy aktualne..?" "ofertom za 50 % ceny"
-jestem handlarzem / komisem / lombardem
-odpisuję gawędziarzom i maruderom :)

Wyprzedaję graty z piwnicy, które stanowią moją własność.
------------
Jestem drugim właścicielem od nowości. Zawsze garażowany i regularnie przepalany. Od nowości w kraju. Wolny od przygód i historii typu "kupiony od 98 letniego Niemca" ;)

Nowy łańcuch, zębatki, akumulator, olej i filtry.
Posiadam od 2003 roku !! zrobiłem łącznie ok 3000 km przez ten czas. Przez to uznałem, że nie jest mi już do szczęscia potrzebny. Jako, że waże 64 kg motocykl nie udźwigał się.

Wygląd wskazuje bardziej na typowego cross-a lub wersję DR 350 "bez literek", ale jest to w pełni oryginalna i kompletna wersja SE.

Do zestawu dodaje brakujące na zdjęciu:
- oryginalny tylny metalowy bagażnik z rączką dla pasażera
- cichy seryjny tłumik
- oryg. kierunkowskazy i lusterka
- oryg. przedłużany tylny błotnik z odblaskiem i uchwytem tablicy rejestracyjnej
- oryg. wyłacznik silnika jeśli nie złożony został podnóżek
- zapasowe klocki hamulcowe
- zapasowe szprychy
- pełne osłony dłoni, idealne na zimne dni
i kilka innych drobiazgów

Motocykl nieznacznie odchudziłem: akumulator żelowy, uchwyt za siedzeniem z paska parcianego, zdemontowany wyłącznik silnika przy nie złożonej podóżce i jakieś jeszcze szczegóły.

Oczywiście komplet dokumentów, OC 2019/11, przegląd 2020/03, oryginalna książka serwisowa, faktura zakupu I właściciela, tabliczki z numerami dla dorobienia kluczyków, kpl kluczyków: stacyjka, blokada, zbiornik paliwa.

Motocykl nie katowany i większość przebiegu zrobiona po drogach szutrowych i zwykłych pagórkach. Nie myty myjką ciśnieniowa, tylko zwilżoną gabką. Po prostu nie było takiej konieczności w przeciwieństwie do motocykli używanych jako cross.

Nie naprawiany w stodole i nie kombinowany. Odkąd go posiadam (15 lat !) nie było konieczności ingerencji w silnik i jego rozbierania. Bezkolizyjny i nie składany z kilku. Nie pochodzi również w wystawki pod Monachium. Od nowości w kraju.

Główne zalety:
- niska waga i zużycie paliwa
- maksymalnie uproszczona budowa
- dwuosobowa kanapa
- w pełni i bezwarunkowo dopuszczny do ruchu po drogach publicznych
- bardzo trwały silnik

Chętni w ok 8000 pln już są, zatem nie będę odpowiadał na oferty poniżej tej kwoty. Poza tym jeden z już nie licznych w tej pojemności na portalach ogłoszeniowych :)

Wyślij wiadomość

Dodaj załącznik Dopuszczalne typy plików: jpg, jpeg, png, doc, pdf, gif, txt, xls, docx, xlsx, odt Maksymalny rozmiar pliku to 2 MB

Jesteś klientem profesjonalnym? Załóż konto firmowe
Znajdź nas na:
Facebook Youtube
Instagram