Toyota

19 999 PLN Cena Brutto, Do negocjacji
1991 199 999 km Benzyna Coupe
Sprzedający na OTOMOTO od 2016 Osoba prywatna

Tomek

Opole, Opolskie
501 Wyświetl numer
Sprzedający na OTOMOTO od 2016 Osoba prywatna

Tomek

Opole, Opolskie
501 Wyświetl numer
14:03, 14 grudnia 2017 ID: 6019495955
  • Liczba drzwi
    2
  • Liczba miejsc
    4
  • Kolor
  • Metalik
  • Kierownica po prawej (Anglik)
  • Zarejestrowany w Polsce
  • Bezwypadkowy
  • Stan

Wyposażenie

  • ABS
  • Elektryczne szyby przednie
  • Radio fabryczne
  • Elektrycznie ustawiane fotele
  • Nawigacja GPS
  • Tapicerka skórzana
  • CD
  • Elektrycznie ustawiane lusterka
  • Wspomaganie kierownicy
  • Klimatyzacja manualna
  • Podgrzewane lusterka boczne
  • Tuner TV
  • Centralny zamek
  • Poduszka powietrzna kierowcy
  • Alufelgi
  • Komputer pokładowy
  • Regulowane zawieszenie
  • Zmieniarka CD

Opis

Toyota Soarer 4.0 GT LIMITED with EMV (electro-multiple vision) with GPS
Silnik: 4.0 V8, 1UZ-FE, Moc: 191 kW / 260 KM
EMV - czyli ekran dotykowy z TV w centralnej konsoli, tak takie rzeczy w 1991 roku!

Soarer pochodzi z Japonii. Kupiłem te cudo w ubiegłym roku w Wielkiej Brytanii i w styczniu postanowiłem sprowadzić do Polski w celach kolekcjonerskich. Światła mijania zostały przerobione na wersje Europejska. Podczas przerabiania klosze zostały wypolerowane a środki lamp odświeżone. Światła drogowe nie były wyciągane w czasie przeróbki. Przydałaby im się również polerka gdyż trochę widać różnice.
Tylne światło przeciwmgielne we wstecznym. Soarer ma tylne światła z nowszego rocznikowo modelu (mniej zarówek i ‘ładniejszy’ wygląd).

Toyota zarejestrowana w Polsce. Przegląd przeszła bez problemu po przeczyszczeniu hamulców (trochę stała zanim trafiła do PL). OC i przegląd do Styczeń 2018. OC w PZU, jako auto klasyczne (+25 lat), wynosi 461zl z zadeklarowana kierownica po prawej stronie.

Auto zdrowe blacharsko – nie ma żadnych ognisk korozji. Podłoga zdrowiutka. Jeden rant progu od spodu zagięty – ktoś nieumiejętnie go podnosił. Lakier ładnie się prezentuje.
Elektryczne szyby, fotele, lusterka, komputer pokładowy, GPS (japoński), zmieniarka (brak magazynka), radio, odtwarzacz kasetowy (gra cicho, trzeba wymienić trochę kondensatorów we wzmacniaczu). Wyświetlacz dotykowy w pełni sprawny. Radio w zakresie 76MHz-90MHz (Japoński). Dorzucam band switch, który kupiłem celem montażu – przeskalowuje sygnał nadawany w europejskim pasmie na Japońskie. TV w systemie NTSC – także nie odbiera u nas, ale dorzucam nowy samochodowy odtwarzacz DVD, który można podpiąć sygnałem S-Video. Klima do nabicia. Skórzana tapicerka. Pneumatyczne zawieszenie z regulacja High/Normal. Automatyczna skrzynia z trybem sportowym. Komputer pokładowy z diagnostyka (po Japońsku). Elektroniczny wyświetlacz (troszkę rozlany na liczniku prędkości). Po przejechaniu kilkudziesięciu metrów włącza się kontrolka ABS – jeden z czujników najprawdopodobniej szwankuje. Drewniana kierownica.

Soarer ma wyrzucony standardowy układ wydechowy. W jego miejsce pojawil sie przelotowy uklad z kwasowki, bez tlumikow srodkowych. Daje to dosc ciekawe wrazenia z jazdy – gdy nie dodajemy gazu cisza i spokoj ale gdy tylko wdepniemy noge... ryk niesamowity. Nie jestem fanem takich wydechów, ale cóż, taki już był!

Felgi 18 Lexani w błyszczącym chromie – trochę jak dla mnie to ‘bling bling’. Ja ich nie wybierałem, ale jak wiadomo o gustach się nie dyskutuje :) Wygląda na nich pewno oryginalnie! Jedno koło przepuszcza trochę powietrze – podejrzewam ze materiał, z jakiego wykonane są felgi utlenił się na krawędziach i przepuszcza. Na jednej osi obecnie dwie opony o różnych bieżnikach – stara była nacięta na krawędzi a ze nie znalazłem dwóch z takim samym bieżnikiem to jest jak jest.

Dlaczego sprzedaje? Ciężkie pytanie, bo zazwyczaj nie sprzedaje samochodów które kupiłem dla siebie celem ‘trzymania’, ale doszedłem do wniosku ze 9 to trochę zbyt dużo i trzeba się skoncentrować nie na ilości a na jakości tj. poświecić więcej czasu i funduszy na te, na których mi najbardziej zależy. Zrobiłem wiec sobie rozpiskę i Soarer, mimo iż jest samochodem nietuzinkowym i zastosowane w nim rozwiązania techniczne były nowatorskie jak na swoja epokę, uplasował się w mojej hierarchii na jednym z ostatnich miejsc.

Auto wymaga poświecenia czasu i dopieszczenia jednakże w obecnym stanie można wsiadać i jechać. Jest kilka drobnych rzeczy, które wypadałoby zrobić w najbliższym czasie. Zainteresowanym przedstawie liste/plan rzeczy do zrobienia – za ktore mialem sie zabrac.
Po polskich drogach Soarerem zrobilem okolo 500 kilometrow. Wrazenia z jazdy są bardzo przyjemne... Chyba ze wyprzedzasz, w glowie szumi dosc glosno :)

Nie spieszy mi się ze sprzedażą. Cena jak zawsze do negocjacji, ale nie przez telefon. Poważnie zainteresowanych zapraszam na oględziny auta na miejscu. Amatorom darmowych przejażdżek serdecznie dziękuje.

Dodatkowe zdjęcia: https://goo.gl/photos/mu7HxFQBcr3KCS1e9

Wyślij wiadomość

Dodaj załącznik Dopuszczalne typy plików: jpg, jpeg, png, doc, pdf, gif, zip, rar, tar, html, swf, txt, xls, docx, xlsx, odt Maksymalny rozmiar pliku to 2 MB

Jesteś klientem profesjonalnym? Załóż konto firmowe
Znajdź nas na:
Facebook Youtube