Sprzedający na OTOMOTO od 2017
Godziny otwarcia
Czynne od 10:00 do 18:00
expand_more
expand_less
- poniedziałek 10:00-18:00
- wtorek 10:00-18:00
- środa 10:00-18:00
- czwartek 10:00-18:00
- piątek 10:00-18:00
- sobota 10:00-14:00
- niedziela Zamknięte
Szczegóły
- Oferta od
- Kategoria
- Marka pojazdu
- Model pojazdu
-
Rok produkcji
2022
-
Przebieg
1 km
-
Pojemność skokowa
1 200 cm3
-
Moc
180 KM
- Rodzaj napędu
- Rodzaj paliwa
- Skrzynia biegów
- Typ nadwozia
- Kolor
- Rodzaj koloru
-
Gwarancja dealerska (w cenie)
24 miesięcy
- Kraj pochodzenia
- Bezwypadkowy
- Stan
Wyposażenie
- ABS
- Immobilizer
Opis
Nasza firma jest importerem oraz autoryzowanym dealerem motocykli marki TRIUMPH.
SPEED TRIPLE 1200 RR
Cena motocykla
Crystal White Storm Grey 89900zł
Red Hopper Storm Grey 91150zł
W 2021 roku 1200 RS zapewnił Speed Triple'owi absolutną rewolucję pod względem masy, mocy, obsługi, technologii i stylu. Teraz, na rok 2022, poprzeczka została podniesiona jeszcze wyżej dzięki nowemu, topowemu 1200 RR – zaprojektowanemu, aby podkreślić oszałamiający i wyrafinowany styl Speed Triple'a w połączeniu z ekscytującą i dynamiczną jazdą. Bardziej charakterny, z najwyższą specyfikacją, RR posiada piękną, nową, czaszę owiewki z kierownicą typu clip-on i jeszcze lepszą ergonomię skoncentrowaną na kierowcy. Wyposażony w najnowocześniejszą technologię i najwyższej jakości zawieszenie, hamulce i opony, RR jest tak samo nieskrępowany na torze wyścigowym, jak na drodze.
AUTENTYCZNE SPORTOWE PROWADZENIE I ERGONOMIA
Zaprojektowany z niezwykłą dbałością o detale RR jest najbardziej skoncentrowanym na osiągach Speed Triple'em w historii, wyposażonym w kierownicę typu clip-on i piękną nową owiewkę, która zapewnia mu agresywną, sportową pozycję do jazdy.
Wyposażony w najnowsze elektronicznie regulowane, półaktywne zawieszenie Öhlins Smart EC 2.0 i tylne typu monoshock, Speed Triple 1200 RR oferuje najbardziej zaawansowane zawieszenie Öhlins dostępne w produkcji. Opracowane do wyścigów hamulce Brembo obejmują dźwignię z regulacją rozpiętości oraz przełożenia, montowane radialnie zaciski typu monobloc Stylema® i lekkie tarcze o średnicy 320 mm.
TECHNOLOGIA ZWIĘKSZAJĄCA WYDAJNOŚĆ
Optimised Cornering ABS i kontrola trakcji typu OC zapewniają supernowoczesny system bezpieczeństwa do jazdy w każdych warunkach. Wspomaganie nigdy nie jest nachalne ani ograniczające, punkt krytyczny między wydajnością a bezpieczeństwem jest zawsze idealnie wyważony.
Motocykl wyposażony seryjnie w wersji RRm.in. w:
- układ hamulcowy Brembo,
Cornering ABS
- żyroskopowa kontrola trakcji z sześcioosiowym IMU
- Triumph Shift Assist
- nowy tłumik, gwarantujący agresywniejszą ścieżkę dźwiękową
- pełni regulowane elektroniczne zawieszenie Öhlins
- system łączności Bluetooth MyTriumph
- oświetlenie w pełni LED
- pięć trybów jazdy: RAIN, ROAD, SPORT, TRACK oraz personalizowany RIDER
- lekki i stylowy przedni błotnik wykonany z włókna węglowego
- owiewka dolna silnika w kolorze nadwozia
- dostęp bezkluczykowy, w tym do zbiornika paliwa
- immobiliser
- elektroniczna blokada kierownicy
- podświetlane przełączniki
- regulowane dźwignie hamulca oraz sprzęgła
Podstawowe DANE TECHNICZNE:
Silnik: chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym
Pojemność: 1160cm³
Moc: 180KM przy 10 750 obr./min
Moment obrotowy: 125Nm przy 9 000 obr./min
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, z systemem Slip Assist
Skrzynia biegów: 6-stopniowa z quickshifterem Triumph Shift Assist
Wahacz: jednostronny ze stopu aluminium
Przednia felga: odlew aluminiowy, 17 x 3,5", opona 120/70 ZR17
Tylna felga: odlew aluminiowy, 17 x 6", opona 190/55 ZR17
Ogumienie: Metzeler Racetec™ RR K3
Przednie hamulce: podwójne, 320mm pływające tarcze hamulcowe, 4-tłoczkowe radialne zaciski hamulcowe Brembo Stylema® M50, Cornering ABS
Tylni hamulec: pojedyncza 220mm tarcza hamulcowa, zacisk hamulcowy Brembo, Cornering ABS
W pełni regulowany 43 mm widelec USD Öhlins, 120 mm skok zawieszenia. System sterowania Öhlins S-EC 2.0 OBTi z doskonałym elektronicznym systemem tłumienia kompresji / odbicia
Zawieszenie Öhlins typu monoshock RSU z amortyzatorem połączonym z wahaczem za pośrednictwem systemu dźwigni, 120 mm skok tylnego z awieszenia. System sterowania Öhlins S-EC 2.0 OBTi z doskonałym elektronicznym systemem tłumienia kompresji / odbicia
Wysokość siedzenia: 830mm
Masa z płynami: 199kg
Pojemność zbiornika paliwa: 15.5l
Możliwość pozostawienia swojego starego motocykla w rozliczeniu.
Możliwość wyboru dodatkowych form finansowania poprzez Bank BNP Paribas na warunkach promocyjnych:
- standardowy kredyt ratalny
- kredyt 2 x 50% lub 3 x 33%
- leasing operacyjny lub finansowy
Zapraszamy Triumph Poznań!
SPEED TRIPLE 1200 RR
Cena motocykla
Crystal White Storm Grey 89900zł
Red Hopper Storm Grey 91150zł
W 2021 roku 1200 RS zapewnił Speed Triple'owi absolutną rewolucję pod względem masy, mocy, obsługi, technologii i stylu. Teraz, na rok 2022, poprzeczka została podniesiona jeszcze wyżej dzięki nowemu, topowemu 1200 RR – zaprojektowanemu, aby podkreślić oszałamiający i wyrafinowany styl Speed Triple'a w połączeniu z ekscytującą i dynamiczną jazdą. Bardziej charakterny, z najwyższą specyfikacją, RR posiada piękną, nową, czaszę owiewki z kierownicą typu clip-on i jeszcze lepszą ergonomię skoncentrowaną na kierowcy. Wyposażony w najnowocześniejszą technologię i najwyższej jakości zawieszenie, hamulce i opony, RR jest tak samo nieskrępowany na torze wyścigowym, jak na drodze.
AUTENTYCZNE SPORTOWE PROWADZENIE I ERGONOMIA
Zaprojektowany z niezwykłą dbałością o detale RR jest najbardziej skoncentrowanym na osiągach Speed Triple'em w historii, wyposażonym w kierownicę typu clip-on i piękną nową owiewkę, która zapewnia mu agresywną, sportową pozycję do jazdy.
Wyposażony w najnowsze elektronicznie regulowane, półaktywne zawieszenie Öhlins Smart EC 2.0 i tylne typu monoshock, Speed Triple 1200 RR oferuje najbardziej zaawansowane zawieszenie Öhlins dostępne w produkcji. Opracowane do wyścigów hamulce Brembo obejmują dźwignię z regulacją rozpiętości oraz przełożenia, montowane radialnie zaciski typu monobloc Stylema® i lekkie tarcze o średnicy 320 mm.
TECHNOLOGIA ZWIĘKSZAJĄCA WYDAJNOŚĆ
Optimised Cornering ABS i kontrola trakcji typu OC zapewniają supernowoczesny system bezpieczeństwa do jazdy w każdych warunkach. Wspomaganie nigdy nie jest nachalne ani ograniczające, punkt krytyczny między wydajnością a bezpieczeństwem jest zawsze idealnie wyważony.
Motocykl wyposażony seryjnie w wersji RRm.in. w:
- układ hamulcowy Brembo,
Cornering ABS
- żyroskopowa kontrola trakcji z sześcioosiowym IMU
- Triumph Shift Assist
- nowy tłumik, gwarantujący agresywniejszą ścieżkę dźwiękową
- pełni regulowane elektroniczne zawieszenie Öhlins
- system łączności Bluetooth MyTriumph
- oświetlenie w pełni LED
- pięć trybów jazdy: RAIN, ROAD, SPORT, TRACK oraz personalizowany RIDER
- lekki i stylowy przedni błotnik wykonany z włókna węglowego
- owiewka dolna silnika w kolorze nadwozia
- dostęp bezkluczykowy, w tym do zbiornika paliwa
- immobiliser
- elektroniczna blokada kierownicy
- podświetlane przełączniki
- regulowane dźwignie hamulca oraz sprzęgła
Podstawowe DANE TECHNICZNE:
Silnik: chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym
Pojemność: 1160cm³
Moc: 180KM przy 10 750 obr./min
Moment obrotowy: 125Nm przy 9 000 obr./min
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, z systemem Slip Assist
Skrzynia biegów: 6-stopniowa z quickshifterem Triumph Shift Assist
Wahacz: jednostronny ze stopu aluminium
Przednia felga: odlew aluminiowy, 17 x 3,5", opona 120/70 ZR17
Tylna felga: odlew aluminiowy, 17 x 6", opona 190/55 ZR17
Ogumienie: Metzeler Racetec™ RR K3
Przednie hamulce: podwójne, 320mm pływające tarcze hamulcowe, 4-tłoczkowe radialne zaciski hamulcowe Brembo Stylema® M50, Cornering ABS
Tylni hamulec: pojedyncza 220mm tarcza hamulcowa, zacisk hamulcowy Brembo, Cornering ABS
W pełni regulowany 43 mm widelec USD Öhlins, 120 mm skok zawieszenia. System sterowania Öhlins S-EC 2.0 OBTi z doskonałym elektronicznym systemem tłumienia kompresji / odbicia
Zawieszenie Öhlins typu monoshock RSU z amortyzatorem połączonym z wahaczem za pośrednictwem systemu dźwigni, 120 mm skok tylnego z awieszenia. System sterowania Öhlins S-EC 2.0 OBTi z doskonałym elektronicznym systemem tłumienia kompresji / odbicia
Wysokość siedzenia: 830mm
Masa z płynami: 199kg
Pojemność zbiornika paliwa: 15.5l
Możliwość pozostawienia swojego starego motocykla w rozliczeniu.
Możliwość wyboru dodatkowych form finansowania poprzez Bank BNP Paribas na warunkach promocyjnych:
- standardowy kredyt ratalny
- kredyt 2 x 50% lub 3 x 33%
- leasing operacyjny lub finansowy
Zapraszamy Triumph Poznań!